Bu sabah itibari ile..Araç dün sabah boyadan çıktı.
Boya son pasta cila dışında bitti.
Aracın tüm elektrik tesisatı yenilenerek döşendi
Lambalar stoplar göstergeler hepsi takıldı.
Ateşleme sistemi karburator bujiler değişti bakımı yapıldı oky.
Araç debraj baglantıları el freni ve fren tertibatı oky.
Motor çalıştırıldı canavar gibi tüm defransiyel şanjıman kontrolleri yapıldı sorun yok.
Bugün yapılacaklar.
Cam takılacak.
Koltuklar ve döşeme işi yapılacak.
Egsoz yapılacak.
Kaput ve cam çerçeve montajı yapılacak.
En sona jantlar lastik ve tamponlar.
Resimleri akşam üstü cam ve kaputu takınca çekip atacam.Hepsini.
Şimdilik bu kadar.
Valla 3 günde şasesi ayrı kupası ayrı aracı bir araya getirip topladık Soğucağa yetiştirdik .
Yarın ince ayarlara girmeye başlayacaz.Bİraz yorgunluk atalım.
Önceki hali o kadar güzeldi ki, şimdi beğendirmek için çıtayı bayaa yükseltmeniz gerekecek İşiniz zor söyleyeyim Kolay gelsin...
Hasatalığınız için üzüldüm en kısa zamanda acil şifalar dilerim.
abi öncelikle geçmiş olsun kaporta gerçekten çok düzgün olmuş renk seçimi zaten mükemmel keşke hazır sökülmüşken uzatılıp cj7 yapılsaydı buna ek olarakta v8 motor
abi öncelikle geçmiş olsun kaporta gerçekten çok düzgün olmuş renk seçimi zaten mükemmel keşke hazır sökülmüşken uzatılıp cj7 yapılsaydı buna ek olarakta v8 motor
düşündüm ama uzatmaktansa cj 8 alıp kısaltmak daha mantıklı. Elimde sıfır sandık kırması motor var ama onu bu araçta kullanmıyacağım.Yeni projede. İşin aslı bu aracın motor ve perfırmansından çok memnunum çünkü üzerindeki motor araç hava kuvvetlerinden 1996 yılında çıkmış.Motor 1994 yılında üzerine sıfır olarak takılmış bi motor ve çok iyi durumda gerek görmedim.
Sadece düşündüğüm araca sıfır şanzıman koymak çünkü her ne kadar şanzımanın dişli grubunu komple yenilesende tutmuyor.
Ufakta olsa inleme ses geliyor .Niyetim acil olmasada şanzımanı toplama falan değil sıfır kutuda alıp montaj yapmak. Şu an için düşündüğüm novaktan t18 yada 19 4 ileri ağır tip şanzıman getirtip koymak birde edelbrock karburator yeterli.Bakalım.
Şu an 38 lastikle araç kalkarken pati çekiyor daha fazlasına gerek yok.Kaportada en iyi yaptığım kupayı komple kumlamak oldu böylece boyacının kusurları macunla doldurmasını önlemiş oldum.Kupayı kumladıktan sonra hemen hemen hiç macun atmayacak kadar çekiçleterek kaportayı sıfır hatayla boyacıya verdim ve macunu tepesinde bekleyerek çektirdim daha önce başında durmamanın cevazını çekince tabiri cayizse yoğurdu ufleye ufleye boya yaptırdık.
arkada %100 kilit var ama niyetim kilidi söktürüp havalı kilit taktırmak.Dönüşlerde ki tıkırtılar beni deli ediyor.Arazi kullanımı çok iyi ama şehir kullanımında ses rahatsız edici.
ben 38 lastiklerle 47/11 kullanıyorum seri kalıyo 44/9 ayna mahruti ve t19a sanzıman aldım. oranlar ciddi şekilde ağırlaşacak hesaplarımıza göre en ideal oranları yakadık deneyip görücez