Ynt: Defender 110 Toplanmışını mı Almalıyım ?
adrenalim' Alıntı:
burada şansta çok önemli unutmayın ıhaleden aldıgınız araç çok ıyıde çıkabılırr..ıhaleden alınıp sadece boya yaprırıp gezen kişiler var çevrem de benım aldıgım aracın yuruyenın de sorun çıkmadı ama kapı içlerı ve ön göğüs biraz çürük başkada bişeyi yok en azından şimdilikk
Ben bu şans faktörüne çok katılmıyorum. İhaleden alacağınız araçların büyük bir çoğu türk montajlı olacaktır. Dolayısıyla da kapı içleri ve göğüsteki çürükler olmazsa olmaz. bunlarında maliyeti 3.000 liradan aşağı halolmayacaktır. Aracı yürür hale getirebilmek için de 1000-2000 TL arası bir masraf yapmanız gerek, o araç hurdaya çıkana kadar başına gelmiyen kalmıyor
Zaten mevzu da burda başlıyor. İhalenden araç alınmasına alınır, fakat neyi nasıl yapacağınıza ve nekadar bütçeniz olduğuna ve ustanız a olan güveninize göre değişir.
Iyi bir arazi aracını sıfırdan hazırlamak 40.000 TL den aşağı olmayacaktır. Ama hiç bu maceraya atılmadan hazırını almak sizi en az 10.000 TL den kurtarır. Ayrıca bu eziyetleri de çekmemiş olursunuz. Deneme şansınız olur.
Bence tarihçesini iyi bildiğiniz veya sicili konusunda referansları olan bir aracı seçmek daha akılcı olur. ( Sanki AT seçiyomuş gibi yazmışım
)
dedir' Alıntı:
Arkadaşlar göterdiğiniz ilgiye ve bilgi paylaşımına teşekkür ederim.
Gelelim alacağım LR mevzusuna şunu anladım ihaleden LR alınmaz en iyisi gene kamu aracı resmi kurumlardan çıkma özellikle elektirik kurumu ve türk telekom çıkışlı araç bakacam ve ben bu aracı günlük hayatımda kullanacağım için şehir içi vs. benzinli olmasına özen gösteriyorum dediğiniz gibi mekanik ve motor ve elektrik aksamı okadarda problem değil asıl iş kaporta ve trim işçiliğinde sonbuluyor . bunada özellikle dikkat edeceğim tekrar bilgi pylaşımınız için teşekkür ederim.
En kısa sürede bir LR edinip aranıza katılmak umudu ile önce kendinize sonra LR'nize iyi bakın.
ihaleden veya normal bir araç alacaksanız,ve Kaporta yönü de sizin için daha önemli gözüküyor, şunları kontrol edebilirsiniz,
Belki arkadaşlar daha fazlasınıda ekler, benim aklıma gelenler:
1. Motor ile Kabin arasındaki Saç firewall adı verilen kısmın paslanma/çürüme olup olmadığını kontrol edebilirsiniz.
2. Kapı iç ve birleşim yerlerinde çürük olup olmamasını kontrol edebilirsiniz.
3. Kapılar kapalı iken, çerçevelerinin gövdeye olan uzaklıkları hep aynı olup olmadığını kontrol edebilirsiniz.
Bir de aracın ingiliz/türk montaj olması arasıda bazı farklılıklar var. Mesela Firewall ingiliz montajda galvaniz kaplı metal olduğu için çürük olma olasılığı çok daha az.
hangisini seçerseniz seçin şimdiden hayırlı olsun. Saygılar. Hakan.