95 Vitara 2.0 Automatic Yorumları

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan tsezim Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 54
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 9,867
Ynt: 95 Vitara 2.0 Automatic Yorumları

Biraz oynamak için, üstüne para katmadan takas yapabileceğim araç bakıyorum zaten. :smiley:
İlk aşamada diff lock + lastik + yükseltme kiti işimi görecektir. Diff lock ve yükseltme kitleri ne civarda acaba?
 

Etiketler
Ynt: 95 Vitara 2.0 Automatic Yorumları

http://www.puresuzuki.com/sidekick_tracker.htm

amerikalı üretici..calmini..

http://www.4xfourart.com/

buda M. Becce abimizin yeridir..%98 imiz onun üretimlerini kullanıyoruz desem yalan olmaz herhalde ..?

kit yerine get (takoz konarak) da yükseltebilirsiz ucuza mal olur..ama kitle tüm yürüyen 2011 model olarak sıfırlanmış olur derim. ;) get ile 15 senelk amortısör,rot,yay ,salıncak burcu,,vs kullanmış olursunuz.. ;) :smiley:
 


Ynt: 95 Vitara 2.0 Automatic Yorumları

selamünaleyküm cümleten arkadaşlar ben daha önceki aracım hulıx toyata idi arazi yoktu işi geregi cok bozuk yollara gidiyorum işantiyeye gidiyordum biraz comur görsün ettigim küfürler hatti belirsizdi sonucta piakap biraz araziye uygun bir aractı arkasında sürekli 200 300 kg taşıyordum özellikle kış mevsiminde av merakımızda var bunun tanısıra bir gün bir yolda kaldım adam yanımda gecti yardıma ihtiyac varmı sordu v6 vitarası vardı var dedim taktı benim 1500 kg aracı arkasına camurdan aldı cıktı benim arac 2400 dizel güclü bir motor 1500 kg agırlık bir işe yaramadı ve istanbuldan antalyadan ankaradan izmirden sordum erzurumdan aramadıgım arkadaş kalmadı elimdeki bütün imkanı kullanarak kendi capımda bir araştırma yaptım baktım kii vitara v6 kesinlikle kendi kaorisinde mükemmel bir makine buldum bir v6 aldım biraz masraf yaptım motoru kople kendi elimle toparladım yaklaşık 300 bin masraf ettim motorru farklı pistonu farklı yani biraz motor üstünde oynadık teknik bilgilerimize dayanarak biraz piston boyutunu degiştik bobinlerini başka bir bir aracın bobinlerini taktık baktık uyum aglyor daha fazla ateşleme gücü farklı ateş gücü olsun isteddik vs vs vs yani şunş sölemek istiyorum biz motoru sökmüşken zincirleri degişmişken baktım motor oynamaya müsayit oynadık ve gercektende ciddi bir düzen tutdu ustamında ellerine saglık ben burda v6 vitara kullanıcılarının hepsini takip ediyorum yorunlarını okuyorum gercektende v6 kullanan birisi kolay kolay başka aracı begenmez oluyor özellikle 95 2000 arası modellerden bahsediyorum neyse fazla uzatmak istemiyorum sonıcta bir makine bozulur eskir eskiyeni degimek lazım yaptırmak lazım eli ayagı uygun bir arac all bence eli yüzü temis darbesiz ucuz olsun kazası belası olmasın kupa düzeni bozzulmamış olanlarından 12 13 14 bin civarı 300 bin olsun km si imotor ölü olsun mesala iyi bir masraf ett tertemiz sonucta 0 arac degil motora 3000 3500 gibi bir masraf ve sonra 5 yıl aklına bişe gelmeden kaygusuz bin derim beş bin masraf yap 10 sene bin mesakla mekanigi cook saglam bir arac benim görüşüm mekanigi uyum saglayan bir arac japon gercekten iyi yapmış bu aracı hem rarziye uygun sitandart haliyle hemde asvaltta yani v6 olsun camurdan olsun derim parcasıda bulunuyor alternatifide var bikerem sesi yeter
 

Ynt: 95 Vitara 2.0 Automatic Yorumları

selamünaleyküm cümleten arkadaşlar ben daha önceki aracım hulıx toyata idi arazi yoktu işi geregi cok bozuk yollara gidiyorum işantiyeye gidiyordum biraz comur görsün ettigim küfürler hatti belirsizdi sonucta piakap biraz araziye uygun bir aractı arkasında sürekli 200 300 kg taşıyordum özellikle kış mevsiminde av merakımızda var bunun tanısıra bir gün bir yolda kaldım adam yanımda gecti yardıma ihtiyac varmı sordu v6 vitarası vardı var dedim taktı benim 1500 kg aracı arkasına camurdan aldı cıktı benim arac 2400 dizel güclü bir motor 1500 kg agırlık bir işe yaramadı ve istanbuldan antalyadan ankaradan izmirden sordum erzurumdan aramadıgım arkadaş kalmadı elimdeki bütün imkanı kullanarak kendi capımda bir araştırma yaptım baktım kii vitara v6 kesinlikle kendi kaorisinde mükemmel bir makine buldum bir v6 aldım biraz masraf yaptım motoru kople kendi elimle toparladım yaklaşık 300 bin masraf ettim motorru farklı pistonu farklı yani biraz motor üstünde oynadık teknik bilgilerimize dayanarak biraz piston boyutunu degiştik bobinlerini başka bir bir aracın bobinlerini taktık baktık uyum aglyor daha fazla ateşleme gücü farklı ateş gücü olsun isteddik vs vs vs yani şunş sölemek istiyorum biz motoru sökmüşken zincirleri degişmişken baktım motor oynamaya müsayit oynadık ve gercektende ciddi bir düzen tutdu ustamında ellerine saglık ben burda v6 vitara kullanıcılarının hepsini takip ediyorum yorunlarını okuyorum gercektende v6 kullanan birisi kolay kolay başka aracı begenmez oluyor özellikle 95 2000 arası modellerden bahsediyorum neyse fazla uzatmak istemiyorum sonıcta bir makine bozulur eskir eskiyeni degimek lazım yaptırmak lazım eli ayagı uygun bir arac all bence eli yüzü temis darbesiz ucuz olsun kazası belası olmasın kupa düzeni bozzulmamış olanlarından 12 13 14 bin civarı 300 bin olsun km si imotor ölü olsun mesala iyi bir masraf ett tertemiz sonucta 0 arac degil motora 3000 3500 gibi bir masraf ve sonra 5 yıl aklına bişe gelmeden kaygusuz bin derim beş bin masraf yap 10 sene bin mesakla mekanigi cook saglam bir arac benim görüşüm mekanigi uyum saglayan bir arac japon gercekten iyi yapmış bu aracı hem rarziye uygun sitandart haliyle hemde asvaltta yani v6 olsun camurdan olsun derim parcasıda bulunuyor alternatifide var bikerem sesi yeter
 



Ynt: 95 Vitara 2.0 Automatic Yorumları

v6 vaz gecilmez bir hatatsızlık v6 ciddi bir doktora gitmeli alan vaz gecemiyor bikere bin bagımlılık yapıyor
 

Ynt: 95 Vitara 2.0 Automatic Yorumları

şunu sölemeden yapamadım iki önce iki arac ava cıktım agır sayılır bir araziydi iki racta v6 birisi 95 model benimki 96 model arkadaşın arabası yükseltilmiş kit takılmış vs araziye iyice uym saglamış benim v6 da fabrika ne yaptıysa o yükseklik lastik ebatı gibi
arkadaş dediki sen sıkıntıya düşersin dedi arazide olsun dedim cekersin dedim ne olcak öle yerderden gitim ki arkadaşın gitigi yerleden batıgı camurdan ben zorlanmadan cıktım orjiinal yüksek benim arac bir yerde camurda zorlandı arkadaşın aracı arkasından ben girdim camura nasıl desem bilmiyorum beline kadar sablandı arab camura kapi seviyesine cıktı camur cok pis bir camur bir ara korktum rezil olmaktan şimdi cöker tutar v6 v6 yı ceker bak işin dıramına dedim kendi kendime arkadaşın aracı ne yaptıysa benim aracta onu yaptı yardı cıktı camuru sadece lastiklerim derin dişli o kadar oda ses yapıyor asvalt ta demek istedigim kendi kendi yeten bir arac daha beni rezil etmedi helede en son gitigim arazide sen yeterki bakımını yagını duzunu eksik etme bir sübrizle karşılaşacagını sanmıyorum bence bakımını yaptıktan sonra altını üstünü yükseltmek kit takmak zevke kalmış bişe orjinal haliylede gayet performansı yerinde her iki arac da otomotik vitesti gayette agır bir araziydi camur bir derenin icinden gectim taşların üzeri
nden zıplaya zıplaya arkadaş bana göre biraz daha rahat yüksek ama bende onun gitigi yerdeb gayattete iyi cıktım bir sorunda yaşamadım al bir v6 canavar cekme kaygısını derim ben hattim olmadan :smiley:
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,846
Mesajlar
1,524,222
Kayıtlı Üye Sayımız
166,630
Kaydolan Son Üyemiz
merceuriii

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst