Dikkat.. Uzman Soğutma'dan Şikayet Var

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan buralpdi Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 21
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 17,295
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Ynt: Dikkat.. Uzman Soğutma'dan Şikayet Var

arkadaşlar konu dağılmasın lütfen, burada firma kötülemek adına kasti başlık açmış değilim,
-buzdolabımın kartı arıza yaptı
garantiden veya garanti dışı
satıcı firma kart sorunumu çözemedi
vede ben tavsiye etmesini bildiğim kadar
insanları uyarmayı bilmem gerektiğini düşünerek bu başlığı açtım
-bir arıza var ve firma üç ayda bu sorunu çözemeyip beni başka bir firmaya yönlendirmiştir
alacak olan ve kullanan arkadaşlar için bu bilgiyi paylaştık
selamlar
 

Etiketler
Ynt: Dikkat.. Uzman Soğutma'dan Şikayet Var

Levent bey, kendinizi suçlu hissediyormuşsunuz gibi bir hisse kapıldım sanki :smiley:

Öncelikle bu dolabı tavsiye ettiğiniz için sonrasında da büyük incelik gösterip yaşadığınız sorunu anlattığınız için size hepimizin teşekkür borçlu olduğunu düşünüyorum. Burası yaşananları paylaşmak için var. Elbetteki memnun kaldığımız ürünü de tavsiye edeceğiz, ürününün arkasında durmayan firmayla ilgili görüşlerimizi de paylaşacağız. Açıkçası sizin yaşadıklarınızı yine de yumuşak bir şekilde dile getirdiğinizi düşünüyorum. Sizin yerinizde ben olsaydım üçüncü kereden sonra epey bir kesip biçerdim. Örnek isterseniz: http://www.eham.net/reviews/detail/7540 adresinde satın aldığım bir antenle ilgili olarak benim yazdığım mesaja bakın, ne demek istediğimi anlayacağınızı sanıyorum :D

Memnun kalanların izinden giderek aynı dolabı alan(ama henüz kullanmaya başlamayan)lardan birisi de benim. Bu yüzden paylaştığınız bilgi benim için altın değerinde. Kontrol kartını nasıl ayırıp uzaklaştıracağımızı fotoğraflayarak anlatırsanız ziyadesiyle memnun oluruz.

Sizin için benim önereceğim en yakın seçenek, benim uzman soğutmanın dolabı ile arasında tereddütte kaldığım, 220V bir dolaba 12V bir kompresör takma seçeneği. Ucuz bir şey isterseniz Mehmet Başak'ta 200 küsur lira civarında olduğu söyleniyor. Daha düşük enerji harcamalı (ama daha pahalı) bir şey isterseniz yolunuz Danfoss'a uzanacak sanırım. İşin başındayken neden bu yolu tercih etmediğimi soran olur ise, uzman soğutmanınkiyle uğraşmak gerekmediği, herşey hazır geldiği içindi. Maliyet olarak ayrı fiyat, ama siz uğraşmıyorsunuz. Tek fark (bence) bu (idi. Şimdi bir de teknik destek(sizlik) var).
 

Ynt: Dikkat.. Uzman Soğutma'dan Şikayet Var

Bekir bey buzdolabının arkasında motorun yanına monteli kartı görürsünüz zaten, bu kartı motordan Yavuz bey (egeli) kablo ekleyerek uzaklaştırmış, sizde yapın veya bir tamirciye yaptırın, kartın üzerine küçükde olsa bir fan takın veya alüminyum soğutucuyu büyütün, selamlar
 


Ynt: Dikkat.. Uzman Soğutma'dan Şikayet Var

Arkadaşlar,
Herhangi bir mal alırsınız,neticede kul yapsıdır. Arıza yapabilir, imalat hatası olabilir, kullanım hatası olabilir. Hepsi kabulumdür.
Fakaaaaaat satıcının .................... kabul edilemez. Benim dolabım 3. günü arıza yaptı. Aradım kartı gönder bakayım,yeni kart göndereyim dedi. Fakat tam 1 hafta belki 20-30 telefon etmeme, Manisa'da Ahmet türkoğlunun babasının arkadaşı olan bir dostumu araya koymama rağmen; Abi akşam kargoya veriyorum,sabah veriyorum, yok olmadı kayınbiladerim kaza geçirmiş oraya gidiyorum gibi elli ...... sonrası İzmir'deki kart üzericisinden kart gönderdi sorunu çözdük.
Tabi bu arada dolabın içindeki tüm yiyecekler çöpe gitti. Bir haftada çektiğim sinir harbi sayesinde mide ağrısı sahibi oldum. İzmir deki kartı gönderen ve üreticisi olan ATOM ELEKTRONİK GÖKHAN beyin yardımları sayesinde sorunu çözdüm. Eğer Uzman soğutmayı beklese idim hala ızdırap içinde olacaktım.
Kısacası, UZMAN SOĞUTMA-- AHMET TÜRKOĞLU sözüne güvenilmez, ........................ birisi. İpi ile kuyuya inenin vay haline.
NOT--- moderetör arkadaşlarımızdan ricam yazdığım her kelimenin sorumluluğu tarafıma aittir. Kesinlikle silinmesin.
 



Ynt: Dikkat.. Uzman Soğutma'dan Şikayet Var

Tüketici haklarına saygı imalat ve satış yapanların hassasiyet göstermesi gereken önemli bir konudur.

Bu tespiti yaptım çünki arkadaşlarımız aldıkları ürün nedeniyle madur olmuşlardır. Bu konudaki ilk mesajımda yazdığım gibi
konuyu 2 taraflada görüştüm ve orta yol bulma, sorunun giderilmesi, maduriyetin ortadan kalkması adınaydı.

Tüketici arkadaşlarımızında yazdıkları gibi imalatçı arkadaşımız ürünün kendine ulaştırılmasını ve gerekenin yapılacağını belirtmesine rağmen kargo maliyetide göz önüne alınarak bu yapılmamış ve sadece kart karşılıklı gidip gelmiş sonuç alınamamıştır.

Buraya kadar forum arkadaşlığımız, imalatçı arkadaşımızın bizlere olan pozitif yaklaşımı gibi nedenlerle konuyu tatlıya bağlama
çabalarım Abdi abinin bende madurum ve söylendiği gibi değil tarzı açıklaması olayı farklı bir boyuta taşımıştır.

Açılan başlık kullanıcıların dikkatini çekmesi açısından bir misyon üstlenecektir taki bahse konu imalatçı haklılığını ortaya koyana
kadar.

Forum olarak kurallarımızıda işletmemiz gerekli zira eleştiri kadar kişilik haklarına saygıda bizim için çok önem verdiğimiz kuralımızdır.

Bu nedenledirki Abdi abimizin yazdığı mesajdaki bazı cümleler yayından kaldırılmıştır,kendisi silinmemesi konusunda ısrarcı olsada
hiçbir neden hakareti gerektirmez.( Bu konudaki görüşlerimi kendisiyle telefonda görüşerek aktardım.)

Tüketiciler kadar üretici arkadaşımızında bu satırlarda söz hakkı bizde bakidir diyerek konuyu kilitliyorum.
 

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
104,838
Mesajlar
1,531,402
Kayıtlı Üye Sayımız
166,939
Kaydolan Son Üyemiz
Madafak

Çevrimiçi üyeler

Şu anda çevrimiçi üye yok.

SON KONULAR



Geri
Üst