Defender Karbüratör Benzinde Gaz Kesince Stop Etme Problemi Yardım

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan voyvoda4 Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 42
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 23,614
Peki bu araçlara yakıt enjeksiyon sistemi uygulanamıyormu


Sent from my iPhone using Tapatalk
Maalesef bizim araçlar eski motor yani enjeksiyon için gerekli olan elektronik aksam ve beyne sahip değiller, dolayısıyla lpg de sıralı sistem veya benzinde enjeksiyon uygulanamamaktadır, daha doğrusu yapmak mantıksız maliyet getirir, defender da ancak Tdi dizel motorlar enjeksiyona sahip.

D6503 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 







Tavsiye derken karbüratör lü sistemde gazda problem yaşıyorsanız en mantıklı çözüm ben defender alacaktım dizellere bakıyordum artık benzinli düşünüyorum


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

2.5 benzin den Tdi à geçiş yapmıştım. Fakat bilmek güzeldir. V8 é de sanırım aynı uygulama Sıkıntı yaratmayacaktır.

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 



Karbüratör lü sisteme enjeksiyonsa çevirip sıralı sistem takan bi usta bul dün maliyet gaz dahil 7000tl spark ems diye bi firma arkadaşi Mercedes formunda tanıyordum iletişim için Emre Tunalı 543 950 93 76



Sent from my iPhone using Tapatalk

söylediğiniz sistemi biliyorum emre tunalı beyide biliyorum

bahsi geçen araçlar Bosch KE Jetronik denilen tek nokta mekanik enjeksiyon sistemlerinin dönüşümü lpg kit ile bu paralara çıkıyor iş direk karbüratör olunca maliyet biraz daha yükseliyor ki uygulama yapılan araçların normalde de güçlü motorları var
2.5 lt 4 silindir benzinli defender motoru zaten gücü bu kasaya çok yeterli değil bu maliyet gereksiz bir çalışma olur hatta bu fiyatlara yine 4 silindirli modern ve daha güçlü bir motor değişimi yapılabilir hatta daha ucuza bile mal olabilir

burada sıkıntı güç bu tarz çalışmaların maliyeti eski sistem bir besleme sistemi olsada güçlü motorlara uygulama mantıklı olabiliyor
 



3.5 lt V8 Buick 215 V8 olarakta adlandırılır enjeksiyon sistemi olanlar mekanik enjeksiyon sistemine sahip hatırladığım kadarıyla Land rover da kullanıldığında Bosch L-Jetronik sisteme sahip tek nokta mekanik enjeksiyon

bu motor sahip olduğu güç ile besleme sistemi değişimine uygun fakat 3.9 V8 çok nokta enjeksiyon sistemli sıralı sistem uyuyor hem gücü arttırmak hemde uğraşmamak adına bu motorun değişim maliyetine de bakmak lazım sıralı lpg için

ayrıca bu motorda Lucas 14CUX işletim sistemi ile çok nokta enjeksiyon sistemi kullanılmış Rover da bu versiyon bulunursa direk sıralı sistem uygulanabilir herhangi bir modifikasyona gerek yok
 

3.9 maalesef çok nadir denk geliyor ve fiyatları da bu nadirliğe sebep okuyor olabilir.

3.5 daha nispeten fazla. Parça ve bakımı da ona göre haliyle.

Ama anladığım kadarı ile 2.5 ta uyguladığım sistem in tam karşılığını 3.5 ta alabileceğim. Blos takılı idi ancak karbüratör delik değildi. Fotoları bulabilirsem yüklerim tekrar.

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

3.5 V8 ler farklı besleme sistemi ile uygulanmış motor aslen buick 215 V8 olarak geçiyor

karbüratör
tek nokta mekanik enjeksiyon
çok nokta enjeksiyon

bu versiyonlardan hangisine sahip iseniz ona göre bir yol haritası çizilebilir
 


sorun yaşayan görmedim daha

sorun besleme sisteminin yapısından oluşan sorunlar oluyor aslında mixer kullanmayıp karbüratörü delerek yapılan uygulamalar
 



LPG de defenderde sorun yaşanıyormu


Sent from my iPhone using Tapatalk

sorun yaşayan görmedim daha

sorun besleme sisteminin yapısından oluşan sorunlar oluyor aslında mixer kullanmayıp karbüratörü delerek yapılan uygulamalar
Kıh kıh kıh evet benimki misal öyle ama karbüratör delinmesi lpg den çok benzin kullanımını etkiliyor, eğer düzgün yapılmazsa veya hava kaçırdığı yerler olursa benzin ayar tutturmak zor oluyor, ama lpg açıkçası sorun çıkarma açısından benzinden daha iyi çalışıyor, beyin güçlü olsun yeter.

D6503 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,744
Mesajlar
1,523,066
Kayıtlı Üye Sayımız
166,559
Kaydolan Son Üyemiz
Sercantetik

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst