Defender düz dizel 2,5 olan 2,5 benzinli ile aynı motor blogunu kullanan bir motor,
Düz dizel çok ömürlü bir makina degil,
Altından yağ damlatmayan yeri hemen hemen yoktur (damlatıyorsa doludur korkma gibi bir defender özdeyişi mevcuttur
),
Araç aslen sağdan direksiyonlu olarak dizayn edildigi için burada direksiyon sola alınırken hiç bir degişiklik yapılmadıgından aracın sol ön kısmı sağına göre epey dardır,
İçin de orjinalin de herhangi bir yalıtım malzemesi olmadıgından yazı ve kışı en dogal hali ile yaşarsınız yazın dogal klimasını açarsınız ayaklarınızın altı mangal kıvamın da iken üst taraf püfür püfürdür,
Alırken aliminyum kaportanın düzgün olduguna dikkat etmeniz de fayda var tamir ettirmek sıkıntı yaratabilir,
Kullanırken özellikle yokuşlar da epey bi sabırlı olmanız gereklidir.
Motor hacmi sizi yanıltmasın yakar yani (şahsen 2,5 benzinli ile arazide 22 litreyi görmüşlügüm vardır