oguz1134
Zirve
Ynt: 4x4'lerde Zincir Öne Mi Arkaya Mı Yoksa Dört Tekere De Mi Takılmalı??
''Yılbaşında rahat durmayıp İzmit Aytepe'ye çıkalım dedik, 60 cm kar vardı; bazı yolları dozer açmış bazıları fotoğrafta görüldüğü gibi...araçta michelin kar lastiği artı bir takım zincir var; çoğu yerde sıkıntı yaşatmadı ancak yokuş yukarı çıkarken bir yerde kaldık...bir saat uğraşıp çıktık...acaba yokuş yukarı çıkarken zincir arka tekerlerde mi olmalıydı yoksa dört tekerde de mi?? ''
gittiğiniz yerde 60 cm kar üstünde kar lastiği iş yapmaz..
mt olmalıydı yada en azından at olmalıydı..yumuşak kar'ı camur gibi kabul edin diş gecirmesi gerekir lastiğin..
kar için uzunca bir alt muhafazanız olmalıydı..2 metre civarı..skil plate deniyor..bu arac altına kar toplanıp aracın altının oturmasını engelliyor.. ,,şanzımanın orada altta adeta bir kardan adam oluşur o kadar karda sürerseniz..
bu zımbırtı kaydırak gibim kar üstünde kaymanızı saglar..
1 takım zinçir varmış onunda yeri ön olmalıydı derim
motorun agırlıgından dolayı önden daha saglam basar hem çekiş hem de direksiyon acısından mantıklı olur..arkada zinçir yok ise tek mahsuru.. virajlarda frenli girerseniz kayıp spin atabilir ..
yeni nesil range rover - land roverler 4 tekerde zinçir ile geziyorlar görüyoruz benzeri yerlerde kiralık zinçir muhabbetide var ölçünüze uygunu varmıdır bilemiyecem ama pek cok 4x4 'e veriyorlar..
awd aracda 4 tekerde zinçir daha saglam olur..
ön deki zinçirle asvalt ta pek yürümemek lazım ön difler arkaya göre daha kibar oluyor genelde ama sizde sabit dingil var pek problem olmaz sanırım..
''Yılbaşında rahat durmayıp İzmit Aytepe'ye çıkalım dedik, 60 cm kar vardı; bazı yolları dozer açmış bazıları fotoğrafta görüldüğü gibi...araçta michelin kar lastiği artı bir takım zincir var; çoğu yerde sıkıntı yaşatmadı ancak yokuş yukarı çıkarken bir yerde kaldık...bir saat uğraşıp çıktık...acaba yokuş yukarı çıkarken zincir arka tekerlerde mi olmalıydı yoksa dört tekerde de mi?? ''
gittiğiniz yerde 60 cm kar üstünde kar lastiği iş yapmaz..
mt olmalıydı yada en azından at olmalıydı..yumuşak kar'ı camur gibi kabul edin diş gecirmesi gerekir lastiğin..
kar için uzunca bir alt muhafazanız olmalıydı..2 metre civarı..skil plate deniyor..bu arac altına kar toplanıp aracın altının oturmasını engelliyor.. ,,şanzımanın orada altta adeta bir kardan adam oluşur o kadar karda sürerseniz..
bu zımbırtı kaydırak gibim kar üstünde kaymanızı saglar..
1 takım zinçir varmış onunda yeri ön olmalıydı derim
motorun agırlıgından dolayı önden daha saglam basar hem çekiş hem de direksiyon acısından mantıklı olur..arkada zinçir yok ise tek mahsuru.. virajlarda frenli girerseniz kayıp spin atabilir ..
yeni nesil range rover - land roverler 4 tekerde zinçir ile geziyorlar görüyoruz benzeri yerlerde kiralık zinçir muhabbetide var ölçünüze uygunu varmıdır bilemiyecem ama pek cok 4x4 'e veriyorlar..
awd aracda 4 tekerde zinçir daha saglam olur..
ön deki zinçirle asvalt ta pek yürümemek lazım ön difler arkaya göre daha kibar oluyor genelde ama sizde sabit dingil var pek problem olmaz sanırım..