455 HP V8 Beklediğimiz Motor Geldi

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan AOCENKER Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 1,519
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 225,198

Etiketler
Ynt: 455 HP V8 Beklediğimiz Motor Geldi

997799' Alıntı:
off-road yapacaksan yazık olur o sargılara...boşa para harcamış olucaksın ne yazıkki...
Offroad yapsın yada yapmasın o sargılar sarılmazsa araca yazık olacak ;D.. üzerindeki makina standart bir makina değil unutmamak lazım .. Bu şekilde dolu makinaların sarılması şart ..

Sarılmamış birkaç görsel ekliyorum

headers 3.jpg


glowing_headers.jpg


headers 2.jpg
 

Ynt: 455 HP V8 Beklediğimiz Motor Geldi

Bu cj ile pistte dönemeyeceğiniz için bu kadar ısıtamayacaksınız.Ancak Sargılar buji kablolarını koruyacaktır muhakkak.Sargıların headersın çıtırtı sesinide kestiğini unutmamak gerek.
 

Ynt: 455 HP V8 Beklediğimiz Motor Geldi

EM5' Alıntı:
Offroad yapsın yada yapmasın o sargılar sarılmazsa araca yazık olacak ;D.. üzerindeki makina standart bir makina değil unutmamak lazım .. Bu şekilde dolu makinaların sarılması şart ..

Sarılmamış birkaç görsel ekliyorum
Bu motorla araçta tent olmasa bile ısınma sorunu olmaz herhalde. :D
 






Ynt: 455 HP V8 Beklediğimiz Motor Geldi

EM5' Alıntı:
Offroad yapsın yada yapmasın o sargılar sarılmazsa araca yazık olacak ;D.. üzerindeki makina standart bir makina değil unutmamak lazım .. Bu şekilde dolu makinaların sarılması şart ..

Sarılmamış birkaç görsel ekliyorum

durduğu yerde uzun süre yarım gaz üstü beklemediği sürece bu görüntü olmaz...
headers taktığınız her motor bu şekilde çalıştırıldığında aynı görüntüyü verir...dolu makinayla alakası yok...hatta daha devirli japon motorlarıyla daha fazla kızarıklık görürsünüz..
 

Ynt: 455 HP V8 Beklediğimiz Motor Geldi

997799' Alıntı:
durduğu yerde uzun süre yarım gaz üstü beklemediği sürece bu görüntü olmaz...
headers taktığınız her motor bu şekilde çalıştırıldığında aynı görüntüyü verir...dolu makinayla alakası yok...hatta daha devirli japon motorlarıyla daha fazla kızarıklık görürsünüz..

İstanbul trafinde bu motor yarım gaz değil rolantıde 10 dakika sonra ondan daha beter hal alır hele hele aylarda TEMMUZ ise...... ;D ;D
 





Ynt: 455 HP V8 Beklediğimiz Motor Geldi

997799' Alıntı:
durduğu yerde uzun süre yarım gaz üstü beklemediği sürece bu görüntü olmaz...
headers taktığınız her motor bu şekilde çalıştırıldığında aynı görüntüyü verir...dolu makinayla alakası yok...hatta daha devirli japon motorlarıyla daha fazla kızarıklık görürsünüz..
2000-6000 rpm dereceli egzantirik var araçta ve 1500 rpm rolanti deviri olacak .. standart bir cherooke 1500 rpm devirle seyir halindeyken 100 km civarı sürat yapıyor .. işin özü makina yüksek devirlerde çalışacak ve headerslar inanılmaz ısınacak .. sıcağı dışarı verirse ne olacak peki ?? Sağ headersın yanından benzin geçiyor ... sol headersın tam yanında fren merkezi duruyor
 



Ynt: 455 HP V8 Beklediğimiz Motor Geldi

EM5' Alıntı:
2000-6000 rpm dereceli egzantirik var araçta ve 1500 rpm rolanti deviri olacak .. standart bir cherooke 1500 rpm devirle seyir halindeyken 100 km civarı sürat yapıyor .. işin özü makina yüksek devirlerde çalışacak ve headerslar inanılmaz ısınacak .. sıcağı dışarı verirse ne olacak peki ?? Sağ headersın yanından benzin geçiyor ... sol headersın tam yanında fren merkezi duruyor

rölanti 1500 devir...çok yüksek bu...v8 için hele çok yüksek...o devirlerde zaten hararet tavan yapar...bi bildiğiniz vardır elbet...
sargıya gereksiz demedim ki zaten...suyu çamuru yer yemez elveda olayı dedim...off-road yapacaksa yazık olucak dedim...para boşa gidicek dedim...
 



Ynt: 455 HP V8 Beklediğimiz Motor Geldi

EM5' Alıntı:
2000-6000 rpm dereceli egzantirik var araçta ve 1500 rpm rolanti deviri olacak .. standart bir cherooke 1500 rpm devirle seyir halindeyken 100 km civarı sürat yapıyor .. işin özü makina yüksek devirlerde çalışacak ve headerslar inanılmaz ısınacak .. sıcağı dışarı verirse ne olacak peki ?? Sağ headersın yanından benzin geçiyor ... sol headersın tam yanında fren merkezi duruyor
997799' Alıntı:
rölanti 1500 devir...çok yüksek bu...v8 için hele çok yüksek...o devirlerde zaten hararet tavan yapar...bi bildiğiniz vardır elbet...
sargıya gereksiz demedim ki zaten...suyu çamuru yer yemez elveda olayı dedim...off-road yapacaksa yazık olucak dedim...para boşa gidicek dedim...



Frenler ciddi sorun olacak eğer öyleyse.Nascarda yarışmayacaksanız 8000-10000 dönen 1500 -2000lerde rölanti tutan motora ihtiyacınız olmayacak.1500 devir rölantisi olan araçta eğer arazi kutusunu atlas yada çift kutu yapmadıysanız yeri tutacağını düşünmüyorum.Gelin şu eksantiriği 700 lerden ileriye doğru güç bandı olan bir şeyle değişin derim işin başındayken.Söylediklerim kişisel fikirlerimdir, ukalalık olarak algılamayınız lütfen.
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,679
Mesajlar
1,522,093
Kayıtlı Üye Sayımız
166,527
Kaydolan Son Üyemiz
Selma Yörük

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst