LandOFF
Yeni Üye
- Mesajlar
- 17
- Tepkime Puanı
- 2
Land rover Defender
1997 110 5 kapı
Motor 300Tdi
şanzuman Rn 380
difransiyel S.bery 1,41
söylenilen fabrikasyon ön %70 kilit arka %30 kilit
araca rrc diferansiyel ve yukarıdaki varsayım doğru ise sadece arkaya havalı kilit takmak istiyorum. Ama kararsızım.
şimdi
Derler ki rrc küçük armut diferansiyelde
10 freze (diş sayısı az) arazide tork yüksek yolda hız az
24 freze (diş sayısı çok) arazide tork düşük yolda hız fazla
Ben arazize çok girmeyeceğim, av için sürekli şehir dışına gideceğim için bana hız daha önemli şu durumda
ya s.bery havalı arka kilit taktırıp devam edeceğim
ya rrc küçük armut 24 freze diferansiyele geçip havalı kilit takacağım.
kararzıs kaldım.
Aracımın şuandaki asfalt performansından çok memnunı zorlamada 120 zorlarsam 140 görüyor.
1997 110 5 kapı
Motor 300Tdi
şanzuman Rn 380
difransiyel S.bery 1,41
söylenilen fabrikasyon ön %70 kilit arka %30 kilit
araca rrc diferansiyel ve yukarıdaki varsayım doğru ise sadece arkaya havalı kilit takmak istiyorum. Ama kararsızım.
şimdi
Derler ki rrc küçük armut diferansiyelde
10 freze (diş sayısı az) arazide tork yüksek yolda hız az
24 freze (diş sayısı çok) arazide tork düşük yolda hız fazla
Ben arazize çok girmeyeceğim, av için sürekli şehir dışına gideceğim için bana hız daha önemli şu durumda
ya s.bery havalı arka kilit taktırıp devam edeceğim
ya rrc küçük armut 24 freze diferansiyele geçip havalı kilit takacağım.
kararzıs kaldım.
Aracımın şuandaki asfalt performansından çok memnunı zorlamada 120 zorlarsam 140 görüyor.