Ynt: Defender 110td Mi Yoksa Puma Mı ?
Ahmet bey yanlış anlamışsınız ! Defendere Herhangi bir motor takılacaksa yapılacak en önemli işler Sırası ile Volant muhavazası 1. Prizdirek uygunluğu 2 .ve ön motor kulaklarının yapılması 3 . Bu sıralama ile gidersek BD 30 motor Volant muhavazası !Defenderle direk olarak takılır ve araya herhangi bir ek parçaya gerek yoktur . Prizdirek Defenderin orjinali kullanılır ve sadece Prizdirek ucundaki volant burcunun yuvası yapılır . debriyajla ilgili tüm diğer parçalar baskı balata vs olduğu gibi kullanılır Przdirek boyu veya debriyaj sistemi ile ilgili hiç bir ek işleme gerek kalmaz . Sadece geriye Ön motor kulaklarının bağlantıları yani ana şasi üzerindeki ek kulaklar kalır ki bu Defenderin orjinali dışında kalan tüm motorlarda gereken bir işlemdir .
Benim NISSAN motor ısrarım bu yüzdendir ve en önemli sebeplerden 1. ise Ford motorların işletim maliyeti örneğin Enjektör memesi (http://www.fordtoptancisi.com/Enjektor-Memesi-Transit-V184-130PS,PR-970.html ) 475 .00 tl ve Eksantrik zincir seti (http://www.fordtoptancisi.com/Eksantrik-Zincir-Seti-Transit-V184-120Ps,PR-156.html ) 565.00 tl iken NİSSAN motorlarda direk dişli sistem olduğundan Zincir bozma gibi bir ihtimal yok ve Enjektör memesi ise Çok daha fazla uzun ömürlü olmasına rağmen Fiatı fordun yarısı kadardır Tabii herkes istediği motoru uygular benim burada bahsetmek istediğim EN Ekonomik olarak En verimli Motorun uygulanması herkese az yakıt bol çamur
Ahmet bey yanlış anlamışsınız ! Defendere Herhangi bir motor takılacaksa yapılacak en önemli işler Sırası ile Volant muhavazası 1. Prizdirek uygunluğu 2 .ve ön motor kulaklarının yapılması 3 . Bu sıralama ile gidersek BD 30 motor Volant muhavazası !Defenderle direk olarak takılır ve araya herhangi bir ek parçaya gerek yoktur . Prizdirek Defenderin orjinali kullanılır ve sadece Prizdirek ucundaki volant burcunun yuvası yapılır . debriyajla ilgili tüm diğer parçalar baskı balata vs olduğu gibi kullanılır Przdirek boyu veya debriyaj sistemi ile ilgili hiç bir ek işleme gerek kalmaz . Sadece geriye Ön motor kulaklarının bağlantıları yani ana şasi üzerindeki ek kulaklar kalır ki bu Defenderin orjinali dışında kalan tüm motorlarda gereken bir işlemdir .
Benim NISSAN motor ısrarım bu yüzdendir ve en önemli sebeplerden 1. ise Ford motorların işletim maliyeti örneğin Enjektör memesi (http://www.fordtoptancisi.com/Enjektor-Memesi-Transit-V184-130PS,PR-970.html ) 475 .00 tl ve Eksantrik zincir seti (http://www.fordtoptancisi.com/Eksantrik-Zincir-Seti-Transit-V184-120Ps,PR-156.html ) 565.00 tl iken NİSSAN motorlarda direk dişli sistem olduğundan Zincir bozma gibi bir ihtimal yok ve Enjektör memesi ise Çok daha fazla uzun ömürlü olmasına rağmen Fiatı fordun yarısı kadardır Tabii herkes istediği motoru uygular benim burada bahsetmek istediğim EN Ekonomik olarak En verimli Motorun uygulanması herkese az yakıt bol çamur