tuncaaayy
Kamp III
Ynt: Cj 'ye 37'' Lastik ?..
bilgiler için teşekkürler..
neyse kışa dogru 35'' boggerları nasıl daha hesaplı alabirim ona bakacagım..hayırlısı
bu arada evet abi mevcut 4'' kit ile bile arka çamurluk agızlarına kasıntı halinde sürtme yapıyor..artikilasyonda yeri daha saglam bassın diye önlere en azından şimdilik ayırıcı link takacagım..arkalar için araştırma yapmam lazım..dingilleri alta almak evet çok tadilat ister en iyisi bozmamak..helzona çevirmek çok zahmetli ve pahalı olur düşüncesindeyim..
şu portal aks mevzusuda beni aşar düşüncesindeyim..portal aks lı cj şu anda tr de varmı ki acaba???
verdiginiz linkleri inceledigimde dana 44 arka difransiyelimde agır iş tipi aks kullanırsam 37'' i saglıklı kullana bilirim..fakat ön dana 30 da(bir ara kafam karıştı amc 20 yazmışım pardon) en fazla 35'' kullanabiliyorum..eger ön difransiyeli dana 44 e çevirmeyi manevi olarak ;D göze alabilirsem aracımda 37 '' e geçiş yapabirim..kısacası şimdilik hayallerimde kalacak bu işlem :-\offroad' Alıntı:http://www.rocky-road.com/calculator.html
4,10 daki haliyle aynı devirde gitmek için 4,35 lazım
ayrıca ingilizce olarak hangi aksa en fazla ne lastik takılır niye takılır takılmaz diye deyaılı bilgi burada var
http://www.4wd.com/jeep-advisors/drivetrain-advisor.aspx
takmak istedikden sornra aynı aksa tabi takılırda arazide zorlayınca kırılma olabilir.
bence önleride aks millerinide güçlendirmek lazım
bilgiler için teşekkürler..
ugur abi makasları difransiyelin üstüne aldıgım anda nerden baksan 10_15 cm arasında cj yükselecek bunun + ları yerine - leri beni düşündürüyor..şu anda benim cj deki yürür aksam kombinasyonu 35'' üstüne müsait degil onu anladım..Jeep34' Alıntı:Tuncay, 37'' ebata geçeceksen şunları da göz önünde bulundur derim ;
Mevcut 4'' kitlerinle lastik çamurluğa sürtmeden kullanabiliyormusun ?
Viraj demirini takmayacaksın, artikülasyonu kısıtlayan stoper kullanmayacaksın. Bunları kullanırsan, arazide sürekli kasıntı yaşayan ''masa'' gibi bir CJ'en olur.
Makasları dingilin üstüne almayacaksın. Bu çok daha fazla tadilat gerektirir. Ve çok uğraşırsın. Kanımca, off-road da gezen Cj sanayide gezer hale gelir.
Yani kısaca CJ'de kanıtlanmış bir denklem sayılan 4'' yükseltme+kupa takozları, max.35'' lastik, arka AMC20 diferansiyel, ön dana 30 diferansiyel ve ister havalı, ister elektrikli kilit ile araç mükemmele yakın hizmet verir.
Sonuçta sende gezmeyi seven birisisin ve gezdiğin grupla aynı yerlere giriyorsun. Aracında bana göre mükemmel. Bu denklemi bozma derim.
Çok ama çok farklı bir şey yapmak istiyorsan, komple yaylı ve portal akslı bir Amerikanvari deneyebilirisin. Farklı olan bu olur.
Tabiiki bu benim düşüncem. Yukarıda yazdıklarımı yapan arkadaşlarımızın hiç bir şekilde bana kızmasını alınmasını istemem. CJ herkese göre farklı bakış açısı olan ve en çok oynanmaya müsait bir araçtır. Onun için hiç bir CJ bir diğerine benzemeden kişiye özeldir
neyse kışa dogru 35'' boggerları nasıl daha hesaplı alabirim ona bakacagım..hayırlısı
bu arada evet abi mevcut 4'' kit ile bile arka çamurluk agızlarına kasıntı halinde sürtme yapıyor..artikilasyonda yeri daha saglam bassın diye önlere en azından şimdilik ayırıcı link takacagım..arkalar için araştırma yapmam lazım..dingilleri alta almak evet çok tadilat ister en iyisi bozmamak..helzona çevirmek çok zahmetli ve pahalı olur düşüncesindeyim..
şu portal aks mevzusuda beni aşar düşüncesindeyim..portal aks lı cj şu anda tr de varmı ki acaba???