Sevgili Arkadaşlar,
Bazılarınız bilir geçtiğimiz yıl sahip olduğum 96 model G. Cherokee ZJ aracımı satmıştım. Bu aracı almadan önce çok araştırıp aldım ancak gönlümde RR P38 vardı, sonra nasıl olduysa ZJ aldım.
Şirket açtığım için sattım, aradan 1 yıl geçti işler yoluna girince yeniden V8 krizim tuttu 2. araç olarak 4x4 V8 bakıyorum. Aşağıdaki bilgiler ışığında tavsiyelerinize ihtiyacım var;
İhtiyacım olan; Heybetli, içi geniş ve tavan mesafesi yüksek, yükseltme işlemleri çok maliyetli olmayan bir V8. Genellikle şehir içi, hafta sonları dağ bayır gezi ve hafif off road. Bütçem 25 bin tl.
Kendi görüşlerim ise şöyle;
- ZJ kullanırken eksikliğini hissettiğim tek şey tavan yüksekliğinin az oluşu, yerden yüksek olmayışı, yükseltmek istesem de (3,5 - 4 inç) maliyetli olmasıydı.
-Explorer 5.0 çok heybetli, onu alırsam body lift yapmam gerekiyor çünkü o da en fazla ZJ kadar yüksek, yani beni kesmez. Bu işlemler (kupa yükseltme) çok mu maliyetli olur acaba ?
- Discovery 1 çok seviyorum aslında şuan gönlümde o var. Hem içi geniş tavan mesafesi yüksek, yerden de yüksek. Ama bütçeme göre bulabilmem kolay olur mu acaba ? Çift hava yastıklı ve otomatik olanı. (bütçem 25 bin TL civarı)
- RR P38 için 99 ve yukarısı bosh marka parçalar kullanıldığı için daha çok tavsiye ediliyor. Nedense forum yazılanları okuyunca hep akıllarda şu oluşuyor, P38 alıran her an yolda kalabilirsin, tatil gezi off road günlük kullanımda her an madur olabilirsin vb... Bu doğru mudur yahu, bu aracı satın alıp da 'bakımını tam gerektiği gibi yaptırıyorum ve bu nedenle beni hiç utandırmadı, madur etmedi' diyen bir arkadaşımız yok mudur ? P38 yerine Disco 1 seçmek daha mı az süpriz demek ?
Tavsiyelerinizi ve değerli yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar. Hatta aracını satan varsa özellikle Disco ve P38 bana ulaşabilirler.
Bazılarınız bilir geçtiğimiz yıl sahip olduğum 96 model G. Cherokee ZJ aracımı satmıştım. Bu aracı almadan önce çok araştırıp aldım ancak gönlümde RR P38 vardı, sonra nasıl olduysa ZJ aldım.
Şirket açtığım için sattım, aradan 1 yıl geçti işler yoluna girince yeniden V8 krizim tuttu 2. araç olarak 4x4 V8 bakıyorum. Aşağıdaki bilgiler ışığında tavsiyelerinize ihtiyacım var;
İhtiyacım olan; Heybetli, içi geniş ve tavan mesafesi yüksek, yükseltme işlemleri çok maliyetli olmayan bir V8. Genellikle şehir içi, hafta sonları dağ bayır gezi ve hafif off road. Bütçem 25 bin tl.
Kendi görüşlerim ise şöyle;
- ZJ kullanırken eksikliğini hissettiğim tek şey tavan yüksekliğinin az oluşu, yerden yüksek olmayışı, yükseltmek istesem de (3,5 - 4 inç) maliyetli olmasıydı.
-Explorer 5.0 çok heybetli, onu alırsam body lift yapmam gerekiyor çünkü o da en fazla ZJ kadar yüksek, yani beni kesmez. Bu işlemler (kupa yükseltme) çok mu maliyetli olur acaba ?
- Discovery 1 çok seviyorum aslında şuan gönlümde o var. Hem içi geniş tavan mesafesi yüksek, yerden de yüksek. Ama bütçeme göre bulabilmem kolay olur mu acaba ? Çift hava yastıklı ve otomatik olanı. (bütçem 25 bin TL civarı)
- RR P38 için 99 ve yukarısı bosh marka parçalar kullanıldığı için daha çok tavsiye ediliyor. Nedense forum yazılanları okuyunca hep akıllarda şu oluşuyor, P38 alıran her an yolda kalabilirsin, tatil gezi off road günlük kullanımda her an madur olabilirsin vb... Bu doğru mudur yahu, bu aracı satın alıp da 'bakımını tam gerektiği gibi yaptırıyorum ve bu nedenle beni hiç utandırmadı, madur etmedi' diyen bir arkadaşımız yok mudur ? P38 yerine Disco 1 seçmek daha mı az süpriz demek ?
Tavsiyelerinizi ve değerli yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar. Hatta aracını satan varsa özellikle Disco ve P38 bana ulaşabilirler.