uslsy
Kamp II
Bu işler olurken bir de araba durduk yere yolda stop etti ve ortalama yarım saat sonra çalıştı. Bu yarım saat boyunca akü gayet güçlü ama marşa basınca tık yok. Limp mod diye düşündük. Çalışınca istikamet yine doğruca sanayi. Hadi dedik şu şanzımanı da bir gösterelim bu sırada. Tam olsun. Tuna garajdan ayrılan Fikret Usta çok güzel bir yer açmış Ankara - Şaşmaz'da, Hedef Otomatik Şanzıman.
Hem hayırlı olsun demek için hem de işçiliğine güvendiğimiz için aracı Fikret ustaya götürdük. Açıkcası şanzımanda doğru düzgün yağ kalmamış. Fikret usta aracın gece kalmasını istedi, karteri akşamdan sökelim sabaha kadar süzülebildiği kadar yağ süzülsün, sabah da değiştirilecek malzemeleri değiştirir aracı toplarız dedi. Karteri ben oradayken açtık. Çıkan yağ rezalet durumdaydı.
Aracın bunun dışında bir de "P" 'ye geç geçme sorunu vardı. Kontrol etti, bununla ilgili problem mekanik değil konsoldaymış. Konsolu söker onu da hallederim dedi.
Değişecek parçaları Yıldız Otomotivden yine piyasanın toplamda yaklaşık 50TL altına temin ettim. Yağı Fikret usta dolduğu kadar dolduracak ödemesini ona yapacağım.
Değişen parçalar: Şanzıman Filitresi, Şanzıman Keçesi, Şanzıman Soketi (90TL)
Sabaha kadar yağ süzüldükten sonra aracı topladık ve yağı doldurduk. Toplam 6 litre yağ aldı araç bu şekilde.
Yağ olarak "Comma Aqm Transmission Fluid" kullandık litresi 35TL den. Bu markayı ben ilk defa gördüm. Kontrol ettiğimizde aracın servis kataloğunda olan bir yağ olduğunu öğrendik. Fikret usta da bu yağa güvendiğini söyledi doldururken.
Yağ: 6 Litre "Comma Aqm Transmission Fluid" X 35TL = 210 TL tuttu.
İşçilik: P ye geçmeme sorunu ve diğer tüm işlemler ile A'dan Z'ye şanzımanın kontrolü dahil 150 TL ödedim.
Toplam: 90 (Parçalar) + 210 (6 Litre Yağ) + 150 (İşçilik) = 450TL
Böylelikle aracın şanzımanı 4/4 lük hale geldi. Bir daha da stop etmedi. Bu konu geç çalışma sorunundan bağımsız bir konuydu. Fikret Ustaya tekrar teşekkür ederim. Yeni yerinde Allah utandırmasın.
Hem hayırlı olsun demek için hem de işçiliğine güvendiğimiz için aracı Fikret ustaya götürdük. Açıkcası şanzımanda doğru düzgün yağ kalmamış. Fikret usta aracın gece kalmasını istedi, karteri akşamdan sökelim sabaha kadar süzülebildiği kadar yağ süzülsün, sabah da değiştirilecek malzemeleri değiştirir aracı toplarız dedi. Karteri ben oradayken açtık. Çıkan yağ rezalet durumdaydı.
Aracın bunun dışında bir de "P" 'ye geç geçme sorunu vardı. Kontrol etti, bununla ilgili problem mekanik değil konsoldaymış. Konsolu söker onu da hallederim dedi.
Değişecek parçaları Yıldız Otomotivden yine piyasanın toplamda yaklaşık 50TL altına temin ettim. Yağı Fikret usta dolduğu kadar dolduracak ödemesini ona yapacağım.
Değişen parçalar: Şanzıman Filitresi, Şanzıman Keçesi, Şanzıman Soketi (90TL)
Sabaha kadar yağ süzüldükten sonra aracı topladık ve yağı doldurduk. Toplam 6 litre yağ aldı araç bu şekilde.
Yağ olarak "Comma Aqm Transmission Fluid" kullandık litresi 35TL den. Bu markayı ben ilk defa gördüm. Kontrol ettiğimizde aracın servis kataloğunda olan bir yağ olduğunu öğrendik. Fikret usta da bu yağa güvendiğini söyledi doldururken.
Yağ: 6 Litre "Comma Aqm Transmission Fluid" X 35TL = 210 TL tuttu.
İşçilik: P ye geçmeme sorunu ve diğer tüm işlemler ile A'dan Z'ye şanzımanın kontrolü dahil 150 TL ödedim.
Toplam: 90 (Parçalar) + 210 (6 Litre Yağ) + 150 (İşçilik) = 450TL
Böylelikle aracın şanzımanı 4/4 lük hale geldi. Bir daha da stop etmedi. Bu konu geç çalışma sorunundan bağımsız bir konuydu. Fikret Ustaya tekrar teşekkür ederim. Yeni yerinde Allah utandırmasın.