CJ 2.BAHAR OPERASYONU

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan mybrada Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 72
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 10,328
Ynt: CJ 2.BAHAR OPERASYONU

Bu sabah itibari ile..Araç dün sabah boyadan çıktı.


Boya son pasta cila dışında bitti.
Aracın tüm elektrik tesisatı yenilenerek döşendi
Lambalar stoplar göstergeler hepsi takıldı.
Ateşleme sistemi karburator bujiler değişti bakımı yapıldı oky.
Araç debraj baglantıları el freni ve fren tertibatı oky.
Motor çalıştırıldı canavar gibi tüm defransiyel şanjıman kontrolleri yapıldı sorun yok.


Bugün yapılacaklar.
Cam takılacak.
Koltuklar ve döşeme işi yapılacak.
Egsoz yapılacak.
Kaput ve cam çerçeve montajı yapılacak.


En sona jantlar lastik ve tamponlar.


Resimleri akşam üstü cam ve kaputu takınca çekip atacam.Hepsini.
Şimdilik bu kadar.
 

Etiketler
Ynt: CJ 2.BAHAR OPERASYONU

Aracın son hali :smiley: :smiley: :smiley:

008.jpg
 

Ynt: CJ 2.BAHAR OPERASYONU

Haa haa haaaa.Bu da güzeldi.


Valla 3 günde şasesi ayrı kupası ayrı aracı bir araya getirip topladık Soğucağa yetiştirdik .
Yarın ince ayarlara girmeye başlayacaz.Bİraz yorgunluk atalım.
 


Ynt: CJ 2.BAHAR OPERASYONU

Önceki hali o kadar güzeldi ki, şimdi beğendirmek için çıtayı bayaa yükseltmeniz gerekecek :smiley: İşiniz zor söyleyeyim :D Kolay gelsin...
Hasatalığınız için üzüldüm en kısa zamanda acil şifalar dilerim.

C.C.
 



Ynt: CJ 2.BAHAR OPERASYONU

rahatsızlık olunca uzun süre ara vermek zorunda kaldım son hali bu 1 hafta içinde yeniden ilgilenmeye başlayacam.

DSC_0002.JPG
 



Ynt: CJ 2.BAHAR OPERASYONU

abi öncelikle geçmiş olsun kaporta gerçekten çok düzgün olmuş renk seçimi zaten mükemmel keşke hazır sökülmüşken uzatılıp cj7 yapılsaydı buna ek olarakta v8 motor ;)
 




Ynt: CJ 2.BAHAR OPERASYONU

cj5 ci' Alıntı:
abi öncelikle geçmiş olsun kaporta gerçekten çok düzgün olmuş renk seçimi zaten mükemmel keşke hazır sökülmüşken uzatılıp cj7 yapılsaydı buna ek olarakta v8 motor ;)

düşündüm ama uzatmaktansa cj 8 alıp kısaltmak daha mantıklı. Elimde sıfır sandık kırması motor var ama onu bu araçta kullanmıyacağım.Yeni projede. İşin aslı bu aracın motor ve perfırmansından çok memnunum çünkü üzerindeki motor araç hava kuvvetlerinden 1996 yılında çıkmış.Motor 1994 yılında üzerine sıfır olarak takılmış bi motor ve çok iyi durumda gerek görmedim.
Sadece düşündüğüm araca sıfır şanzıman koymak çünkü her ne kadar şanzımanın dişli grubunu komple yenilesende tutmuyor.
Ufakta olsa inleme ses geliyor .Niyetim acil olmasada şanzımanı toplama falan değil sıfır kutuda alıp montaj yapmak. Şu an için düşündüğüm novaktan t18 yada 19 4 ileri ağır tip şanzıman getirtip koymak birde edelbrock karburator yeterli.Bakalım.
Şu an 38 lastikle araç kalkarken pati çekiyor daha fazlasına gerek yok.Kaportada en iyi yaptığım kupayı komple kumlamak oldu böylece boyacının kusurları macunla doldurmasını önlemiş oldum.Kupayı kumladıktan sonra hemen hemen hiç macun atmayacak kadar çekiçleterek kaportayı sıfır hatayla boyacıya verdim ve macunu tepesinde bekleyerek çektirdim daha önce başında durmamanın cevazını çekince tabiri cayizse yoğurdu ufleye ufleye boya yaptırdık.
 


Ynt: CJ 2.BAHAR OPERASYONU

38 lastikle patinaj çekmesi tamamen ayna mahruti oranı ile ilgili oranları değişince herşey değişir..
 


Ynt: CJ 2.BAHAR OPERASYONU

arkada %100 kilit var ama niyetim kilidi söktürüp havalı kilit taktırmak.Dönüşlerde ki tıkırtılar beni deli ediyor.Arazi kullanımı çok iyi ama şehir kullanımında ses rahatsız edici.
 



Ynt: CJ 2.BAHAR OPERASYONU

mybrada' Alıntı:
41/10 ayna maruti var.Defransiyeller wagoner den alınmış daha geniş bir dingil aralığı var.

ben 38 lastiklerle 47/11 kullanıyorum seri kalıyo 44/9 ayna mahruti ve t19a sanzıman aldım. oranlar ciddi şekilde ağırlaşacak hesaplarımıza göre en ideal oranları yakadık deneyip görücez :smiley:
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,933
Mesajlar
1,525,980
Kayıtlı Üye Sayımız
166,708
Kaydolan Son Üyemiz
Serseri Bey

SON KONULAR



Geri
Üst