Çılgın Balıkçı
Ana Kamp
Merhaba,
6 ay önce askeriyeden çıkmış, yeni toplanmış bir pick up buldum. Araç düz dizel. Sahibi aracı yeni toparladıklarını şanzıman ve difransiyelde herhangi bir ses olmadığını, motorun da sağlıklı çalıştığını söyledi. Araç fotoğraflardan gayet diri ve temiz duruyor. Yeni boyanmış. Beyaz renk. İç döşemeleri yenilenmiş. Genel itibariyle düzgün bir araç. Muayenesi yeni. Hidrolik direksiyon bulunmadığını fakat direksiyonun hidroliğe çok yakın olduğunu söylediler. Araç farklı şehirde olduğu için hemen gidip bakamıyorum. Sahibi de galerici vs değil. Aracı kendi kullanan köyde yaşayan kendi işi olan bi abimiz. Aracın fiyatına gelecek olursak 19.000 TL
Aracı kullanma amacımıza gelirsek; arıcılık, hafif arazi gezileri, yaza doğru yaylalar, kamp, ileriye doğru gerekli donanım sağlarsam off road. Ama öyle çamurda debelenmek gibi değil. Arazide yol almak. Zirvelere çıkmak.
Aklıma takılan düz dizelden alınabilecek performans ve tek kabin pick up kullanımının zorluğu. Düz dizelin yakıtı hakkında çok söylenti var. Okuduklarım birbirini tutmuyor neredeyse. En güncel olarak, yol koşullarına ve ağırlığa bağlı 10 - 14 litre arasında yakıt tüketimi olduğu.
Aracın motor ve şanzımanını değiştirmek istiyorum. Romanyada bir garajımız var. Ruhsata işletilmesi gereken motor haricinde geri kalanlarını orada yapmak istiyorum. Aklımda olan Tdi 300 motor ve rn380 şanzıman. ileriye doğru difransiyel, arazi şanzımanı vs de değiştirebilirim.
Cevabını aradığım sorular; Defender pick up alınır mı ? Alınırsa motor vs değiştirmeye ihtiyaç duyulur mu? Yada gerek var mıdır ? Yapacaklarım ölü yatırım mı olur ? Düz dizel ağır yürür ama yolda bırakmadan yürür mü ?
6 ay önce askeriyeden çıkmış, yeni toplanmış bir pick up buldum. Araç düz dizel. Sahibi aracı yeni toparladıklarını şanzıman ve difransiyelde herhangi bir ses olmadığını, motorun da sağlıklı çalıştığını söyledi. Araç fotoğraflardan gayet diri ve temiz duruyor. Yeni boyanmış. Beyaz renk. İç döşemeleri yenilenmiş. Genel itibariyle düzgün bir araç. Muayenesi yeni. Hidrolik direksiyon bulunmadığını fakat direksiyonun hidroliğe çok yakın olduğunu söylediler. Araç farklı şehirde olduğu için hemen gidip bakamıyorum. Sahibi de galerici vs değil. Aracı kendi kullanan köyde yaşayan kendi işi olan bi abimiz. Aracın fiyatına gelecek olursak 19.000 TL
Aracı kullanma amacımıza gelirsek; arıcılık, hafif arazi gezileri, yaza doğru yaylalar, kamp, ileriye doğru gerekli donanım sağlarsam off road. Ama öyle çamurda debelenmek gibi değil. Arazide yol almak. Zirvelere çıkmak.
Aklıma takılan düz dizelden alınabilecek performans ve tek kabin pick up kullanımının zorluğu. Düz dizelin yakıtı hakkında çok söylenti var. Okuduklarım birbirini tutmuyor neredeyse. En güncel olarak, yol koşullarına ve ağırlığa bağlı 10 - 14 litre arasında yakıt tüketimi olduğu.
Aracın motor ve şanzımanını değiştirmek istiyorum. Romanyada bir garajımız var. Ruhsata işletilmesi gereken motor haricinde geri kalanlarını orada yapmak istiyorum. Aklımda olan Tdi 300 motor ve rn380 şanzıman. ileriye doğru difransiyel, arazi şanzımanı vs de değiştirebilirim.
Cevabını aradığım sorular; Defender pick up alınır mı ? Alınırsa motor vs değiştirmeye ihtiyaç duyulur mu? Yada gerek var mıdır ? Yapacaklarım ölü yatırım mı olur ? Düz dizel ağır yürür ama yolda bırakmadan yürür mü ?