mrdnmz
Hilux N70
herkese iyi akşamlar dileyerek başlıyorum. Daha önce de gittiğim Maden Koyu'na bu sefer başka bir yoldan gitmek ve kendimce yeni yerler keşfetmek için Tekirova'dan giriş ve adını bildiğim tek yer olan (tabelası var diye) Mehmetli Bükü ve devamında Maden Koyu yaptık. Çıkış'ı her ne kadar herkes tek araç gitmeyin dese de duramadım/duramadık. En azından tek gitmedim 2 kişi gittik ;D
toplamda belki 30km yol ancak özellikle Teke çıkışı 3 saatten fazla aldı. Su seviyesi çok yükselmiş dolayısı ile öncelikle su geçişleri sonrasında da yükselen su dolayısı ile çöken, tıkanan, yıkılan, dökülen yollar inanılmaz kötüydü. Gidenler bilecektir yol üzerinde bir köprü vardı. Vardı diyorum çünkü o köprü de dahil ne var ne yok yok olmuş. Köprünün hemen dibine yaklaşık 35 derecelik bir rampa ve sadece taş. Sert zemin zaten Teke çıkışında mümkün değil. Tamami ile kaygan (taşlık) yol şartları ve hatta dümdüz giderken arada çöken zemin dolayısı ile doldurma çalışmaları gerektirecek kadar çökük.
Bu yeni başlayan ben için gerçekten ağır bir off road ve araç içinde kırıcı tanımlamasına yakın bir deneyim oldu. Zaten dönüşte hemen egzoscuya. son susturucu da dahil olmak üzere gerisi komple değişti. Darbe almadığı yer kalmamış.
Aracımız Opel Frontera 3.2 V6 ve kimse bana Frontera off road aracı değil demesin. Ben biliyorum yol lastiği ve arızalı şanzıman ile neler yaptığını. 8)
Şimdi biraz fotoğraf yüklüyorum sonrasında arada gene bir açıklama yapacağım.
toplamda belki 30km yol ancak özellikle Teke çıkışı 3 saatten fazla aldı. Su seviyesi çok yükselmiş dolayısı ile öncelikle su geçişleri sonrasında da yükselen su dolayısı ile çöken, tıkanan, yıkılan, dökülen yollar inanılmaz kötüydü. Gidenler bilecektir yol üzerinde bir köprü vardı. Vardı diyorum çünkü o köprü de dahil ne var ne yok yok olmuş. Köprünün hemen dibine yaklaşık 35 derecelik bir rampa ve sadece taş. Sert zemin zaten Teke çıkışında mümkün değil. Tamami ile kaygan (taşlık) yol şartları ve hatta dümdüz giderken arada çöken zemin dolayısı ile doldurma çalışmaları gerektirecek kadar çökük.
Bu yeni başlayan ben için gerçekten ağır bir off road ve araç içinde kırıcı tanımlamasına yakın bir deneyim oldu. Zaten dönüşte hemen egzoscuya. son susturucu da dahil olmak üzere gerisi komple değişti. Darbe almadığı yer kalmamış.
Aracımız Opel Frontera 3.2 V6 ve kimse bana Frontera off road aracı değil demesin. Ben biliyorum yol lastiği ve arızalı şanzıman ile neler yaptığını. 8)
Şimdi biraz fotoğraf yüklüyorum sonrasında arada gene bir açıklama yapacağım.