Ferhat GÜL
Kamp I
Ynt: Diferansiyel Kiliti Kullanımı
Burada anlatılan tüm bilgi ve tecrübeler gerçekten çok önemli ve değerli....
Burada anlatılan tüm bilgi ve tecrübeler gerçekten çok önemli ve değerli....
Onlerdeki diff kilidi değil hub kilidi poryo kilit yani aksi kilitleyip o tekerin donmesini sağlıyor iceriden 4h aldiginiz zaman onlar kilirli lock durumunda olmazsa on daft döner on difransiyel akslari döndürür ama tekerler dönmez, 4 cekere alinca arabaya hakim olmak kârda offroad surus teknikleriyle alakalı bir durum, camurda karda kural 1 hızlı gitmeyeceksiniz 2 ani gaz verisler yapmayacaksiniz 3 mumkun.mertebe direksiyona mudahale etmeyip duz bir istikamette yol acaksinizArkadaşlar merhaba, 93 model V6 3000 manuel bir pajerom var.
Bildiğiniz gibi araçta;
4L-N-4H-2H vites seçenekleri mevcut.
Ön 2 tekerleğimde diferansiyel kilidi hublar var. Manuel olarak lock ya da free moda alıyorum.
Soruma gelirsek, aracı genel olarak Uludağa çıkarken kullanıyorum ve ön 2 tekerlek lock durumdaydı aldığım zaman bende ellemedim. Ancak şunu fark ettim ki 4 çeker durumlarda araca hükmedemiyorum. Kilitleri free olarak kullanırsam daha mı rahat bir sürüş sağlarım? Karlı zeminde ya da buzda inerken ya da çıkarken nelere dikkat etmeliyim?
Şimdiden teşekkürler.
Onlerdeki diff kilidi değil hub kilidi poryo kilit yani aksi kilitleyip o tekerin donmesini sağlıyor iceriden 4h aldiginiz zaman onlar kilirli lock durumunda olmazsa on daft döner on difransiyel akslari döndürür ama tekerler dönmez, 4 cekere alinca arabaya hakim olmak kârda offroad surus teknikleriyle alakalı bir durum, camurda karda kural 1 hızlı gitmeyeceksiniz 2 ani gaz verisler yapmayacaksiniz 3 mumkun.mertebe direksiyona mudahale etmeyip duz bir istikamette yol acaksiniz
ASUS_Z010D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi