oguz1134
Zirve
Suzukinin cıkardıgı şaseli + arazi şanzımanlı en son modeli ..hatta en yeni modelide diyebiliriz..
ruhsat'tada arazi aracıdır yazıyor.. tesadüfe bak. ;D ..ama bence bu aracla piknik işi bile zor.. :
bu aracın en kötü yanı ..>> uzaklaşma acısı<< ilk önce arkası oturup arka altını vurup >çömlegini< kırıyor ezip büzüyor..
benim daha arazi siftahım yok sadece hesap kitap aşamasındayım bir girişip bitirip cıkacam ..ama neler yapacagım 'ı bilemez durumdayım.. ???
yakıt deposu muhafazası depoya yapışmış haşat vaziyette girrip birde ben degdirsem arazide deposuz kalacam.. ??? :
vitaralarda kullanılan aynı sistem depo muhafazası var .
>>saglam degişik..2 tonluk araca göre yeni bir şey tezgahlamam lazım..bu konuda fikri olan..?
hımbıl +hantal bunu da chip tununıg re-map sistemi ile cözmeyi planladım..
sadece ford minibüs + 50nc kamyonlara kafa gösterip sol cekebiliyorum ..otomobillere bulaşmayıp onları kendi hallerine bırakıyorum.. ;D ;D
bunlar aracın diger vitaralara göre - yönleri idi.!
digerlerinde olmayan tek + yönü ise uzun yol konforu.
uzun yolda 403 ötobüs şöförü gibi hissedip binlerce km.yi yorulmadan sarsılmadan gidebiliyorsunuz..tır,kamyon,ötobüs,,vs. gibilerini yüksek süratte solladıgınızda siz..degil..onlar sarsılıyor..müthiş bir güven veriyor..
araca exterm kitler taksanızda uzunlugundan dolayı tam bir arazi aracı olamaz..süspansiyondan yükseltmek aracın aerodinamiğini bozup uzunyolda dengesiz düşük süratlerle gitmeyi istemiyorum..
süspansiyonu ellemeden kupadan yükseltip..içine ..>> 30,4 inc lastik takmayı hedefledim..buda defransiyellerimi yerden 4,2 cm kaldracak ..kupadan 3 cm düşünüyorum..olmzsa süspansiyonada 1-2-3 cm yi gecmeyen uygulamalar yapmak zorunda kalırsam yapıcam..
>>yapmamak..idealim..
bir ata sözümümü ne var..şöylekii..>> sıcanın sidigi denize fayda.. ..bir şeyler deneyecem..ileriki zamanlarda .. ;D
dif degişikiği chip tunıngden sonra gerekli olursa yapıcam..
benim şahsi hırdavatım cayım tüpüm..vs arac 2 tonu gecer vaziyette..ona vinçdir demir tampondur vs agırlık yapıçı civata bilem ilave etmeyi düşünmüyorum..3 tonluk defender lere dönmiyeyim..batınca paletli arac cagırmak zorunda kalmıyayım.. ;D
>>buda benim Gutup Ayusu..>>
>>
>> hür türlü fikre ihtiyacım.var..? kafam bulanık ..! yardım ..derim.. bu aracın hub<>camurluk dodiği arası 43 cm ..vitaralardan 3 cm yüksek.. doğuştan..önde döküm bloklu dizel motordan dolayı anormalde bir agırlık söz konusu ön benim tespitlerime göre yaylardan 3 cm kapatmış..yani göçmüş durumda onu telefi edecek bir takoz araya sıkıştırıcam tabii.. :
bence bu arac kumdan da uzak durmalı batarsa fena batar derim.. bagaj da bagaj diye kudurduk..! al sana bagaj..aldık ..şimdi degişik..problemlerimiz oldu çözmeye calışacaz..
tavsiyelerinizi bekliyorum..
ruhsat'tada arazi aracıdır yazıyor.. tesadüfe bak. ;D ..ama bence bu aracla piknik işi bile zor.. :
bu aracın en kötü yanı ..>> uzaklaşma acısı<< ilk önce arkası oturup arka altını vurup >çömlegini< kırıyor ezip büzüyor..
benim daha arazi siftahım yok sadece hesap kitap aşamasındayım bir girişip bitirip cıkacam ..ama neler yapacagım 'ı bilemez durumdayım.. ???
yakıt deposu muhafazası depoya yapışmış haşat vaziyette girrip birde ben degdirsem arazide deposuz kalacam.. ??? :
vitaralarda kullanılan aynı sistem depo muhafazası var .
>>saglam degişik..2 tonluk araca göre yeni bir şey tezgahlamam lazım..bu konuda fikri olan..?
hımbıl +hantal bunu da chip tununıg re-map sistemi ile cözmeyi planladım..
sadece ford minibüs + 50nc kamyonlara kafa gösterip sol cekebiliyorum ..otomobillere bulaşmayıp onları kendi hallerine bırakıyorum.. ;D ;D
bunlar aracın diger vitaralara göre - yönleri idi.!
digerlerinde olmayan tek + yönü ise uzun yol konforu.
uzun yolda 403 ötobüs şöförü gibi hissedip binlerce km.yi yorulmadan sarsılmadan gidebiliyorsunuz..tır,kamyon,ötobüs,,vs. gibilerini yüksek süratte solladıgınızda siz..degil..onlar sarsılıyor..müthiş bir güven veriyor..
araca exterm kitler taksanızda uzunlugundan dolayı tam bir arazi aracı olamaz..süspansiyondan yükseltmek aracın aerodinamiğini bozup uzunyolda dengesiz düşük süratlerle gitmeyi istemiyorum..
süspansiyonu ellemeden kupadan yükseltip..içine ..>> 30,4 inc lastik takmayı hedefledim..buda defransiyellerimi yerden 4,2 cm kaldracak ..kupadan 3 cm düşünüyorum..olmzsa süspansiyonada 1-2-3 cm yi gecmeyen uygulamalar yapmak zorunda kalırsam yapıcam..
>>yapmamak..idealim..
bir ata sözümümü ne var..şöylekii..>> sıcanın sidigi denize fayda.. ..bir şeyler deneyecem..ileriki zamanlarda .. ;D
dif degişikiği chip tunıngden sonra gerekli olursa yapıcam..
benim şahsi hırdavatım cayım tüpüm..vs arac 2 tonu gecer vaziyette..ona vinçdir demir tampondur vs agırlık yapıçı civata bilem ilave etmeyi düşünmüyorum..3 tonluk defender lere dönmiyeyim..batınca paletli arac cagırmak zorunda kalmıyayım.. ;D
>>buda benim Gutup Ayusu..>>
>>
>> hür türlü fikre ihtiyacım.var..? kafam bulanık ..! yardım ..derim.. bu aracın hub<>camurluk dodiği arası 43 cm ..vitaralardan 3 cm yüksek.. doğuştan..önde döküm bloklu dizel motordan dolayı anormalde bir agırlık söz konusu ön benim tespitlerime göre yaylardan 3 cm kapatmış..yani göçmüş durumda onu telefi edecek bir takoz araya sıkıştırıcam tabii.. :
bence bu arac kumdan da uzak durmalı batarsa fena batar derim.. bagaj da bagaj diye kudurduk..! al sana bagaj..aldık ..şimdi degişik..problemlerimiz oldu çözmeye calışacaz..
tavsiyelerinizi bekliyorum..