Defender'a Üzücü Giriş Ve Motor Veya Blok İhtiyacı

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan jugu Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 19
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 24,115
Ynt: Defender'a Üzücü Giriş Ve Motor Veya Blok İhtiyacı

Memnun oldum.görünürde bir problem yok şu anda. Teklemenin ateşlemeyle ilgili olduğunu uzun uğraşlar sonucu çözdük.karıştırma hususunda bir sıkıntı yok ama yarın bi gün yine lazım olursa dikiş işi yine işçiliğiyle bir çıkma motor parasına geleceğinden şimdilik düşünmedim.
 

Etiketler
Ynt: Defender'a Üzücü Giriş Ve Motor Veya Blok İhtiyacı

Merhaba..

İlk mesajınızı yeni gördüm, dolayısı ile, cevabım biraz geç oldu.. Kusura bakmayın..

Sorununuz, inşaallah hallolmuştur.. Tabii ki, gerçekten sorun varsa..

Anlattıklarınızdan anladığım kadarıyla, şu anda yağ koyma kapağındaki beyazlaşma, yağa önceden karışan suyun, motorun ısınması esnasında buharlaşarak, motorun iç tarafında en tepe noktada yoğunlaşmasından ileri gelen bir beyazlanma..
Bu tip durumlarda, bu durumu yaratabilecek, ilk akla gelebilecek ihtimal, karter havalandırma yetersizliğidir..
Motorlarda pozitif karter havalandırma sistemi, bir şekilde görevini tam yapamaz ise, motorun içindeki buharlar, dışarıya atılamaz ve de sizin durumunuza benzer durumlar yaratabilir..
Pozitif karter havalandırma sisteminizi bir inceleyin derim..
Motor teklemesine gelince; ille de bu durumla ilgili olmayabilir.. hemen, motorda çatlak-patlak olabilir diye kötüye yormayın..
İyi bir usta, adım-adım inceleyerek, teklemenin gerçek sebebini bulacaktır..
Tekrar geçmiş olsun, kolay gelsin..
 

Ynt: Defender'a Üzücü Giriş Ve Motor Veya Blok İhtiyacı

yeniarkadaş' Alıntı:
Merhaba..

İlk mesajınızı yeni gördüm, dolayısı ile, cevabım biraz geç oldu.. Kusura bakmayın..

Sorununuz, inşaallah hallolmuştur.. Tabii ki, gerçekten sorun varsa..

Anlattıklarınızdan anladığım kadarıyla, şu anda yağ koyma kapağındaki beyazlaşma, yağa önceden karışan suyun, motorun ısınması esnasında buharlaşarak, motorun iç tarafında en tepe noktada yoğunlaşmasından ileri gelen bir beyazlanma..
Bu tip durumlarda, bu durumu yaratabilecek, ilk akla gelebilecek ihtimal, karter havalandırma yetersizliğidir..
Motorlarda pozitif karter havalandırma sistemi, bir şekilde görevini tam yapamaz ise, motorun içindeki buharlar, dışarıya atılamaz ve de sizin durumunuza benzer durumlar yaratabilir..
Pozitif karter havalandırma sisteminizi bir inceleyin derim..
Motor teklemesine gelince; ille de bu durumla ilgili olmayabilir.. hemen, motorda çatlak-patlak olabilir diye kötüye yormayın..
İyi bir usta, adım-adım inceleyerek, teklemenin gerçek sebebini bulacaktır..
Tekrar geçmiş olsun, kolay gelsin..

Rica ederim geç erken önemli değil değişik bir fikir bu. Şu anda dediğim gibi beyazlaşma ve karıştırmalar kesildi. Tekleme de ateşlemeden çıktı ve o da düzeldi. Tekrarlar ise veya şüpheli bir şey olursa bunu da kontrol ederim pek akla gelmeyecek bir şey.
Teşekkürler paylaştığınız için.
 

Merhabalar,

Nihayet oydu buydu derken Defender'da karar kılıp aldım. Aldım almaya ama ilk dakika golünü aynı gün attı.Gönül isterdi ki ben de "nihayet kavuştum" gibi bir başlık ile güzel güzel hevesimi anlatayım ama maalesef... Önceki aracımda başıma kapak çatlağı gelmişti. Bu araçta da sabah alım öncesi kontrol etmeme rağmen akşamına motor soğutma suyu balçık gibi oldu.Haliyle suya yağ karıştırıyordu. Bir iki usta ziyaretinden sonra kapak açıldı, contalar değişti , kapakta çatlak çıkmadı ancak hafif bir eğiklik olduğu söylenerek taşlandı.Tabi açılmışken giderilebilecek eksikler de giderildi, ön takımdaki bazı aksaklıklar, fren şu bu derken, ekstra bir şeyler yaptırırım diyip kenara ayırdığım 2000 tl bir anda uçtu gitti. Yürüsün feda olsun diyordum ki; kapak conta işlemlerinden 2-3 gün sonra bu sefer yağa su karışıp o beyaz krem kıvamındaki yağa kavuştum.Evet bu sefer de iş yön değiştirip motor yağına su karışmaya başladı. Bu sefer teklemeler ile kendini daha da belli eden bir problemim oldu. Ön görülen durum blokta çatlak olabileceği. Bu halde blok çatlak ilacı da uyguladık ancak pek sonuç verdi gibi görünmüyor şimdilik.Böyle bir işleme girişecek bütçe de kalmadı ne yazık ki. Bir de aklımı kurcalayan iki soru; acaba kapak ve contalar ile ilgili sıkıntı giderilemedi mi veya başka bir problem olabilir mi. Çünkü suya yağ karışması kesildi ve çatlak önleyicinin sıfır etkili olacağına ihtimal veremedim.

Şu halde hem problem ile ilgili fikirlerinizi almak , hem de en kötü ve olası senaryo olan blok çatlağı var ise motorun komple rektefiyeye girmesi haricinde ; çıkma sağlam blok temini , belki tamiri , veya başka bir motor ile ilgili yönlendirmelerinizi bekliyorum.

Saygılar.
Öncelikle geçmiş olsun,çatlak ile alakalı yardımcı olabiliriz.Arayın görüşelim
Gökhan
0555 320 07 07
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,816
Mesajlar
1,523,900
Kayıtlı Üye Sayımız
166,614
Kaydolan Son Üyemiz
Tolga Gökova

SON MESAJLAR

SON KONULAR



Geri
Üst