fosilbulent
defnder 110
Ynt: Araç Muayene Kusur Tablosu, TUV Hakkında...
valla işi sıkı tutuyorlar arkadaşlar siz siz olun her şeyi nizami istenilen gibi yapın... inanın yerinde doğru şeyler şu ana kadar gördüklerim... sızdırmazlık için söylüyorum tabi bakan kontrol edenlerde genç makine mühendisi arkadaşlar.... şahit olduğum bir kaç şeyi aktarayım. 1 simit tank biliyorsunuz istepne cukuruna konuyor adam bu tüpü köpükle tutturmuş civata yada kayış yok ve hava bacası yeri yok bakır boruları şase altından ekzosun üzerinden gitmiş tabiki geçemedi 2 dolum ağızı eksoz çıkışı tarafında aralarında 10 cm var mazallah barut ve fitil yanında ateş geçemedi 3 bakır boru rekorlarında kaçak var nedeni sehpa araç gövdesine sadece vida ile tutturulmuş aslında somunlu civata olmalı geçemedi vb. bir sürü bomba yüklü araç aramızda geziyor bu şekilde kontrol yapılması mutlak şart yoksa hepimiz uçarız......
bilalr' Alıntı:lpg tankının, bir şekilde metal kayış ve civata bağlantısıyla aracın metal tabanına montelenmesi, sağlam ve güvenli olması yanı sıra, ek şase bağlantısı oluyormuş... kablo şasesi koparsa, bu bağlantı emnıyet olarak şaseliyormuş...
valla işi sıkı tutuyorlar arkadaşlar siz siz olun her şeyi nizami istenilen gibi yapın... inanın yerinde doğru şeyler şu ana kadar gördüklerim... sızdırmazlık için söylüyorum tabi bakan kontrol edenlerde genç makine mühendisi arkadaşlar.... şahit olduğum bir kaç şeyi aktarayım. 1 simit tank biliyorsunuz istepne cukuruna konuyor adam bu tüpü köpükle tutturmuş civata yada kayış yok ve hava bacası yeri yok bakır boruları şase altından ekzosun üzerinden gitmiş tabiki geçemedi 2 dolum ağızı eksoz çıkışı tarafında aralarında 10 cm var mazallah barut ve fitil yanında ateş geçemedi 3 bakır boru rekorlarında kaçak var nedeni sehpa araç gövdesine sadece vida ile tutturulmuş aslında somunlu civata olmalı geçemedi vb. bir sürü bomba yüklü araç aramızda geziyor bu şekilde kontrol yapılması mutlak şart yoksa hepimiz uçarız......