Güle güle ısının Isıtıcıyı koltuk altına mı monte ettiniz yoksa masa yanındaki oturma grubu altındaki kapalı kutuya mı? Detaylı resim paylaşırsanız sevinirim.
Güle güle ısının Isıtıcıyı koltuk altına mı monte ettiniz yoksa masa yanındaki oturma grubu altındaki kapalı kutuya mı? Detaylı resim paylaşırsanız sevinirim.
Masa yanındaki elektrik aksamının karşısındaki oturma gurubuna. İçeriye bağladık. Havayı bir taraftan alıp diğer taraftan sıcak havayı gönderiyor. Benim bir koltuk uzun bir koltuk biraz kısa geçişi kolaytaştırmak için. Isıtıcıyı bağladığımız taraf biraz büyük olduğu için sıcak hava arka yatağa kadar rahatça gidiyor. Ben sonuçtan şu an memnunum. Tabi kara kışta atletle gezme hayalimi de karşılarsa tam olacak
Masa yanındaki elektrik aksamının karşısındaki oturma gurubuna. İçeriye bağladık. Havayı bir taraftan alıp diğer taraftan sıcak havayı gönderiyor. Benim bir koltuk uzun bir koltuk biraz kısa geçişi kolaytaştırmak için. Isıtıcıyı bağladığımız taraf biraz büyük olduğu için sıcak hava arka yatağa kadar rahatça gidiyor. Ben sonuçtan şu an memnunum. Tabi kara kışta atletle gezme hayalimi de karşılarsa tam olacak
Bu ısıtıcıların toplamda 4 adet giriş çıkışı vardır. bir adet giriş çıkış araç dışına bağlanır. Girişten alınan hava mazot ile karıştırılıp bir yanma odasında yakılarak egzoz çıkışından atılır. Diğer giriş çıkış ise aracın içerisindedir. Kabinin içerisindeki girişten mevcut hava alınarak, mazot hava karışımının yandığı yanma odasının etrafından geçirilerek ısıtılır ve yine kabin içerisindeki çıkıştan kabine verilir. Burada bir nevi aletin ısınmasının önlemek için kabin havası kullanılabilir diyebiliriz.
Bu ısıtıcıların toplamda 4 adet giriş çıkışı vardır. bir adet giriş çıkış araç dışına bağlanır. Girişten alınan hava mazot ile karıştırılıp bir yanma odasında yakılarak egzoz çıkışından atılır. Diğer giriş çıkış ise aracın içerisindedir. Kabinin içerisindeki girişten mevcut hava alınarak, mazot hava karışımının yandığı yanma odasının etrafından geçirilerek ısıtılır ve yine kabin içerisindeki çıkıştan kabine verilir. Burada bir nevi aletin ısınmasının önlemek için kabin havası kullanılabilir diyebiliriz.
Çalışma mantığını ve iç yapısını biliyorum, vaktiyle teknemde kullanmıştım. Markası farklıydı ve epeyce de büyüktü benim kullandığım .. hatırlıyorum 5-6 saatlik çalışmada el değmeyecek kadar ısınırdı.Bu ısınma nedeniyle olsa gerek bağlandığı zeminden yaklaşık 6-8 cm. kadar yüksekte ve bağlantı ayaklarının altındaki düzlem bakalitin içi de klingirik benzeri bir malzeme ile kaplıydı. Demek ki teknoloji ilerlemiş.
Çalışma mantığını ve iç yapısını biliyorum, vaktiyle teknemde kullanmıştım. Markası farklıydı ve epeyce de büyüktü benim kullandığım .. hatırlıyorum 5-6 saatlik çalışmada el değmeyecek kadar ısınırdı.Bu ısınma nedeniyle olsa gerek bağlandığı zeminden yaklaşık 6-8 cm. kadar yüksekte ve bağlantı ayaklarının altındaki düzlem bakalitin içi de klingirik benzeri bir malzeme ile kaplıydı. Demek ki teknoloji ilerlemiş.
Elbette ısınıyor ilk çıkış alanındaki sıcaklık 120 dereceymiş el ayak duramıyor yakınında.
Haftasonu poyrazlarda konakladım biraz abartım sıcaklığı sabaha kadar hiç kapatmadım. Webasto üstünde çadırı unutmuşum çabucak yanacak malzeme olmasına karşın herhangi bir deformasyon yoktu.
Çok teşekkür ederim.
Forumda proje konusunda hiç bir çizimle karşılaşmadım.
Birkaç eski konu başlığında pojelerden bahsedilse de çizimlere ulaşılamıyor. Biz yeni üyeler için talihsiz bir durum.
Bu nedenle soyut projemi bir nebze somuta indirgemek adına ölçülerin ciddi faydası olacaktır.
Tekrar teşekkür ederim.
ellerinize sağlık ben ilk defa giriyorum siteye ve bende bir iveco 35v13 aldım 1 sene kadar önce ancak yeni yeni başladım toplamaya becerebilirsem fotoda atacağım çizimde hatta auto cad olarak ölçekli olarak çizdim