Tempus' Alıntı:Göktuğ böyle bir araç yapıyorsan yürür LR olmamalı sen daha iyi bilirsin ama , yürür amerikan yada japon olsun
jeep' Alıntı:helezon sistemi kollar ve rotlar yapmak istediğim sisteme çok uygun. üstelik 100 inç lik aks arası mesafesi de cj-7 ile aynı. Bestop tente için ölçü ile uğraşmayacağım. disco1 in yürür aksamı önemsenmeyecek kadar güçlü. üstelik üzerine direk 33 ü atıp oranlarıyla oynamayacağım. Yükseltme kiti gerekmeyecek. Parçası bol. TJ bulsam daha iyiydi ama bunu çok ekonoik bir fiyata aldım. Dediğin gibi çok sıkıntı çıkarırsa ileride diferansiyelleri dana44 e dönüştürebilirim.
Tempus' Alıntı:G den olmazmıydı bu iş ?
jeep' Alıntı:adamlar G yi öyle bir yapmış ki.. 318 i G ye atmayı denedik. Şanzıman içerde kafa seviyemize geldi.. G yi G den başkası paklamaz dedik sonra vazgeçtik.. ;D
jeep' Alıntı:adamlar G yi öyle bir yapmış ki.. 318 i G ye atmayı denedik. Şanzıman içerde kafa seviyemize geldi.. G yi G den başkası paklamaz dedik sonra vazgeçtik.. ;D
discovery-V8' Alıntı:Göktuğ G olmaz, arazi G den olmazsa dingiller ters dönüyor, Unimogda koktuğumuz şey orada hortlamış, Bu yüzden Dünyada hiç bir proje yokki G dingiliyle yapılmış olsun. ki kendinden kilitli olmasına rağmen kimse kullanmıyor.
LR özellikle Disco I fena değildir merak etme sen, 5 senedir yol lastiğim bile 35 benim standart akslar kilitli diff ler kırık dökük henüz yok, ki bu araç çok hafif olacak.