Merhaba Sevgili dostlar, Actyon Sport ile aranıza katıldım. işim gereği (çoğunlukla Marmara ve Ege olmakla beraber Türkiye geneli) aracı aktif olarak kullanmaktayım. Servis şüphesi ile uzak kaldığım aracım ile keyifli 20 bin km yol yapmış durumdayım. Genel olarak memnun kaldığımı söylemek isterim. Ancak iki gün önce araçta hararet yükselmesi nedeniyle radyatörde kaçak olduğunu fark ettim ve çok dikkatli kullandım. Aracın suyunu düzenli olarak kontrol ettim ve eksiği tamamladım. Fakat dün yolda yokuş çıkarken hararetin çok yükseldiğini fark ettim(ODB cihaz ile 120C olduğunu gördüm) aracı zorlamadan bu sabah erkenden yola çıkarak İzmir'de bir tamirciye gitme kararı aldım. Sabah yola çıkmadan eksilen suyu tamamladım. Ancak bu defa yaklaşık 100 Km gittikten sonra bu defa sıcaklığın 125C yükselmesi ile aracı derhal durdurarak soğuması için bekledim. sonrasında daha fazla riske girmemek için aracı çekici ile tamirciye götürdüm. Tamirde radyatörün değişimi ve birkaç hortum vs yenilenmesi için 2.800Tl anlaştık. Akşam saat 6 gibi aracı almaya gittiğimde ise araca yeni parçalar takıldığını ancak aracın soğutma sıvı araç çalıştırıldığında seviyesinin yükseldiğini ve taştığını gösterdiler. Bunun sebebi ise motor silindir kapağı çatlağından kaynaklanma ihtimalinin çok yüksek olduğunu ve büyük ihtimalle değişmesi gerektiğini belirterek maliyetinin 20 bin üstüne çıkacağını ilettiler. En iyi ihtimalle ise conta değişir ve birkaç işlem daha yapılarak 13 bin seviyesinde olacağını söylediler. internetten yaptığım aramalarda silindir kapak contasının maksimum 600 tl seviyesinde olduğunu gördüm. Silindir kapakta çatlak vs var ise masrafın 23-24 bin seviyesinde çıkar vb bilgi verdiler. Şuan böyle bir rakamların üstesinden gelmek çok zor. İzmir'de usta önerisi yapacak arkadaşlar var mı? Böyle bir durumu yaşayanlar ne gibi masraflarla karşılaştılar? bilgi verirseniz çok sevinirim. Saygılar selamlar.