kokteknik' Alıntı:tavanı söktüm su alan bir yeri vardı köşede onu silikonladım
geri takacam şimdi
jeep' Alıntı:bu defenderların ortak sorunu galiba. bizim arkadaşında dfenderında su giriyor. Su giren yer en az 5 defa silikonlanmış. Alüminyum kasanın çok stabil olmamasından kaynaklanıyor diye düşünüyorum.
benimki biraz farklı bir kablo gecirdim su kabloyu takip ediyor içeri giriyordu ama evet defender ortak sorun kapı fitilleri ve yapısal bir bir problem varjeep' Alıntı:bu defenderların ortak sorunu galiba. bizim arkadaşında dfenderında su giriyor. Su giren yer en az 5 defa silikonlanmış. Alüminyum kasanın çok stabil olmamasından kaynaklanıyor diye düşünüyorum.
discovery-V8' Alıntı:Defendere su girmesi adettendir, su dışarı çıkamıyorsa ozaman problem var demektir ;D
Şaka bir yana ingiliz montajlarda bu sorun fazla yaşanmıyor, yerlilerde fazla kafaya takmamak gerekiyor. Şekermiyiz eriyelim. ;D
bunları okuyunca defender e şükrettim ama her güzelin bir çirkin tarafı oluyor işte ;Djeep' Alıntı:defender ı eleştridik ama CJ de özellikle brandalı cjlerde su girişi daha kolay. Kapının üzerinden geçen cadırın çatısını oluşturan profile genelde iriyarı insanlar kafalarını ve sırtları sürterek şeklini bozuyorlar. Devamında kapı tam oturmuyor. Birde ön cam çerçevesini tutan 2 tane civata var. Bazılarında krom olanı ile değiştirip, aracın içinde hoşluk yaratıyor. Bir kere gevşeyince, havanın ısı değişimi ile soğuk olduğu zamanlarda bu civatalar tam sabitleme işlemi yapmıyor. Çadır soğuyor geriliyor. Ön çerçevenin açısı aracın içine doğru artıyor. Sonrasında kapı tam kapanmıyor. Açık kalan yerlerden su giriyor. Ama dediğiniz gibi şekermiyiz eriyelim. Benim yağmurluktan kesme güzel kumaşlarım var. Sol bacağımın üzerine örtüyorum. Akan sular bacağıma oradan taban sacındaki tahliyeden yere dökülüyor. Arada kapıyı söküp cebe biriken sularıda boşaltınca, şiddetli sarsıntılarda üstümü ıslatmıyor. ;D Zaten kışın offroad yapıp ıslanmadan eve dönebilen varmı ki ;D
Abi besttop da mı su alıyor? ???jeep' Alıntı:defender ı eleştridik ama CJ de özellikle brandalı cjlerde su girişi daha kolay. Kapının üzerinden geçen cadırın çatısını oluşturan profile genelde iriyarı insanlar kafalarını ve sırtları sürterek şeklini bozuyorlar. Devamında kapı tam oturmuyor. Birde ön cam çerçevesini tutan 2 tane civata var. Bazılarında krom olanı ile değiştirip, aracın içinde hoşluk yaratıyor. Bir kere gevşeyince, havanın ısı değişimi ile soğuk olduğu zamanlarda bu civatalar tam sabitleme işlemi yapmıyor. Çadır soğuyor geriliyor. Ön çerçevenin açısı aracın içine doğru artıyor. Sonrasında kapı tam kapanmıyor. Açık kalan yerlerden su giriyor. Ama dediğiniz gibi şekermiyiz eriyelim. Benim yağmurluktan kesme güzel kumaşlarım var. Sol bacağımın üzerine örtüyorum. Akan sular bacağıma oradan taban sacındaki tahliyeden yere dökülüyor. Arada kapıyı söküp cebe biriken sularıda boşaltınca, şiddetli sarsıntılarda üstümü ıslatmıyor. ;D Zaten kışın offroad yapıp ıslanmadan eve dönebilen varmı ki ;D