Ynt: 54 Willys-ermenek Aksaray Yolculuk- Canlı!
Bence hiç aceleye getirmeyin.Önce bir süre binin.Bu arada yavaş yavaş bir yandan arıcı tanırken diğer yandan ortaya çıkabilecek aksaklıklıklar kendini göstermiş olacaktır.İşte o zaman öncelik-sonralık sıralamasına göre bir plan yapılır.
Hele de kaporta-boya işine gelince: bir süre aracın ayrı ayrı her bölümünü gözden geçirip zaman içerisinde nelerin sökülüp atıldığını ve/veya birilerinin kafasına göre değişikliğe uğratıldığını tesbit ederek ve bunları hem yurt içi ve hem de yurt dışından temin ederek eksikleri el altında hazır edip ondan sonra bu işe kalkışmakta yarar var.Söz gelimi hemen ilk bakışta size bir ön siper gerekiyor.Hem iç havalandırma penceresi ve hemde dış ana çerçeve ile bunu bulmanız gerekecek.Arka kısmı görmedim veya şu an hatırımda değil,üzerinden alınmışsa bir tane arka kapak gerekecek hatta belki o kapağın menteşeleri de gerekecek.İşte bunlar hemen parasını verip binyerden alınabilen şeyler değil.Aramanız gerekecek.Ve belki daha pek çok eksik çıkacak.Yani iş sadece kaportacı ile bitmiyor.Özellikle Hakkı BABALIK'ın aracıyla ilgili toplama aşalasında yaptıkları ve yaşadıklarını hemen bu Willys bölümünde okumanızda fayda var.Belki karşınızda tahminlerinizden farklı bir durum olabilir.
İşin ortasında bu eksikleri tamamlama şansınız olmaz.Önce onları hazır edip sonra kaporta-boya işine öyle kalkın derim.
Şayet sonradan yapma o kabini çıkarıp atacaksanız ve orijinal tenteli hale dönecekseniz orada bile eksikleriniz var demektir.Tenteyi taşıyacak olan boru aksamı,tente eteklerini kaportaya bağlamak için " U " şeklinde " Footman Loop" denilen bağlantı yerleri.Örme kolon ve germeli kolon tokası vs.
Bu jeeplerle daha önce yakın irtibatı olmamış insanların bir takım eksiklerin pek farkında olmama durumları doğaldır.Size bu anlamda onları tesbit etme ve/veya farketme konusunda yardımcı olmaya çalışırız.
Artık gerisi size kalmış olacaktır.
Bence hiç aceleye getirmeyin.Önce bir süre binin.Bu arada yavaş yavaş bir yandan arıcı tanırken diğer yandan ortaya çıkabilecek aksaklıklıklar kendini göstermiş olacaktır.İşte o zaman öncelik-sonralık sıralamasına göre bir plan yapılır.
Hele de kaporta-boya işine gelince: bir süre aracın ayrı ayrı her bölümünü gözden geçirip zaman içerisinde nelerin sökülüp atıldığını ve/veya birilerinin kafasına göre değişikliğe uğratıldığını tesbit ederek ve bunları hem yurt içi ve hem de yurt dışından temin ederek eksikleri el altında hazır edip ondan sonra bu işe kalkışmakta yarar var.Söz gelimi hemen ilk bakışta size bir ön siper gerekiyor.Hem iç havalandırma penceresi ve hemde dış ana çerçeve ile bunu bulmanız gerekecek.Arka kısmı görmedim veya şu an hatırımda değil,üzerinden alınmışsa bir tane arka kapak gerekecek hatta belki o kapağın menteşeleri de gerekecek.İşte bunlar hemen parasını verip binyerden alınabilen şeyler değil.Aramanız gerekecek.Ve belki daha pek çok eksik çıkacak.Yani iş sadece kaportacı ile bitmiyor.Özellikle Hakkı BABALIK'ın aracıyla ilgili toplama aşalasında yaptıkları ve yaşadıklarını hemen bu Willys bölümünde okumanızda fayda var.Belki karşınızda tahminlerinizden farklı bir durum olabilir.
İşin ortasında bu eksikleri tamamlama şansınız olmaz.Önce onları hazır edip sonra kaporta-boya işine öyle kalkın derim.
Şayet sonradan yapma o kabini çıkarıp atacaksanız ve orijinal tenteli hale dönecekseniz orada bile eksikleriniz var demektir.Tenteyi taşıyacak olan boru aksamı,tente eteklerini kaportaya bağlamak için " U " şeklinde " Footman Loop" denilen bağlantı yerleri.Örme kolon ve germeli kolon tokası vs.
Bu jeeplerle daha önce yakın irtibatı olmamış insanların bir takım eksiklerin pek farkında olmama durumları doğaldır.Size bu anlamda onları tesbit etme ve/veya farketme konusunda yardımcı olmaya çalışırız.
Artık gerisi size kalmış olacaktır.