Akaryakıt İstasyonlarında Müşteri Beklentileri

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan red34 Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 36
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 11,059
Ynt: Akaryakıt İstasyonlarında Müşteri Beklentileri





Hava kompresörü çalışıyor suyu akıyor temiz,de bir tuvaleti varsa allah hayırlı işler versin
 

Etiketler
Ynt: Akaryakıt İstasyonlarında Müşteri Beklentileri

İlk beklediğim güleryüz en azından bir hoşgeldin yeter vede artar.
Sizin orayada İstanbul'da yaşadığım dönemde uğradım.
Sade yakıt almak değil bence yoldan yaya olarak geçen birisi bile gelse tuvaleti kullanmak istese o kişiye tuvalet kullandırılmalı.
Ben şimdi Çanakkale'de yaşıyorum çalıştığım yerin bitişiğinde BP var tuvaleti kullanmak istedim , bozuk , kapalı vs bir sürü hikaye kısaca benim gibi birçok kişiye tuvalet kullandırmıyorlar.Zaten istasyonun çevresini gören oraya tuvalete bile gitmez.
Galiba belediye işletiyormuş belediyeye sorup BP ye soracağım buralar devetlenmiyormu diye ve tuvalet niye var diye de soracağım.
Zaten bundan sonra çok çok zorda kalmazsam BP ye uğramam.
Ben şu anda OPET'ten yakıt alıyorum vede çok memnunum.Çalışanlar bana ve tüm müşterilere karşı çok ilgililer.Bahsettiğim OPET aynı zamanda otel ve restorant hizmetide veriyor.Yemek ve yatak fiyatları gayet güzel şehrin İzmir istikametinde yaklaşık 5 km uzakta ormanla çevrili sessiz ve sakin.Aileler özellikle çocuklu aileler için bulunmaz bir yer.
Gerçekten tavsiye edilebilecek bir yer.
Kalın sağlıcakla.
 

Ynt: Akaryakıt İstasyonlarında Müşteri Beklentileri

Benim beklentim aslında tek bir akaryakıt istasyonu için geçerli değil. Bir markanın tüm istasyonlarında aynı standart olmalı. Sakıncası yoksa örnekleri marka vererek anlatacağım:
1. Temiz tuvalet, standart hizmet anlayışı
Örneğin OPET'in tüm istasyonlarında tuvaletler temizdir ve hepsi hemen hemen bir konspet. Bu durumda Anadolunun uzak noktasında da Ankara İstanbul gibi büyük şehirlerde de bulunan belirli standartlara ulaşılmış oluyor. Tabii bu sıkı ve düzenli denetimle mümkün.
2. Marketlerde bisküvi sigara içeceklerin yanısıra araçların acil durumlar için ihtiyaç duyabilecekleri kayış, ampul, akü takviye kablosu, çekme halatı, silecek lastiği gibi temel bazı ekipmanların satışını tüm istasyonlarda sağlamaları ve en azından araç sahiplerine bu ekipmanların montajında yardımcı olabilecek beceriye sahip personel
3. Lastik tamiri, akü takviyesi , tamiri
4. 7/24 açık market, çay/kahve içilebilecek ufak bir alan
5. İlkyardım eğitimi almış personel, ilkyardım için yeterli ekipman. Ağrı kesici ve bazı temel ilaçlar (bunu yazdım ama aslında markette satışı mümkün değil sanırım, maalesef ülkemizde bazı reçetesiz satılan ağrı kesiciler bile eczaneler dışında satılamıyor)
6. Markette bebekli ve çocuklu ailelerin seyahatleri esnasında ihtiyaç duyabilecekleri çocuk bezi, biberon, mama, vs. satılması, Annelerin bebek bezi değişimi yapabilecekleri temiz ve sıcak su imkanı bulunan bir oda
7. Para çekebileceğiniz bir ATM veya POS'lara CashBack özelliği/yetkisi
8. Kablosuz internet, TV
 

Ynt: Akaryakıt İstasyonlarında Müşteri Beklentileri

İlgi ve saygı bekler tabiki müşteri . Camları silmesinler sadece , sohbete dalmasınlar . Onlara da birşey denmiyor ama çok ağır şartlarda çalışıyorlar .
 




Ynt: Akaryakıt İstasyonlarında Müşteri Beklentileri

hayır bizim değil kardeşim... ;) oradaki istasyon aytemiz akaryakıt dagıtım a.ş nin adana bayisidir..kolay gelsin....
 


Ynt: Akaryakıt İstasyonlarında Müşteri Beklentileri

ücretli satılıyor dedıklerı ürünlerin benım aracın depoısu dolduktan sonra başkalarına yanımda hedıye edilmesını istemem. 3 kuruşluk mal için bi ton 6 yıldır aynı yerden aldıgım istasyonu degıştirdim.

eskıden benzıne iki kat puan verıyoruz diye afis asıp depoyu benzınle doldurdugunda iceride lpg işlemini gözunun içine baka baka herseferınde aynı şeyı yapıyorlardı hala aynıdır büyük ihtimalle.
 

Ynt: Akaryakıt İstasyonlarında Müşteri Beklentileri

tam olarak neyi kastetiniz anlayamadım... dışarıda benzin alıyorsunuz içeride ne oluyor.. ::smiley: biraz daha acıklarsanız tatmin edici cevap verebilirim size...saygılarımla...
 

Ynt: Akaryakıt İstasyonlarında Müşteri Beklentileri

daha öncekı aracım sadece benzinlıydı benzın istasyonlarının kendı puan kartları benzın alındıgın da benzın mazot alındıgında mazot ve lpg ye göre puan sıstemleri mevcut burdakı 4 aracımız ve ist. dakı arac aynı marka istasyonlardan alınıyordu araştırdıgımda aracların hepsıne sureklı lpg alındıgını farketdımkı lpglı aracınmız yok tu burdakı istasyona sordugumda önemlı olmadıgını yanlış lık oldugunu farketmedıgını falan anlatdı bende yakıtla ilgili bi sorun yaşandıgında nasıl ispat edıcem benzın konulduysa neden benzın işlemi yapmıyorsunuz dıye bi tartışma yasamıştım .
 



Ynt: Akaryakıt İstasyonlarında Müşteri Beklentileri

bu yakıtla ilgili bir sorun yaşadım meselesini puana bağlamak çok yanlış hele heleki sizin deponuzu doldurduktan sonra depo kapağına istasyon tarafından mühürde vurulmuyor değilmi??? yani istasyondan çıktıktan sonra deponuz her an açılıp içine başka yakıtlar karıştırılabilecek vaziyette ve bu duruma uygun... şimdi ben istasyondan yakıt aldım ama aracım arıza yaptı kesin yakıttan diyorsanız aldığınız tabancadan numune aldırtmanız gerekir numunedeki yakıt ve deponuzdaki yakıt eşleşir ve epdk nın uygun gördüğü değerler dışında farklı bir yakıtsa zaten o istasyon hapı yuttu demektir ... yoksa ben motorin aldım lpg puanı çektiler falan filan bunlar gerçekten önemsiz çünki yakıtınızı aldıktan sonra pompa üzerine entegre yazarkasadanda fişinizi alıyorsunuz ve hangi istasyon hangi pompa hangi saat hangi dakikada dolum işlemi yapılmış hepsi belgeli ap açık ortada olacaktır..... saygılar...
 

Ynt: Akaryakıt İstasyonlarında Müşteri Beklentileri


puan kartı verıp ben zın dolduruyorlarsa o pu an kartına nenzın puanı verecekler.
hangı insan o km aldıgı aracı her önune gelen benzın istasyonundan benzın alır ve ilk aldıgı istasyonu kötülemek için gerı döner arabasını heder eder kı numunelerde den bellı olacak ise o arabanın deposundakı benzın le istasyonun deposundakı benzın aynı cıkmayacagını bilerek nıye gerı dönup kendısıne laf söyletme hakkını verır.

evet önemsiz şeyler onun için shellden almıyorum artık...

daha ondede araca benzın alıp yudukten 15 km sonra yolda kaldım gece vaktı arcı tamırcı arkadaşı uyandırarak aracı cekıcıde benzın istasyonuna gerı dönüp pet şişe icerisınnde benzın aldım orada depodanda benzın cektım başka bir şiseye ve olanları anlatıncaya kadar petşişelerde içinde bir parmaga yakın su bırıktıgını onlarda görduler sahıbı tanıdık olmasına ramen sedece nekadar benzın alındıysa verelım demekle kaldılar tabı arabanın sanyıde yatması bır şuru iş ve natık bizedencıkt benzınıde almadım bıdahada oraya ugramadım bu olay başka istasyonda oldu.
 

Ynt: Akaryakıt İstasyonlarında Müşteri Beklentileri

DR.ÖZHAN kardeşim puan kartına normalde aldığınız miktardaki benzinin karşılığı olan puanın işlenmesi lazım..dışarıda pomapadan aldığınız miktar içeride de aynıdır değişemez ama market çalışanları zaman zaman yanlışlık yapabiliyorlar yada sizin aldığınız miktar karşılığını başka bir müşteriye yükleyebiliyorlar içerideki işlemler malesef bazen art nıyetle karıştırılıyor ama deponuzu doldurduktan sonra hemen kartınızı işletebilirseniz sıkıntı ortadan kalkar....ve unutmadan şunuda belirteyim aldığınız miktarın karşılığı sizin kartınıza işlendikten sonra başka kimsenin kartına da işlenemez çünki sistem başka bir yüklemeyi kabul etmiyor..bilgilerinize...
diğer konuya gelince kendi istasyonumuzda depolarımız 2 şer tane bunun sebebi de yeni ürün geldiği zaman hemen müşteriye satmamaktır.sebebi de ürünün en az 24 saat dinlenmesi lazım ki depoda eğer su yada herhangi bir problem varsa onun önüne gecebilmektir ama buna kac kişi uyuyor onu bilemem....ben sattığım bütün petrol türevlerine litre bazında kefilim ve müşterilerimde bunu bilir gönül rahatlığıyla deposunu doldurur ve allaha şükür ki bugüne kadar yakıttan dolayı bugüne kadar en ufak bir sıkıntı yaşamadım...saygılarımla.....
 

Ynt: Akaryakıt İstasyonlarında Müşteri Beklentileri

belkı benım şanzsızlıgım puan işlerine pek takılmıyorum aslında ama neyse onu yapmaklazım , tabiki heryerde aynı degıldır başımdan gecen leri paylaşmak istedım bende esnafım hepimiz insanız kusur işleriz ,işimizi düzgün yapmalı herşey para degil. ;)
 

Ynt: Akaryakıt İstasyonlarında Müşteri Beklentileri

red34' Alıntı:
DR.ÖZHAN kardeşim puan kartına normalde aldığınız miktardaki benzinin karşılığı olan puanın işlenmesi lazım..dışarıda pomapadan aldığınız miktar içeride de aynıdır değişemez ama market çalışanları zaman zaman yanlışlık yapabiliyorlar yada sizin aldığınız miktar karşılığını başka bir müşteriye yükleyebiliyorlar içerideki işlemler malesef bazen art nıyetle karıştırılıyor ama deponuzu doldurduktan sonra hemen kartınızı işletebilirseniz sıkıntı ortadan kalkar....ve unutmadan şunuda belirteyim aldığınız miktarın karşılığı sizin kartınıza işlendikten sonra başka kimsenin kartına da işlenemez çünki sistem başka bir yüklemeyi kabul etmiyor..bilgilerinize...
diğer konuya gelince kendi istasyonumuzda depolarımız 2 şer tane bunun sebebi de yeni ürün geldiği zaman hemen müşteriye satmamaktır.sebebi de ürünün en az 24 saat dinlenmesi lazım ki depoda eğer su yada herhangi bir problem varsa onun önüne gecebilmektir ama buna kac kişi uyuyor onu bilemem....ben sattığım bütün petrol türevlerine litre bazında kefilim ve müşterilerimde bunu bilir gönül rahatlığıyla deposunu doldurur ve allaha şükür ki bugüne kadar yakıttan dolayı bugüne kadar en ufak bir sıkıntı yaşamadım...saygılarımla.....



Kardeşim bu dediklerinizi yapanların allah yolunu açık etsin.
 



Ynt: Akaryakıt İstasyonlarında Müşteri Beklentileri

söylediklerinize harfiyen katılıyorum..kolay gelsin.....
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,827
Mesajlar
1,524,034
Kayıtlı Üye Sayımız
166,620
Kaydolan Son Üyemiz
questahotel

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst