DISCO-MB 2012 (Gaziantep)

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan jeep Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 163
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 93,068
Ynt: DISCO-MB 2012 (Gaziantep)

sorunu anlıyorum da biz onlara m38 diyorduk önceden ve asıl ismi de o.şimdikilerin m38 dedikleri m38a1 aslında ama neyse kavram karmaşasına girmeye gerek yok.sizin istediğiniz mb de vardı ve bence de hala orjınal şekliyle duruyor.rengi hariç sarıydı çünkü :smiley:
 

Etiketler
Ynt: DISCO-MB 2012 (Gaziantep)

Göktuğ bey araç kuzu postuna bürünmüş kurt gibi görünüyor arazide bayağı bir nal toplatır gibime geliyor tekrar kolaylıklar dilerim
 


Ynt: DISCO-MB 2012 (Gaziantep)

offroad kabiliyetinden çok uzun yol performansı daha önemli benim için. uzak yerlere, hızlı gitme isteğim var. arazi 1.22 oran yapacağım ne olursa olsun. sürat olarak çok rahat 120 ye çıkmalıyım. daha fazlası zaten bu yükseklikteki bir araç için mantıklı değil.
 





Ynt: DISCO-MB 2012 (Gaziantep)

jeep' Alıntı:
offroad kabiliyetinden çok uzun yol performansı daha önemli benim için. uzak yerlere, hızlı gitme isteğim var. arazi 1.22 oran yapacağım ne olursa olsun. sürat olarak çok rahat 120 ye çıkmalıyım. daha fazlası zaten bu yükseklikteki bir araç için mantıklı değil.

32 lastikli defender 1.22 oranlı 130 beygir makinayla 150 km hızı rahatlıkla görüyor. Orjinal disco arazisi varsa üzerinde zaten 1.22 dir. 1.41 ara hızlanma ve son sürat olarak daha uygun olmazmı Göktuğ abi? Gerçi kullanacağın lastikte önemli..
 

Ynt: DISCO-MB 2012 (Gaziantep)

sword7' Alıntı:
32 lastikli defender 1.22 oranlı 130 beygir makinayla 150 km hızı rahatlıkla görüyor. Orjinal disco arazisi varsa üzerinde zaten 1.22 dir. 1.41 ara hızlanma ve son sürat olarak daha uygun olmazmı Göktuğ abi? Gerçi kullanacağın lastikte önemli..

33 lastikle kullanacağım. şu an 1.22 var üzerinde . yedekte 1,67 de var. yürüsün ona göre duruma bakacağız. şimdiden ne desem boş. şanzımanında oranları önemli. mesela 1. vitesi 2.45 oranı var. çoğu aracın 2. vites oranı gibi.. bilemiyorum işte.. denemek gerekecek..
 

Ynt: DISCO-MB 2012 (Gaziantep)

son halleri..

2013-02-28 09.25.58-web.jpg


2013-02-28 09.25.44-web.jpg


2013-02-28 09.26.28-web.jpg


2013-02-28 09.28.38-web.jpg


2013-02-28 09.27.27-web.jpg
 

Ynt: DISCO-MB 2012 (Gaziantep)

Göktuğ Bey,
şimdi bişeye benzemeye başlamış.
çok güzel bir araç ortaya çıkıyor,
kolaylıklar dilerim
selamlar
 






Ynt: DISCO-MB 2012 (Gaziantep)

Tekrar merhaba diyelim....Gaziantepimiz ... 70 li yıllarda yerli malı ilk yürüyen merdiveni İstanbul Aksaray alt geçidine yapan... yine 70 li yılların başında Anadol fabrikası station modelini henüz üretmemişken ..station anadol versiyonunu kaportacı bir usta tarafından üreten....müthiş bir becerikli usta potansiyeli olan ...gelişmiş sanayisi ile örnek bir ilimiz...vede yine bu ilimizden sıradışı bir arazi aracı uygulaması...gerçekten büyük bir ilgiyle çalışmalarınızı takip ediyor...çabalarınızı takdirle izliyoruz...araç bittiğinde gerek mekanik özelliği gerek ise fiziki görünümüyle hayli çekici ve performanslı olacak kesinlikle..Bu çalışma.. sabır...azim..sevgi..heves ve nakitle yoğrularak yapılmakta vede takdiri fazlasıyla haketmiş bir çalışmadır bence...saygılarla kolaylıklar dilerim..
 

Ynt: DISCO-MB 2012 (Gaziantep)

Ali Bey ne güzel özetlemişsiniz ülkemin becerikli insanlarının makus talihini..

Bir tane de ben ekleyeyim.. Yine 70' li yıllarda; avrupanın ve amerikanın hurda çöplüğü haline gelen ülkemizde, savaştan çıkmış kamyonları otobüse çeviren ve patlayan motorlara bire bir aynı motor blokunu ilkel şartlarda döküp, kanuni bir sıkıntı çıkmasın diye de aynı motor numarasını basarak ekonomiye kazandıran bir şehirdi. Bu otobüslerden biri dedeme ait olduğundan, o döneme ait hatıralarını sürekli dinledim.

Antep, Konya ve Bursa gibi şehirlerde oluşan bu kaliteli alt yapıya rağmen, markası bize ait olan motor ve araçlarımızı üretememek kabul edilebir birşey değil..
 




Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,678
Mesajlar
1,522,021
Kayıtlı Üye Sayımız
166,527
Kaydolan Son Üyemiz
Selma Yörük

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst