Defender + Cummins Motor Uygulamasi

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan sly Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 33
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 16,469

yatağı nereye koyacağız bu birinci soru

korando 2.9 ülkemizde kaç adet var bu ikinci soru
Yatagi icine korando kendi yatak olur korando 2.9 baktim 600 kusur ader var malum sitede bile satilik var
ed03ad7fe9e91af682e7df0ffe99ada6.jpg


ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

malum sitede olan bazı araçlara baktım çoğunluğu baktığım araçlar arka koltuksuz olarak var ki bunlara arka koltuk koymak kanunen biraz sorun eskisi gibi değil

kötü araç değil fakat hiçbir araç diğerinden üstün değildir her aracın kendi ruhu vardır

ayrıca expedition yapan bu işin uzmanı kişiler yada uzmanı değilde çok km yapan kişiler üç araç üzerinde yoğunlaşıyor ki günümüzde de bu işe soyunan kişiler eninde sonunda o araçlara yöneliyor hatta son dönemlerde bu araç sayısı dörde çıktı ayrıca piyasada aksesuar üretimi de bu araçlar üzerinde yoğunlaşıyor bu araçlardan seçim yapan uzun soluklu kullanımda sorun yaşamıyor hatta bu araçlardan başka araç ile bu yola çıkmayın diye önerilerini dile getiriyorlar gerek yabancı forumlarda gerek kendi blog sitelerinde

bu araçlar
1- Land Rover Defender
2- Toyota Land Cruiser HZJ serisi
3- Mercedes G
4- Jeep Rubicon bu araç son dönemlerde bazı bloglarda expedition olarak önerilen araçlar arasında
 

Nissan Patol bu sıralamada olması gereken bir araç
Türkiyede sayı olarak az olması dezavantaj malum sitede 18/ 20 adetten yukarı pek çıktığı yok bazılarıda yanlış seçim sonucu Patrol başlığında ekli Japon olarak Toyota da çok iyi ve model seçeneği fazla ve rakam olarak Patrol'den düşük
 

nissan patrol modelinin belli handikapları yüzünden sıralamaya girememesi kötü araç sınıfına sokmaz bu aracı fakat piyasada aksesuar üreticilerinin pek rağbet ettiği model değildir nissan patrol
 



malum sitede olan bazı araçlara baktım çoğunluğu baktığım araçlar arka koltuksuz olarak var ki bunlara arka koltuk koymak kanunen biraz sorun eskisi gibi değil

kötü araç değil fakat hiçbir araç diğerinden üstün değildir her aracın kendi ruhu vardır

ayrıca expedition yapan bu işin uzmanı kişiler yada uzmanı değilde çok km yapan kişiler üç araç üzerinde yoğunlaşıyor ki günümüzde de bu işe soyunan kişiler eninde sonunda o araçlara yöneliyor hatta son dönemlerde bu araç sayısı dörde çıktı ayrıca piyasada aksesuar üretimi de bu araçlar üzerinde yoğunlaşıyor bu araçlardan seçim yapan uzun soluklu kullanımda sorun yaşamıyor hatta bu araçlardan başka araç ile bu yola çıkmayın diye önerilerini dile getiriyorlar gerek yabancı forumlarda gerek kendi blog sitelerinde

bu araçlar
1- Land Rover Defender
2- Toyota Land Cruiser HZJ serisi
3- Mercedes G
4- Jeep Rubicon bu araç son dönemlerde bazı bloglarda expedition olarak önerilen araçlar arasında
Rubiconun ve chereokenin yuruyeni ile korandonun yuruyeni aynidir , hatta rubicon eski kasalarin arka difransiyelleri dana 35 ,korandonun ise dana 44 dür , korandolar piyasada arkadaslarla goruldugu kadariyla en ufak 4.89 ayna mahruti ile cikiyorlar, motorlari zaten om 602 , 1999 2000 modellerin orjinal mercedes 4 matik sanzimanli daha sonraki modeller btra 75 avusturalya , o bakimdan cok inceledim durumlar bu şekil

ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Nissan Patro'un handikapları nelerdir özellikle öğrenmek isterim açıklarsanız çok iyi olacak teşekkürler
 

nissan patrol handikap olarak arazide genellikle genişliği olarak yazılıyor birde aksesuar olarak piyasada çok üreticisi yok

nissan patrol araca bir pop-up tavan yapmak isteseniz örnek proje bulmanız çok az olmakla beraber yapan usta da bulmak çok zor kendinizin bir imalata girmeniz gerekmekte buda genel tabiri ile DIY (do ıt yourself) şeklinde olacaktır

birde arazi şanzımanı olarak yavru şanzıman değilde ana arazi şanzımanı kullanılan araçlar tercih ediliyor basit mekanik ve motor aranıyor heryerde tamiratı yapılabilmeli hatta son dönemlerde mekanik pompa ve enjeksiyonlu motorlar daha çok tercih ediliyor ki cummins motorların yabancı forumlarda çokça konuşulması bundan ibaret
 

Patrolde şanzuman ve arazi şanzumanı akuple ! arada Amerikanlar gibi ara şaft yok ve bizim as 600 den büyük ana şanzuman var
 

Patrolde şanzuman ve arazi şanzumanı akuple ! arada Amerikanlar gibi ara şaft yok ve bizim as 600 den büyük ana şanzuman var
abi kötü olmuş , su motoru gibi çalışıyor ayrıca çok sesli motor , motorda canda yok ayrıca , sen patrole cummins atacagına , unimogu benim yaptıgım gibi turbolasana abi, jeepe cummins atsan ne atmasan ne ağır motor canda yok motorlarda mercedes motor bul abi bunların yerine
 



Patrolde şanzuman ve arazi şanzumanı akuple ! arada Amerikanlar gibi ara şaft yok ve bizim as 600 den büyük ana şanzuman var
abi kötü olmuş , su motoru gibi çalışıyor ayrıca çok sesli motor , motorda canda yok ayrıca , sen patrole cummins atacagına , unimogu benim yaptıgım gibi turbolasana abi, jeepe cummins atsan ne atmasan ne ağır motor canda yok motorlarda mercedes motor bul abi bunların yerine
 

mercedes motor deniliyor durmadan ben mercedes motorun canını ciğerini bilirim kullanmadığım motoru yok gibi dizelde hatta om617 turbo versiyonunu bile kullandım ki ülkemizde bu motor ile gelmiş araç sayısı 20 yi geçmez

mercedes motoru olarak kullanılacak ürünler genelde kamyonet veya panelvan serilerinde kullanılan motorları tercih etmek gerek fakat uzun sıkıştırmalarda kullanılacak motor serileri azdır örnek mercedes G serisi W460 modelinde ağır şartlar için kullanılacak motorlar bellidir

daha önce örneğini verdiğiniz om606 versiyon motorun neden çok kısa süre 177hp kullanıldığı hakkında bilginiz var mı acaba

ayrıca hala bu motorların bulunamadığını iddia ediyorum ki hurdacılarda bu motorları satışı düşük olduğundan almıyor lar yada komple parçalayıp öyle satıyorlar ve fiyatlar çok uçuk seyrediyor
 

Om 602 bende var tum parcalarini degistirdim 2000 tl tuttu merco candir

ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

mercedes motor deniliyor durmadan ben mercedes motorun canını ciğerini bilirim kullanmadığım motoru yok gibi dizelde hatta om617 turbo versiyonunu bile kullandım ki ülkemizde bu motor ile gelmiş araç sayısı 20 yi geçmez

mercedes motoru olarak kullanılacak ürünler genelde kamyonet veya panelvan serilerinde kullanılan motorları tercih etmek gerek fakat uzun sıkıştırmalarda kullanılacak motor serileri azdır örnek mercedes G serisi W460 modelinde ağır şartlar için kullanılacak motorlar bellidir

daha önce örneğini verdiğiniz om606 versiyon motorun neden çok kısa süre 177hp kullanıldığı hakkında bilginiz var mı acaba

ayrıca hala bu motorların bulunamadığını iddia ediyorum ki hurdacılarda bu motorları satışı düşük olduğundan almıyor lar yada komple parçalayıp öyle satıyorlar ve fiyatlar çok uçuk seyrediyor
8ed6de8fc8bf3c50eb1c0f76c0eee1ee.jpg


ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

mercedes motor deniliyor durmadan ben mercedes motorun canını ciğerini bilirim kullanmadığım motoru yok gibi dizelde hatta om617 turbo versiyonunu bile kullandım ki ülkemizde bu motor ile gelmiş araç sayısı 20 yi geçmez

mercedes motoru olarak kullanılacak ürünler genelde kamyonet veya panelvan serilerinde kullanılan motorları tercih etmek gerek fakat uzun sıkıştırmalarda kullanılacak motor serileri azdır örnek mercedes G serisi W460 modelinde ağır şartlar için kullanılacak motorlar bellidir

daha önce örneğini verdiğiniz om606 versiyon motorun neden çok kısa süre 177hp kullanıldığı hakkında bilginiz var mı acaba

ayrıca hala bu motorların bulunamadığını iddia ediyorum ki hurdacılarda bu motorları satışı düşük olduğundan almıyor lar yada komple parçalayıp öyle satıyorlar ve fiyatlar çok uçuk seyrediyor
b64384f4128acaf0382ff290b7bf2253.jpg


ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 



Korando alican hemsemrim royota matrol muzuki eroke hayali yasamadan optimum fiyat maksimum performans almak icin hergun kullaniyorum sehirdisi 200 km git gel offroad da yapiyorum icinde de yatiyorum klimami da aciyorum tcs dee var yakinda lsd mi takiyorum on arka 10..5 11 litre yakiyorum всё отлично

ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
104,089
Mesajlar
1,528,512
Kayıtlı Üye Sayımız
166,828
Kaydolan Son Üyemiz
XOFA

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst