2003 2.7 Crd Aldım, Birkaç Sorum Var...

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan uslsy Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 285
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 75,087
Falken A/T başlığında ben de Falken için aynı şeyleri yazmıştım. Burada BF için de benzerini yaşamışsınız. Acaba A/T'lerin genel bir eğilimi bu acaba.
 

Etiketler
hava soğuyunca ve bloklar arası mesafe açıksa lastiklerin tamamı kayıyor. yumuşak hamurlular daha kolay tutunuyor.
 


cooper discoverer at3ü yabancı kaynaklarda bayağı övüyorlar, at3 modeli ülkemizde pek yok ama araştırmama göre gayet iyi.
 

Yokohama Geolander A/T için ne diyorsunuz bir arkadaşım çok övmüştü ama sağolsun kendisi B/F yi de övmüştü..
ben uzun süre kullandım. yol tutuşu bfg den çok farklıdır. epey iyidir. ıslakta kayar ancak karda ve buzda çok memnundum ben. ama şu anda çok pahalı bulunursa. lassa competus a devam bence.
 



Merhabalar...
Avrupada yaşayan eş dost akrabalariniz varsa istediğiniz parçalari çok uygun bir bütçeye,araba çöplüğü dediğimiz (kazali arabalarin işe yaramayan araçlarin,baZi işe yarayan parçalari) yerden çok rahatliklan bulabilirsiniz..Avrupanin bir çok şehrinde bu alanlardan mevcuttur..Selamlar
 

Hiç yok tanıdığım. Sizin var mı? Yada tanıdığı olan var mı?

İtina ile 2.7crd motor üstü plastik kapağı aranmaktadır.
 

Sayın Uslsy,

Ön dif yağı değişiminde gördüğünüz sim benzeri talaş ile tekrar karşılaşmamak için dif yağı değiştikten sonra kaydırıcı katkı koymayı unutmayınız.

Selamlar.
 


Merhaba.. Unuttuk..

Nedir bu madde. Ekleyeyim..
Merhaba,
LSD katkısı diye de geçer. Kilitli diferansiyeller için kullanılması gereken bir katkıdır. Kullanmadığınız durumlarda aracınız ile dar manevralar yaparken lastiklerinizden normalden fazla ses gelir. Bu esnada da ön çekiş sisteminin tüm elemanları zorlanma yaşarlar.
Kolay gelsin.
 



Merhaba,
Sorentonun ön diferansiyeli de kitli, sağ sol 1:1 aktarım hep sabit.
Diferansiyel icerisinde uyduplanet yok, doğrudan güç aktarımı var.jeep de eger boyle ise Kaydirici ne ise yarayacak anlayamadım.

Jeep de limited sheer differantial varsa o ayri tâbi.

ASUS_Z00AD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Merhaba,

Sağ ve sol sürekli sabit aktarım olamaz, bu durumda araca yön veremezsiniz. Olsa olsa manuel olarak devreye alınan bir kilit sistemi olabilir. Ya da LSD denilen ve açılımı limited slip differantial olan sınırlı kaydırıcılı diferansiyel vardır.

Gelelim JEEP'e.. LSD olduğuna göre katkı da olacak.. o yüzden kafa karıştırmamak gerek.

Selamlar.
 

yeni dif yağları katılı olarak geliyor ve bunlara da katkı koymak gerekmiyor diye biliyorum?

bu konuda bir bilginiz var mı?
 

yeni dif yağları katılı olarak geliyor ve bunlara da katkı koymak gerekmiyor diye biliyorum?

bu konuda bir bilginiz var mı?

Merhaba,
Evet, üzerinde LSD için katkılı olduğu ibaresi olan yağlar var.
Motul'un katkılı yağını kullandım, lastiklerdeki ses hemen bana balataların ayırmadığını hissettirdi.
Toyota'nın yağı mükemmel çalıştı, onun da fiyatı yağ+katkı toplamından bile çok fazla.
Ben zorlanmaya tahammül edemediğim için katkıyı ilave ettim.
Selamlar.
 

peki katkılı yağa ekstra katkı ekleyince farklı bir etkileşim olmasın?

diğer yandan size de sorayım, diflere ve otomatik şanzımana ne yağ kullanıyorsunuz?
 



giresunda motul veya liqui moly 75w140 , katkı olarak da mopar veya liqui moly katkısı kullanıyoruz.