2010 L200 INSTYLE 4X4 AT/MT

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan cem cihan Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 7
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 5,851

cem cihan

Kamp II
Mesajlar
365
Tepkime Puanı
0
Yer
istanbul
Tüm arkadaşları yi günler :smiley:

Bu gün bayide 2010 L200 INSTYLE 'e bakmaya gittim(alma arefesindeyim),Araba mükemmel olmuş herşey tam
ama yanıt alamadığım bazı kısımlar var satıcı arkadaş cevap veremedi,
INSTYLE modelinde önde-ortada-arkada kilit olduğunu söylebi artı 4 kademeli super select var dedi doğrumudur? ve özellikleri nelerdir?
Bu konuda yardımcı olursanız şimdiden teşekkürler. :smiley:
 

Etiketler
Ynt: 2010 L200 INSTYLE 4X4 AT/MT

cem cihan' Alıntı:
Tüm arkadaşları yi günler :smiley:

Bu gün bayide 2010 L200 INSTYLE 'e bakmaya gittim(alma arefesindeyim),Araba mükemmel olmuş herşey tam
ama yanıt alamadığım bazı kısımlar var satıcı arkadaş cevap veremedi,
INSTYLE modelinde önde-ortada-arkada kilit olduğunu söylebi artı 4 kademeli super select var dedi doğrumudur? ve özellikleri nelerdir?
Bu konuda yardımcı olursanız şimdiden teşekkürler. :smiley:
Instyle de arka kilit olup olmadığını bilmiyorum. ASTC varsa arka kilit yoktur. Ama 4Hlc ve 4Llc modunda LSD var.
4 kademesini anlamadım ama süper select 4x4 sistemi olduğu doğrudur. Başka pickuplarda ve çoğu arazi aracında olmayan bir sistem.
 


Ynt: 2010 L200 INSTYLE 4X4 AT/MT


Instyle de arkada kilit yokmuş.
http://www.mitsubishi-motors.com.tr/yeni_l200/index.asp?pg=donanim4x4
 

Ynt: 2010 L200 INSTYLE 4X4 AT/MT

Temsanın hassas davranması nedeniyle hemen bşlgşlendşrmede bulundular (bence mükemmel bir davranış) bende bu bilgiyisizlerle paylaşmakistedim :smiley:

Cem Bey selamlar,

L200'deki super select 4x4 sistemi 4 kademe ve başka hiçbir rakipte benzeri bulunmuyor,
aşağıdaki tabloda bölümlemesini bulabilirsiniz,

INSTYLE modelimizde ortada diğer hiçbir rakipte olmayan ek bir diferansiyel var,
bu sayede ön-arka dağılım yola ve çekişe göre 50:50 33:67 arasında ayarlayabiliyor,
bu şekilde normal asfalt yolda, hafif ıslak ve kaygan yolda bile güvenle 4x4 kullanılabilir,

bu özelliği şu şekilde test edebilirsiniz, herhangi bir pickup'ta otoparkta 4x4 moduna alın ve direksiyonu tam çevirerek dönmeye
çalışın, araç sanki el freni çekikmiş gibi hareket etmekte zorlanacaktır, lastikler eşit dönmeye çalışacak ve ya birisi patinaj çekecek ya da
aktarma organlarına zarar verecektir,
toprak ve hafif kaygan yollarda 4x4 moduna aldığınızda rakip araçlar kayarak normal bir araçtan bile daha kötü yol tutuş sağlayabilirler,

INSTYLE modelimizde arka diferansiyel kilidi bulunmamaktadır, bunun yerine ASTC bulunmaktadır,
ASTC aktif stabilite ve çekiş kontrolüdür, en iyi off-road aracını yaratmak için en önemli sistemdir,
bu sisteme sahip araçta hiçbir kilide ihtiyaç yoktur, tekerleklerin birbirine göre kaymasını ölçerek
patinaj yapan tekerleğe fren yaptırır, gücü tutunan tekerleğe aktarır,
(arka fideransiyel kilidi sadece arka tekerlekleri kilitler, sadece ön tek bir tekerlekten tutunursa araç işe yaramaz)

unimog tarzı dışında araçlarda önde diferansiyel kilidi bulunmaz, kilit olduğunda araç dönemez,
ASTC sayesinde tek tekerlek bile tutunsa L200 saplandığı yerden kurtulabilir,

4x2 modu düşük yakıt tüketimi ve otoban kullnaımı için,
4H modu kaygan ve toprak yollarda güvenli 4x4 sürüş için
4HLc modu saplanılan yerden çıkmak için
4LLc modu çevrim oranını 1,9 kat düşürür, motor aynı devirdeyken araç daha yavaş gider,
sadece herhangi bir kaya veya benzeri yerlerin üzerine çıkmak için kullanılmalıdır,


umarım bu bilgiler faydalı ve yeterli olur,






Saygılarımla,
YIGIT GUNERMENGİ


TEMSA GLOBAL
SANAYİ VE TİCARET A.Ş.
 



Ynt: 2010 L200 INSTYLE 4X4 AT/MT

2H ve 4H modunda seyahatte yakıt tüketimi çok fazla artmıyor.
Tüm kış mevsimini 4H modunda geçirdim. 2H modunda aracın arkası savrulabilirken, 4H modu buna izin vermiyor. Son derece güvenli seyahat edebiliyorsunuz.
L200 ü tercih etmek için en büyük sebep bu süper select sistemi olmalıdır. Bunun yanında euroncap ten 4 yıldızlı tek pickup olması ve arka koltukların rahatlığı birçok otomobilde bile olmaması da tercih sebebi olmalıdır.
 

Ynt: 2010 L200 INSTYLE 4X4 AT/MT

Mete beyin en son söylediklerine %100 katılarak bir şey daha eklemek istiyorum, eğerki araç çok ağır off-road şartları ya da ufak çaplıda olsa bir yarış ortamında kullanılmayacak ise otomatik vites araç tercih etmek bana daha amantıklı geliyor zira büyük bir aracı düz vites olarak kullanmak pekte işime gelen birşey değil özelliklede İstanbul trafiğini hesaba katarsak. Daha profesyonel kullanımlar için ise düz vitesten daha fazla verim alanacağı kanısındayım..
 

Ynt: 2010 L200 INSTYLE 4X4 AT/MT

Yiğit Bey gerekli bilgilendirmeyi yapmış. Başka bir sorunuz olursa yardımcı olmaya çalışırım elimden geldiğince.
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,847
Mesajlar
1,524,306
Kayıtlı Üye Sayımız
166,631
Kaydolan Son Üyemiz
drcard

SON KONULAR



Geri
Üst