Ynt: Yeni Jeep Grand Cherokee Tanıtıldı
Jeep, LandRover, Suzuki vs.ve tüm 4 çekerlerin bu davranışı tek bir şeye bağlanır o da ''talep''. Demek vatandaş off-road ile alakalı değil. Çoğunluk city tarzından, konfordan, aksesuardan beklentisi var. Üreticilerde bu yönde üretim kararı alıyorlar.
Artık vatandaş 70-100 bin € verip, sabit aks vs. konforsuz kamyonet gibi araç istemiyor.Bu durum, biz off-roadçuların derdini anlatamamaktan da ileri geliyor olabilir. Otomobil bazlı alt yapıya sahip, bağımsız akslı arazi şanzımansız suv'lar da bizim off-road anlayışına göre light kalıyor.
Bu durumda 10 sene sonra etrafta göreceğimiz off-road araçlarının çoğu kamyonet olacak sanırım. Toyota, mitsubishi, nissan vs. pikaplarını, yapıları gereği sanırım sabit akslı üretmeye devam edecekler.
Low-range arazi şanzımanınıda iptal etmezlerse durum bu şekilde olacağa benzer. Rubicon ve Defender hariç tabiiki.
Jeep, LandRover, Suzuki vs.ve tüm 4 çekerlerin bu davranışı tek bir şeye bağlanır o da ''talep''. Demek vatandaş off-road ile alakalı değil. Çoğunluk city tarzından, konfordan, aksesuardan beklentisi var. Üreticilerde bu yönde üretim kararı alıyorlar.
Artık vatandaş 70-100 bin € verip, sabit aks vs. konforsuz kamyonet gibi araç istemiyor.Bu durum, biz off-roadçuların derdini anlatamamaktan da ileri geliyor olabilir. Otomobil bazlı alt yapıya sahip, bağımsız akslı arazi şanzımansız suv'lar da bizim off-road anlayışına göre light kalıyor.
Bu durumda 10 sene sonra etrafta göreceğimiz off-road araçlarının çoğu kamyonet olacak sanırım. Toyota, mitsubishi, nissan vs. pikaplarını, yapıları gereği sanırım sabit akslı üretmeye devam edecekler.
Low-range arazi şanzımanınıda iptal etmezlerse durum bu şekilde olacağa benzer. Rubicon ve Defender hariç tabiiki.