Alınık Defender !!

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan doğa_dostu Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 15
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 10,055

doğa_dostu

Ana Kamp
Mesajlar
43
Tepkime Puanı
1
Yer
bursa
Arkadaşlar paraya sıkıştığım için çok sevdiğim 300 tdi mi satmıştım. Şimdi tekrar defender satın almak istiyorum. 3.9 v8 ilk tercihimdir. İkinci tercihim 3.5 v8 dir. 110 kasa. Bu araçlardan hangisini seçmem konusunda bana yardımda ederseniz sevinirim.

Saygılarımla
 

Etiketler
Merhaba oncelikle hayirli olsun. 3.9 Defender bulmaniz zordur. Zira stadart uretimde olan bir arac degildir. Sonradan motor degisimi yapilmis olmasi gerekiyor. Turkiye de bir kac tane var ve asagi yukari hepsini taniyorum. Su anda satilik oldugunu bildigim yok. Tabii bu arada 3.9 araclarda ruhsat sorunu da mevcuttur.

3.9 araclar enjektorludur (cunku disco dan alinir motoru) 3.5 lar ise karburatorludur. Yani daha cok yakar.

3.5 v8 piyasada mevcut. Malum sitede cok iyi durumda olan ve cok iyi toplanmis bir arac hali hazirda var. Bunun disinda toplanmasi gereken araclar da mevcut.

Ben bayagidir 3.5 v8 kullaniyorum. Uzerinde standart cift stromberg yada SU karburator ile gelir. Bunlari edelbrock yada holley karburator ile degistirirseniz performansi inanilmaz fark eder. Uzerine bir de timing belt ile acili cam shaft takarsaniz performansi cok iyi olur. Bunun otesinde headers ve egzost degisimi ile daha da iyi sonuclar alabilirsiniz.
Acikcasi benim arabam su andaki konfigurasyonu ile 3.9 araclardan daha seri ve guclu.

Yani kisaca 3.9 araca ihtiyaciniz yok.

Metin
 

Ynt: Alınık Defender !!

tricknick' Alıntı:
Merhaba oncelikle hayirli olsun. 3.9 Defender bulmaniz zordur. Zira stadart uretimde olan bir arac degildir. Sonradan motor degisimi yapilmis olmasi gerekiyor. Turkiye de bir kac tane var ve asagi yukari hepsini taniyorum. Su anda satilik oldugunu bildigim yok. Tabii bu arada 3.9 araclarda ruhsat sorunu da mevcuttur.

3.9 araclar enjektorludur (cunku disco dan alinir motoru) 3.5 lar ise karburatorludur. Yani daha cok yakar.

3.5 v8 piyasada mevcut. Malum sitede cok iyi durumda olan ve cok iyi toplanmis bir arac hali hazirda var. Bunun disinda toplanmasi gereken araclar da mevcut.

Ben bayagidir 3.5 v8 kullaniyorum. Uzerinde standart cift stromberg yada SU karburator ile gelir. Bunlari edelbrock yada holley karburator ile degistirirseniz performansi inanilmaz fark eder. Uzerine bir de timing belt ile acili cam shaft takarsaniz performansi cok iyi olur. Bunun otesinde headers ve egzost degisimi ile daha da iyi sonuclar alabilirsiniz.
Acikcasi benim arabam su andaki konfigurasyonu ile 3.9 araclardan daha seri ve guclu.

Yani kisaca 3.9 araca ihtiyaciniz yok.

Metin

Metin bey size çok teşekkür ederim.
Sahibinden.com da pek 3.5 v8 bulamadım hatta 3.9 hiç bulamamıştım şimdi sebebini anladım. Araçların linklerini veya fotolarını atarsanız sevinirim.
 


Ynt: Alınık Defender !!

tricknick' Alıntı:
İlan no 127453559 bakin

110 V8 niyetiniz varsa ve hem görsel hem de mekanik-motor olarak iyi kondisyonda olsun istiyorsanız kaçırılmayacak fırsat. Bu araç satılmazdı aslında ama... takdir böyle imiş.
 



Ynt: Alınık Defender !!

nkurtkaya' Alıntı:
110 V8 niyetiniz varsa ve hem görsel hem de mekanik-motor olarak iyi kondisyonda olsun istiyorsanız kaçırılmayacak fırsat. Bu araç satılmazdı aslında ama... takdir böyle imiş.
evet araç çok hoşuma gitti. Araç hakkında detaylı bilgi ve fotoları aycengizhan@hotmail.com a ataarsanız sevinirim... Saygılar
 

Arac icin bilgileri yollamasi icin saticiya email adresinizi gondereyim isterseniz? Onda daha detayli bilgi vardir. Yada site uzerinden temasa gecebilirsiniz.
 


Ynt: Alınık Defender !!

Eşim ve çocuklarımla olan yoğun konuşmalarımdan sonra benzinli defenderdan vazgeçip, eski satmış olduğumuz gibi 300 tdi veya 200 tdi (300 ile 200 arasındaki farkıda bilmiyorum beni aydınlatırsanız sevinirim) almaya karar verdik. İlk başta benzinli diyerek sizleri uğraştırdığım için sizlerden özür dilerim.

Saygılarımla
 

Ynt: Alınık Defender !!

200Tdi ile300Tdi arasında performans olarak büyük fark yok. 200Tdi eski Disco I'lerde kullanılan motor. Yurtdışında Defender'da da kullanılmış ama Türkiye'de orijinal 200Tdi olan Defender benim bildiğim 1 tane var. Diğerleri birçok 300Tdi gibi 2.5 be3nzinli veya düz dizelden motor değişikliği yapılanlar. Orijinal 300Tdi motorlu Defender'lar 96 ve üzeri modellerde bulunur.

Benim eski Defender'im 93 model 200Tdi idi. ASlında 2.5 benzinli imiş sonradan devşirilmiş. 200Tdi motorun LT77 şamzıman ile uyumu harikaydı.
Yeni Defender'ım 98 model 300Tdi. Tercih etmemin sebebi fabrika çıkışı orijinal 300Tdi motor ve 24 freze akslar, Hidrolik direksiyon, arka koltuk emniyet kemerleri, 4 teker disk fren, digital gösterge, RN380 şanzıman olmasıydı. Bunlar için hiçbirşey yapmadım.
 



Ynt: Alınık Defender !!

nkurtkaya' Alıntı:
200Tdi ile300Tdi arasında performans olarak büyük fark yok. 200Tdi eski Disco I'lerde kullanılan motor. Yurtdışında Defender'da da kullanılmış ama Türkiye'de orijinal 200Tdi olan Defender benim bildiğim 1 tane var. Diğerleri birçok 300Tdi gibi 2.5 be3nzinli veya düz dizelden motor değişikliği yapılanlar. Orijinal 300Tdi motorlu Defender'lar 96 ve üzeri modellerde bulunur.

Benim eski Defender'im 93 model 200Tdi idi. ASlında 2.5 benzinli imiş sonradan devşirilmiş. 200Tdi motorun LT77 şamzıman ile uyumu harikaydı.
Yeni Defender'ım 98 model 300Tdi. Tercih etmemin sebebi fabrika çıkışı orijinal 300Tdi motor ve 24 freze akslar, Hidrolik direksiyon, arka koltuk emniyet kemerleri, 4 teker disk fren, digital gösterge, RN380 şanzıman olmasıydı. Bunlar için hiçbirşey yapmadım.
Bilgilendirmeniz için teşekkürler. 300tdi +4 hp daha güçlü oldugunu biliyorum birde ben. Bu bilgiler dogrultusunda tekrar 300tdi ye dönecegim galiba :D 300tdi kullanımı çok zevkli eglenceli bit arac zaten
 

Ynt: Alınık Defender !!

Evet, 200Tdi 107hp, 300Tdi 111hp.
Ama esas fark orijinal fabrika çıkışı 300Tdi ile beraber gelen;
24 freze akslar,
Hidrolik direksiyon,
arka koltuk emniyet kemerleri,
4 teker disk fren,
digital gösterge,
RN380 şanzıman

Ve ne motor yerine otursun diye ekleme ne de motor şanzıman uyumu için priz direk, flanş vs ihtiyacı olmaması.
 

Ynt: Alınık Defender !!

nkurtkaya' Alıntı:
Evet, 200Tdi 107hp, 300Tdi 111hp.
Ama esas fark orijinal fabrika çıkışı 300Tdi ile beraber gelen;
24 freze akslar,
Hidrolik direksiyon,
arka koltuk emniyet kemerleri,
4 teker disk fren,
digital gösterge,
RN380 şanzıman

Ve ne motor yerine otursun diye ekleme ne de motor şanzıman uyumu için priz direk, flanş vs ihtiyacı olmaması.
Anladım, çok teşekkür ederim.
 

Ynt: Alınık Defender !!

Bir önceki sayfada verilen ilan noda bu uyarıyı verdi
araç satıldımı acaba?
Arama kriterlerine uygun ilan bulunamadı
 





Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,744
Mesajlar
1,523,065
Kayıtlı Üye Sayımız
166,559
Kaydolan Son Üyemiz
Sercantetik

Çevrimiçi üyeler

Şu anda çevrimiçi üye yok.

SON KONULAR



Geri
Üst