Ynt: Andoff ve Gezenbilir "Kara Merhaba Gezisi" (17 Ocak 2010)
Geziyi düzenleyen ANDOFF ekibine bir daha teşekkür ediyorum. 70 aracın bi rivayete göre 73 aracın sevk ve idaresi kolay değil. Mevsim şartları gereği ufak tefek kırımlar oldu onun dışında şükür kimsede bi yaralanma yok. Geçmiş olsun dilekleri için tüm arkadaşlara teşekkür ederim. Güzel bir etkinlikti, karda araç sürmenin keyfine vardık. Mevsimin ilk karını görmüş olduk.
Alfonse ve Serdar'a tekrar geçmiş olsun.
Kazada Ganjavi ailesinin Sütçü Beygiri aracına verdiğimiz zarardan dolayı özür dileriz, gerekeni sigorta şirketi yapacaktır. Yapmazsa ben yaparım.
BİZ BİR AİLEYİZ. Orda bunu daha iyi anladım. Arkadan çarpan Mustafa beyin aracındada biraz hasar var. Onada geçmiş olsun. Yerlerin ıslak olması kaymayı artırdı. Bende oda duramadık. Hızımızın az olması bi şanstı daha büyüğünden Allah korusun.
Dönüşte birde lastik su koyverdi, pardon hava. Gece gece bide onu yaptırmaya gittim. Çiviyi çıkardılar. Orda bende fırsattan istifade ön eğilen taponun sacını söktüm. Önden yaklaşma açısı nerdeyse 90 derece oldu. ;D
Çıkardığım DERSLER;
1- Konvoy takip mesafesini hava şartlarına göre iki katına çıkarmak gerek. (Ki normalde takip mesafesini her zaman korurum.)
2- Konvoyda dönme manevralarından en az 5 dakika önce tüm ekibin uyarılması gerek. Hızlar ona göre ayarlansın. Özellikle ana yoldan ayrılırken.
3- Konvoylarda araç sayısı mümkün olduğunca az tutulmalı. Gerekirse 2. 3. konvoylar oluşturulmalı. Hem arada kopmalar çok oluyor hemde genel trafiği aksatıyor.