Cümleten Merhaba,
Geçen Skull CJ8 i sizlerle paylaştım, araç muayeneden geçti ve yola çıktım,
Aracın km gösterge saati bir süre sonra çalışmadı, aynı saatte hararet göstergesi de çalışmadı ama benzin göstergesi çalışıyordu-onun da doğruluğuna güvenemedim- aldığım yerle görüştüm getir değişelim dedi. (NAZARDIR...)
1 hafta sonra saati değişmeye götürürken motor subop kapağı saplaması koptu ve yolda kaldım-motor komple yapılmıştı! (NAZARDIR...)
Çekici ile götürdüm usta motor kapağını açtı ve kopan saplama çok şükür içinde kalmadan çıkabildi ve çıkma başka bir saplama ile değişti. Gösterge değişti.
Yola çıktım eve doğru geliyorum, hararet göstergesi neredeyse en yüksek noktasına kadar geldi ve sürekli orada kaldı, indim fan çalışıyor mu diye baktım çalışıyor, trafik çoktu, sık sık kontrol ettim fakat fan hep çalışıyordu. Yaklaşık 35 km yol gittikten sonra durduğumda fan gene çalışıyordu ve stop ettikten sonra yaklaşık 10dk fanlar çalışıyordu! Fakat araçta su eksilmesi yoktu... (NAZARDIR...)
Sanırım fanlar arabaya yetmiyordu, ne dersiniz? Araca klima uygulandığından 2 adet fan takıldı biri büyük diğeri ufak çünkü iki büyük sığmadı. Ve usta hararete çıktığında 2 si birden çalışır ve durur konumda ayarlamıştı. Görüştüm usta ile o da fanların yeterince soğutamadığını ve değişmesi gerektiğini söyledi...
Lütfen yukarıda ki sorunları çözme noktasında ki yorumlarınız rica ediyorum, km saati hep problem midir, sizce nasıl bir fan uygulaması yapmalıyım ve sizce hemen her şeyi ile yenilenmiş motorun neden saplaması kopar? Motorun yüksek sıcaklıkta çalışması ne kadar sakıncalıdır?
Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim
Geçen Skull CJ8 i sizlerle paylaştım, araç muayeneden geçti ve yola çıktım,
Aracın km gösterge saati bir süre sonra çalışmadı, aynı saatte hararet göstergesi de çalışmadı ama benzin göstergesi çalışıyordu-onun da doğruluğuna güvenemedim- aldığım yerle görüştüm getir değişelim dedi. (NAZARDIR...)
1 hafta sonra saati değişmeye götürürken motor subop kapağı saplaması koptu ve yolda kaldım-motor komple yapılmıştı! (NAZARDIR...)
Çekici ile götürdüm usta motor kapağını açtı ve kopan saplama çok şükür içinde kalmadan çıkabildi ve çıkma başka bir saplama ile değişti. Gösterge değişti.
Yola çıktım eve doğru geliyorum, hararet göstergesi neredeyse en yüksek noktasına kadar geldi ve sürekli orada kaldı, indim fan çalışıyor mu diye baktım çalışıyor, trafik çoktu, sık sık kontrol ettim fakat fan hep çalışıyordu. Yaklaşık 35 km yol gittikten sonra durduğumda fan gene çalışıyordu ve stop ettikten sonra yaklaşık 10dk fanlar çalışıyordu! Fakat araçta su eksilmesi yoktu... (NAZARDIR...)
Sanırım fanlar arabaya yetmiyordu, ne dersiniz? Araca klima uygulandığından 2 adet fan takıldı biri büyük diğeri ufak çünkü iki büyük sığmadı. Ve usta hararete çıktığında 2 si birden çalışır ve durur konumda ayarlamıştı. Görüştüm usta ile o da fanların yeterince soğutamadığını ve değişmesi gerektiğini söyledi...
Lütfen yukarıda ki sorunları çözme noktasında ki yorumlarınız rica ediyorum, km saati hep problem midir, sizce nasıl bir fan uygulaması yapmalıyım ve sizce hemen her şeyi ile yenilenmiş motorun neden saplaması kopar? Motorun yüksek sıcaklıkta çalışması ne kadar sakıncalıdır?
Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim