landscape
Kamp II
Ynt: Bu araç hakkında bilgisi/yorumu olan?
Cevaplar çok basit
Discovery2 ler gerçek sahipleri zamanlarında yetkili servislere gidiyorlardı ve ne gerekirse yapılıyordu.Garanti bittikten sonra (Biz bu arabayı yürütürüz,benim bir ustam var 500 tl dediler 50 tl ye hallettirdim,beyler bir şey buldum, bilmem neyi iptal ettim hiç bir sakıncası yok,ben bu şekilde kullanıyorum o özellik olmadan da gayet iyi gibi laflarla Maleesef Discovery2 ler sanayiye düşüyor.(mecazi anlamda) ondan sonra toparla toparlayabilirsen.
Bir de şunu söyleyeyim
Land Rover (Üretici)
TD5 motorlar için onarım vermiyor,Ama bizim esnafımız yağlı kapı geldi,uçak olsa motor yaparız gibi sözlerle aracı ellerine geçirdilermi iş zaten bitiyor.yapılan hiç bir motorda randıman göremedim.Çünkü motor bloğunu ve silindir kapağını rektefiye yapacak ustaların ellerinde hiç bir teknik veri yok.Land Rover (üretici)kapak yüzeyinde ve blok yüzeyinde ölçüm yaptıryor,tolerans dışı ölçüm çıkar ise yok gömlek değiştir yok rektefiye yap,yok silindir kapak taşlaması yap demiyor.Ya komple motor,ya da gerekiyor ise yeni silindir kapağı diyor.Kafalarına göre yapılan motor veya silindir kapak revizyon işlemleri ancak araç kapıdan dışarıya çıkıncaya kadar başarılı oluyor.Sonrasında dertler bitmiyor.Duman üflemesi çekiş düşüklüğü vb sorunlar.İçinizden ben yaptırdım kullanıyorum diyenler çıkabilir,bu gerçeği değiştirmez mutlaka sorun çıkaracaktır.Çıkarmayan da belki vardır fakat şans gele olan şeyler bence bağlayıcı değildir.
Motor revizyon sebeplerinin başlıcaları yanlış motor yağı kullanımı,uzun yağ değişim periyotları ve yanlış usta seçimleri.Bu şekilde olmasını tabiiki ben değil Land Rover istiyor.Parçaların pahalı olduğunu ben de biliyorum fakat bu yanlış işlem yapma hakkını bize tanımıyor,sonrasında tabi zararı kendimize oluyor.Anlatmış olduğum özellikler Land Rover Discovery2 td5 motorlar için geçerlidir.Bütün LR motorları için değildir.Yanlış anlaşılmadığım umuduyla iyi geceler diler Saygılar Sunarım...
Cevaplar çok basit
Discovery2 ler gerçek sahipleri zamanlarında yetkili servislere gidiyorlardı ve ne gerekirse yapılıyordu.Garanti bittikten sonra (Biz bu arabayı yürütürüz,benim bir ustam var 500 tl dediler 50 tl ye hallettirdim,beyler bir şey buldum, bilmem neyi iptal ettim hiç bir sakıncası yok,ben bu şekilde kullanıyorum o özellik olmadan da gayet iyi gibi laflarla Maleesef Discovery2 ler sanayiye düşüyor.(mecazi anlamda) ondan sonra toparla toparlayabilirsen.
Bir de şunu söyleyeyim
Land Rover (Üretici)
TD5 motorlar için onarım vermiyor,Ama bizim esnafımız yağlı kapı geldi,uçak olsa motor yaparız gibi sözlerle aracı ellerine geçirdilermi iş zaten bitiyor.yapılan hiç bir motorda randıman göremedim.Çünkü motor bloğunu ve silindir kapağını rektefiye yapacak ustaların ellerinde hiç bir teknik veri yok.Land Rover (üretici)kapak yüzeyinde ve blok yüzeyinde ölçüm yaptıryor,tolerans dışı ölçüm çıkar ise yok gömlek değiştir yok rektefiye yap,yok silindir kapak taşlaması yap demiyor.Ya komple motor,ya da gerekiyor ise yeni silindir kapağı diyor.Kafalarına göre yapılan motor veya silindir kapak revizyon işlemleri ancak araç kapıdan dışarıya çıkıncaya kadar başarılı oluyor.Sonrasında dertler bitmiyor.Duman üflemesi çekiş düşüklüğü vb sorunlar.İçinizden ben yaptırdım kullanıyorum diyenler çıkabilir,bu gerçeği değiştirmez mutlaka sorun çıkaracaktır.Çıkarmayan da belki vardır fakat şans gele olan şeyler bence bağlayıcı değildir.
Motor revizyon sebeplerinin başlıcaları yanlış motor yağı kullanımı,uzun yağ değişim periyotları ve yanlış usta seçimleri.Bu şekilde olmasını tabiiki ben değil Land Rover istiyor.Parçaların pahalı olduğunu ben de biliyorum fakat bu yanlış işlem yapma hakkını bize tanımıyor,sonrasında tabi zararı kendimize oluyor.Anlatmış olduğum özellikler Land Rover Discovery2 td5 motorlar için geçerlidir.Bütün LR motorları için değildir.Yanlış anlaşılmadığım umuduyla iyi geceler diler Saygılar Sunarım...