EmreGurcan
Yeni Üye
Herkese merhabalar,
Burada yeniyim ve forum mesajlarını uzun uzun oldukça detaylı okudum. Ancak bir çok iyi ve detaylı işlenmiş konu oldukça eski tarihli ve dağınık durumda. Deneyimli üyelerimizde ricam aşağıdaki sorulara deneyim ve bilgileriyle birlikte Defender sevdasına yeni kapılanlar için cevap vermeleri. Bu soruların büyük bir kısmı forumda olduğu halde toplu olarak bir arada bulunması benim gibi yeniler için oldukça iyi olacaktır diye düşünmektedir.
1- Neden dizel neden benzinli?
2- Turbo dizel mi düz dizel mi?
3- Orjinal motor mu yeni nesil ekonomik ve güçlü (BD30 gibi) motorlar mı?
4- Motor değişikliğinin ruhsata işlenmesinin püf noktaları nedir? Ne kadar zor olabilir ki? (kinaye içerir)
5- 90'lık mı 110'luk mu?
6- Toplanmış düzgün bir araç almak mı sıfırdan araç toplamak mı? (çok detaylı işlenmiş bu konu ama bir arada olursa ne güzel olur)
7- 3 kapılı bir aracı 5 kapılı yapmak ruhsata işlemek vs ne kadar zor olabilir ki?
8- Orjinal ingiliz mi? Otokar mı?
9- Araç alırken kaportaya mı öncelik vermek gerekir yoksa yüreyeni düzgün bir araç mı?
10- İdeal (çok göreceli) yolda nispeten az bırakacak bir araç toplamanın 2017 fiyatlarına göre İstanbul şartlarında maliyetleri nelerdir? Kaporta toplama, boya, yürüyen, iç döşeme, elektrik vs vs ...
Herkese bol çamurlu günler diyerim.
Sevgi ve saygılarımla
EMRE GÜRCAN
Burada yeniyim ve forum mesajlarını uzun uzun oldukça detaylı okudum. Ancak bir çok iyi ve detaylı işlenmiş konu oldukça eski tarihli ve dağınık durumda. Deneyimli üyelerimizde ricam aşağıdaki sorulara deneyim ve bilgileriyle birlikte Defender sevdasına yeni kapılanlar için cevap vermeleri. Bu soruların büyük bir kısmı forumda olduğu halde toplu olarak bir arada bulunması benim gibi yeniler için oldukça iyi olacaktır diye düşünmektedir.
1- Neden dizel neden benzinli?
2- Turbo dizel mi düz dizel mi?
3- Orjinal motor mu yeni nesil ekonomik ve güçlü (BD30 gibi) motorlar mı?
4- Motor değişikliğinin ruhsata işlenmesinin püf noktaları nedir? Ne kadar zor olabilir ki? (kinaye içerir)
5- 90'lık mı 110'luk mu?
6- Toplanmış düzgün bir araç almak mı sıfırdan araç toplamak mı? (çok detaylı işlenmiş bu konu ama bir arada olursa ne güzel olur)
7- 3 kapılı bir aracı 5 kapılı yapmak ruhsata işlemek vs ne kadar zor olabilir ki?
8- Orjinal ingiliz mi? Otokar mı?
9- Araç alırken kaportaya mı öncelik vermek gerekir yoksa yüreyeni düzgün bir araç mı?
10- İdeal (çok göreceli) yolda nispeten az bırakacak bir araç toplamanın 2017 fiyatlarına göre İstanbul şartlarında maliyetleri nelerdir? Kaporta toplama, boya, yürüyen, iç döşeme, elektrik vs vs ...
Herkese bol çamurlu günler diyerim.
Sevgi ve saygılarımla
EMRE GÜRCAN