Dacia - Duster Fiyatları

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan vethek37 Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 117
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 89,618

vethek37

Ana Kamp
Mesajlar
86
Tepkime Puanı
0
sözkonusu aracı uzun zamandır takip etmekteyim.ihtiyaçları karşıladığını ve servisinin heryerde bulunabilmesi açısından avantajlı olduğunu düşünüyorum.kastamonu bayisinden 2012 model 110hp deri koltuk hariç full olan bir araç için fiyat aldım ama bana liste fiyatlarından pek aşağıda değil gibi geldi.51000tl fiyat verdiler.üstelik renoya 0,89dan kredi verirlerken dacia ya aynı banka 1,14den kredi veriyormuş.elimdeki 2000 1.8 hse freelander prins lpgli 140000 de aracıma 26000tl sayıyorlar.aracı kendileri incelediler, bakımlı ve şu anda sorunsuz bir araç.kaza bela yok.daha öncede renodan sıfır latitude almıştım aynı bayii daciada fiyatları esnetmiyor.üstelik ben onun için iyi bir müşteri sayılırım nitekim ikinci bir araç daha alacağım.ACABA takas durumundan dolayımı fazla esneme yapmıyorlar.2012model 110hp lik deri koltuk hariç full olan duster için fiyat alan veya aracı yeni satın alan arkadaşlarımız varsa fiyat verebilirlermi?++++2013 de aracın makyajlanıp makyajlanmayacağını sordum.hayır diyemediler ve duster için sene sonuna doğru kampamya olabilir dediler.yani beklemeye başladık.beklemeside hiç zevkli değil valla.++++4x2 90hp lik bir aracda test sürüşü yaptırdılar bende hemen bozuk ve parke yollarda denedim takırtı tukurtu duymadım plastik aksam beni korkutuyordu ancak ses yoktu.kullandığım test aracı 6500km de idi.sahibi buaracı bırakıp 4x4 ünü almış.YENİ ARAC FİYATI VE MAKYAJLANMA HUSUSUNDA YARDIMCI OLACAK ARKADAŞLARA ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER.
 

Etiketler

freelanderin buralarda dilinden anlayan yok en ufak bir sorununda orayı ara burayı ara parça siparişi ver,internetten araştır, parasal olarak fazla yük vermiyor ama işin açıkçası beni biraz sıktı.sürekli araç kullanan biri için zaman kaybı iş kaybı.ankara istanbul v.s. büyük şehirlerde olsam ne ala ozaman kim bırakır freelanderini.adam gibi sorun olunca çözdürürsün en kısa zamanda.duster yerini tutamaz sanmıyorum ...benim frelander 12 yaşında hiç bir yerinden tık ses duyamazsınız düşünün z rot ve rotiller daha orijinali ile yeni değişti.ancak bu araçlardaki sıcaklardaki hararet ve yağ eksiltme problemi hep kafamı yoruyor.yakınlardada işten anlayan ustam yok.yani sıfır alıp biraz kafa dinleyeyim diyorum AMA.....DUSTER A 51000TL ÇOK GİBİ GELİYOR BANA ...yinede bu araçlardan anlayan çok iyi bir ustayı yakınlarda bulsam vallahi bu aracı satmak aklımın ucundan bile geçmez...
 

Freelander bir araç kulandıktan sonra Duster model bir araca binmeniz..sizi birçok sıkıntıya sokar...

Özellikle aracın direksiyon sistemiyle ilgili olarak büyük stres yaşayacaksınız...Duster direksiyonu size çok sert gelecek....ben 3 ay oldu hala alışamadım...en büyük sıkıntım kütük gibi bir direksiyonu olması...(VW den inince böyle oluyor maalesef)

Duster şanzımanı freelandera göre çok farklıdır...özellikle vites geçişlerinde sorun yaşıyacaksınız...çünkü yüksek devirde vites değişimi yapıyor...ayrıca vites geçişleri serttir...1.5 motorların hepsi böyle...

Ben yinede Duster alacam derseniz..ikinci el bakın..düşük kilometreli araç alın...en azında 4-5 bin TL karınız olur..

Duster kötü bir araç değildir...kendi sınıfında başarılı bir araçtır...kötü olan siz ve benim gibi birçok kişinin daha konforlu araçlardan bu araca geçiş yapmamızdır...

Alışıyorsunuz ama..beyninizin bir yarısı eski aracınızı arıyor...en azından bende öle...özellikle park yaparken...

(Test sürüşü yaparken bunları farkedemezsiniz...uzun süre kullanmanız lazım...olay tamamen pisikolojik yani)
 




ben 46 bıne a dım ama 4x2 110 hp full fakat deri koltuk yok. yaklasık 2 aydır kullanıyorum.
aldıgım bayi de istanbul kartal asf otomotiv.
ben de almadan once herkes o parayla ikinci el insignia al , passat al onu al bunu al dedi. sıfır alırım sorunsuz 3 5 yıl binerim diye dusundum.
daha once clio kullanıcısıydım 205.000 km de sattım ve renault motoruna soyleyecek soz gercekten yok.

bakımlarını arastırdım 20.000 km de bir bakıma gıdıyor.
Dacia Duster 1.5 dCi 4x2 bakım masrafları
20.000 KM : 337 TL + kdv
40.000 KM : 337 TL + kdv
60.000 KM : 337 TL + kdv
80.000 KM : 749 TL + kdv
100.000 KM : 337 TL + kdv
http://www.arabam.com/haber/Uzun-Donem-Test-Dacia-Duster-15-dCi-4x2-Uzun-Donem-Test-Son-Etap/Detay-294874

freelander kullanmadım fakat, bir opel vectra aracım daha var ve direksiyonuna sanzumanına kıyasla duster ın asagı kalır yanı yok degıl bence cok daha duzgun bir yapısı var.
bu arada vectra ya 265+kdv mılyon bakım ucretı verıyorum 10.000 km de bir. yakıtıda duster ın ıkı katı.
 

2005 2.0 TD4 HSE kullandım bir süre ( 0 dı araç baya olmuş :smiley: ) gerçekten usta bulmak zor bakım için borusana gidiyorduk el mahkum, dediğiniz gibi yağ eksiltiyordu eklemek gerekiyordu ara ara , sonra astra aldım benzinli oda benim kullanım tarzıma uymadı yakıttan çok çektim sonra sattım,

şuan 4x2 dci laureate 110hp olanı var mayısta aldım 6000 km oldu ben oldukça memnunum , mayıstan itibaren gelen araçlarda bluetooth lu teyp var birde benim şansıma mı bilmiyorum michelin latitute tour 215 65 16 m+s lastik var asfaltdışı yoldada deneme şansım oldu oldukça başarılı şu ana kadar, parçaların bir çoğu renault olduğu için usta bulmak konusunda bir problem olacağınıda zannetmiyorum.

Fiyat konusunda biraz indirim yapılıyor ama aracınızı elden satmanızı tavsiye ederim takasta fiyat çok düşüyor
 

bendede 2012 model 4x2 90 hp duster look paketli deri direksiyon ve vites topuzlu olan seriden siyah renk 7000 km devar satılık 41.000 tl istiyorum ilgilenen arkadaşlara duyurulur...
 

ilhan777' Alıntı:
bendede 2012 model 4x2 90 hp duster look paketli deri direksiyon ve vites topuzlu olan seriden siyah renk 7000 km devar satılık 41.000 tl istiyorum ilgilenen arkadaşlara duyurulur...

Sitenin ilanlar kısmına yazmanı öneririm.
 

Öztürk FX' Alıntı:
Freelander bir araç kulandıktan sonra Duster model bir araca binmeniz..sizi birçok sıkıntıya sokar...

Özellikle aracın direksiyon sistemiyle ilgili olarak büyük stres yaşayacaksınız...Duster direksiyonu size çok sert gelecek....ben 3 ay oldu hala alışamadım...en büyük sıkıntım kütük gibi bir direksiyonu olması...(VW den inince böyle oluyor maalesef)

Duster şanzımanı freelandera göre çok farklıdır...özellikle vites geçişlerinde sorun yaşıyacaksınız...çünkü yüksek devirde vites değişimi yapıyor...ayrıca vites geçişleri serttir...1.5 motorların hepsi böyle...

Ben yinede Duster alacam derseniz..ikinci el bakın..düşük kilometreli araç alın...en azında 4-5 bin TL karınız olur..

Duster kötü bir araç değildir...kendi sınıfında başarılı bir araçtır...kötü olan siz ve benim gibi birçok kişinin daha konforlu araçlardan bu araca geçiş yapmamızdır...

Alışıyorsunuz ama..beyninizin bir yarısı eski aracınızı arıyor...en azından bende öle...özellikle park yaparken...

(Test sürüşü yaparken bunları farkedemezsiniz...uzun süre kullanmanız lazım...olay tamamen pisikolojik yani)
Burda bana göre objektif olmayan eleştiriler yapılmış.Vites geçişlerinin motorla ne alakası var anlamadığım gibi,konfordan kastınız donanımsa tamam ama konfor denince benim aklıma süspansiyon konforu gelir ve bu anlamda duster kesinlikle çok başarılı. Yüksek devirde vites değişimi derken neyi kastettiniz anlamadım tam tersi 2000-2500 devir aralığında rahatlıkla vites değişimi yapılabilmekte.

Duster marka takıntısı olmayan kişilerin rahatlıkla verdiğiniz paranın çok ötesinde karşılığını veren bir araç ve Türkiye şartlarına uyumlu ,fayda fiyat dengesinde çok başarılı
 



Hassey' Alıntı:
Burda bana göre objektif olmayan eleştiriler yapılmış.Vites geçişlerinin motorla ne alakası var anlamadığım gibi,konfordan kastınız donanımsa tamam ama konfor denince benim aklıma süspansiyon konforu gelir ve bu anlamda duster kesinlikle çok başarılı. Yüksek devirde vites değişimi derken neyi kastettiniz anlamadım tam tersi 2000-2500 devir aralığında rahatlıkla vites değişimi yapılabilmekte.

Duster marka takıntısı olmayan kişilerin rahatlıkla verdiğiniz paranın çok ötesinde karşılığını veren bir araç ve Türkiye şartlarına uyumlu ,fayda fiyat dengesinde çok başarılı

Objektif olmadığım kanısına nasıl vardınız anlamadım....

1.5 motorlu tüm Dacia dizel araçların vites değişimleri yüksek devirde gerçekleşiyor...bu konuda ilgili topiklere daha önce yazdım...pek cevap gelmedi...

Dacia serilerinde vites değişimi esnasında ayağınızı gazdan çektikten sonra yaklaşık 3-5 saniye arası devir düşmüyor...bu konuda çok şikayetim oldu..servis yetkilileri aynı şeyi söyledi..1.5 motorların hepsinde durum aynı...

Konfor konusu alttakım süspansiyon konusu değil...

Direksiyon sistemi...Vites geçiş rahatlığı ve sürücü koltuğu rahatlığı kastedilmiştir...bunlardan hiç biri bana göre Dacia serilerinde yoktur...
Dolayısı ile uzun yolculuklarda sorunlar yaşanmaktadır...

Benim Duster takıntım yoktur..olamazda...çünkü bu fiyata bu araç...eksik yönleride yazdıklarımdır...

Bilgi:Bir kişiyi eleştirmeden önce geçmiş yazılarını okumanızı tavsiye ederim...


Buda benim diğer Dacia aracım...

 

Öztürk FX' Alıntı:
1.5 motorlu tüm Dacia dizel araçların vites değişimleri yüksek devirde gerçekleşiyor...bu konuda ilgili topiklere daha önce yazdım...pek cevap gelmedi...

Dacia serilerinde vites değişimi esnasında ayağınızı gazdan çektikten sonra yaklaşık 3-5 saniye arası devir düşmüyor...

Valla azizim, ben devir düşüyor düşmüyor hiç bakmıyorum. Devir çok düşükse zaten motor bayılıyor, dolayısıyla küçültmek gerekiyor. Normal gidilecekse ve yol da çok yokuş değilse 2000 devir civarı kurtarıyor. Şayet çok atak kullanacaksam 2500-3000 devirde vites değiştiriyorum.

"dizel araçların vites değişimleri yüksek devirde gerçekleşiyor" derken neyi kastettiğini anlayamadım. (Belki de benzinli gibi kullanıyorum, hatalı mı bilmiyorum, ama yöntemim basit, "arabanın çekeceği vitesle git".. Şimdi bir arkadaş diyecek ki "çekemeyeceği vitesle zaten gidemezsin"; doğru da benim kastettiğin, yüksek vites... Araba mesela 2000 devir 4. vitesle gidebilecekse 2500 devir 3. vites kullanmıyorum.)
 

Bakın hala olayı anlatamadım...

dacia serilerinde 1.5 dizel motorlarda...devirin yüksek kalması sizin vites değişimi yaptığınız 1500 veya 2500 devir değil..

araca 1000 devirde de vites değiştirseniz...aynı durum var...bunun sebebi yazılım...

kısacası bu motorlarda vites değişimi esnasında araç ivmelenmesin diye..yani debriyajdan ayağınızı çekince silkelenmesin diye vede yakıt ekonomisi olsun diye bu özelliği koymuşlar...

bunun tek eksisi sürüş konforunu bozması...en azından ben ve benim gibi düşünenler bunlardan rahatsız...


çoğu araç sahibi bunu farketmiyor bile...çünkü onlar aracı sadece kullanıyor...gitsinde nasıl giderse gitsin diyorlar...ben ise yıllardır değişik arabalar kullandım...sadece dacia serilerinde olan bu özelliğe hala alışamadım...ben gazdan ayağımı çekince araç rahatlamalı...araca çekiş kuvvetini ben vermeliyim...ama olmuyor...özellikle düşük viteslerde...1-2 vites geçişinde epey rahatsız oluyorum...

umarım anlatabilmişimdir..eğer hala anlatamadıysam...sorun bendedir...bu konuyu uzatmanında anlamı yoktur...

syg.
 

Anlaşılmıştır azizim. Sende sorun yok, olsa olsa bendedir. Bu araç dizel olarak kullandığım ikinci araç. Dolayısıyla karşılaştırma yapmam mümkün değil.
 

Objektif olmadığınız kannaatine şuradan vardım. Karşılaştırmalı yargıya varıyorsunuz,yani VW araçla (burda hangi modeli olduğunu belirtmemişsiniz) karşılaştırmışsınız. Hangi araç;Phaetonmu,passatmı,tiguanmı,polomu????? Karşılaştırma yapılırken aynı segment karşılaştırlır.

Benim şimdiye kadar sahibi olduğum araç sayısı 20 nin üzerinde olup 1.5 dci motorun kullanıldığı her türlü aracı kullanma olasılığı buldum yaptığım iş nedeniyle. Renaultun bütün modelleri(megane,flueance,clio,sembol,latitüde,kango,laguna) Nissanda da aynı motorlar kullanılıyor(qashqai,note),dacia (duster,sandero,mcv) kullanma imkanı bulduğumdan bu bahsettiğiniz sorunla karşılaşmadığım gibi forum ahallisinden de bu tarz bir şikayet duymadım.

Direksiyon sisteminde sizin sorun olarak addetiğiniz sertlik birçok otomobilsever tarafından istenen bir özellik olup kişiden kişiye değişen bir durumdur. Dolayısıyla bunu bir kusur olarak algılamanız yanlış.

Vites geçiş rahatlığında dusterın vites geçişleri kadar rahat ve net geçen çok az araç var. (-20 derecede test edilmiştir.)

Koltuk rahatlığına gelince bu da tamamen göreceli bir kavramdır,kimi sert koltuk, kim yumuşak,kimi orta sertlikte koltuk yapısını sever. Bu da bir kusur değildir.

Konfor konusu ise otörlerede danışırsanız şunu söyleyeceklerdir. Yoldan gelen darbe,titreşim ve kusurları kabin içine en az yansıtan ve yolcuyu enaz sarsan araç konforlu anlamına gelir ki duster bu konuda mükemmel yorumlar almış bir araçtır.

Ben size duster takıntınız var demedim eğer dikkatli okursanız orda bir genelleme yaptığımı anlayacaksınız. Marka takıntısı olmayanlardan kastım marka fanatizmi yapmayan mantıklı seçimlerde bulunan kişileri kastediyorum. Örneğin Dusterin en fazla talep gördüğü ülkelerin başında Otomobil cenneti ve anavatanı olan Almanya gelmektedir.

Kaldı ki dusterin motor gücünün düşüklüğünden bahsetmişsiniz ama ilk kalkış performansı özellikle 0*60 arası çok iyi bu da pratikte zaten en çok ihtiyaç duyulan hız aralığıdır.

Benim hali hazırda 2. aracım var. ( d segmenti,sedan ) Ama dusterin kullanımından en az bu aracım kadar zevk alıyorum.

Bilgi: Ben sizin diğer yazılarınızı da okumuştum. Sizinle herhangi bir polemik konusu olmasından ziyade bu siteye girenleri doğru yönlendirmek adına sizi yanıtladım. Çünkü ben de duster almadan önce başta Ümiterkan ve Olguncandan olmak üzere çok faydalandığım bir site.
 



Sevgili Hassey, yazdıklarının altına imzamı atıyorum. (Araç sahipliğine değil Duster hakkındaki kısmına. ;D )

Konfor konusunda bir şikayetim yok. Fevkalade rahat. Arabaya alıştıkça sesten şikayet etmekteydim. Galba diğer arkadaşların yakınmalarından etkilendim. Ama bir kıymetli arkadaşımız ölçüm yaptı, gayet güzel... Demek ki sesten şikayet etmemek lazım. Yani şikayet edilecek derecede ses yok.

Hassey direksiyon konusunda yazmış; hislerime tercüman olmuş... Duster'ın direksiyonu sert filan değil. Tüy gibi de değil. Çevirirken bir güç uyguluyorsunuz ve uyguladığınızı hissediyorsunuz. Özellikle yüksek hızlarda bu özellik çok önemli. Düşünün ki 140 km hızla gidiyorsunuz. Tüy kadar hafif direksiyonu farkında olmadan hafifçe çevirdiniz..... Sonucu düşünün. Zaten HD larda hıza bağlı olarak direksiyonun sertleştiğini okumuştum yıllar önce, yani henüz dişli direksiyonların çok HD lerin az olduğu çağlarda. ;D Hiç deneyimim olmadı bugüne kadar. Ama o zaman bana çok mantıklı gelmişti.

Özellikle şehiriçindeki hızlı hareketlerde kalkış 2. vitesle yapılırsa araç daha seri kullanılıyor. Onu da bir kişisel deneyim olarak halkımıza arzedeyim.
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,744
Mesajlar
1,523,065
Kayıtlı Üye Sayımız
166,559
Kaydolan Son Üyemiz
Sercantetik

Çevrimiçi üyeler

Şu anda çevrimiçi üye yok.

SON KONULAR



Geri
Üst