Ben de amortisör için Monroe diyecektim.
Banko Ticaret Maslak'da İstanbul dağıtımcısıdır. Oradan bu araç için uygun amortisörü temin edebilirsiniz. Hatta daha fazla çalışma aralığında olan G'ye uygun amortisör olursa sizin için artısı olur.
Amortisör bulduk. Atilla Özel den. Lastik Becce den. Ön balataları şans eseri Gaziantep te bulduk. Bugün lastikler takıldı. Ufak bir arazi denemesi yaptık. Kilit şart olmadan olmuyor.
230 G nin arka diferansiyel içi. Sağ lastik sola dönünce diğeri ters tarafa dönüyor. Buda kilit olmadığının ıspatı sanırım.
İnsa Turbo 235x85x16 Sahara modeli lastikler. 32 inç e den geliyor sanırım. Direksiyonu tam kırdığınızda alt kollara sürtme oldu. Jantı offsetli yapacağız sanırım sorunu çözeriz diye düşünüyoruz.
merhaba,
bundan daha dik bir yeri yağmurlu bir günde 90 model tek kapı benzinli bir araçla 3 kilidi birden kilitleyerek hiç patinaja kalmadan geçmiştik.
yani bu aracın can damarı bence kilitleri, kilitleri olmadan hiçbir özelliği kalmıyor bana göre
Kesinlikle katılıyorum size. Çok esnek bir araç (amortisörler patlak olduğu için daha da esnek ) ama yere basan teker hemen patinajda kalıyor. Arkadaşımız Ökkeş bey avusturyadan 50 euroya arka kilit bulmuş. 3-4 haftaya kadar gelecek inşallah. Kilitsiz çok zorlanacak diye tahmin ediyoruz.
Avusturya da Mercedes servisinde çalışan bir Türk arkadaş bulmuş. Bilgi kaynağı orası. Tüm tesisatıyla dedi bana. Ayrıca Ökkeş hollanda vatandaşı ilave olarak. Devamlı yurtdışına çıkıyor. Modifiye konusunda ilerleyen günlerde daha güzel gelişmeler olabilir.
İşin yasal durumlarını öğrenir ona göre kasmadan gerekeni yaparız sanırım. Ama değişim çok eğlenceli olacağa benzer. Motor ve şasi ile oynamadıktan sonra, kimsenin birşey diyeceğini zannetmiyorum...