2003 2.7 Crd Aldım, Birkaç Sorum Var...

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan uslsy Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 285
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 75,344

merhaba,

İstanbul da önerebileceğim ve önermeyeceğim servisler var, piyasada adı bilinen servislerin neredeyse hepsini gezdim

anadolu yakası için eksper de Jeep garage ya da Jeep control olabilir, bunlardan birine baktırdıktan sonra 2. bir yere daha götürün o da aygün jeep.

neden diye soracak olursanız ilk ikisi dizel konusuna daha hakim, mekanik olarak da baakr ama teste çıkmazlar pek. Aygün Secaattin usta ile teste de çıkar son duruma bakarsınız.
daha detaylı olarak telden konuşanbiliriz.

aracın linkini paylaşırsanız buradan da fikir vermeye çalışalım
 

Etiketler

Jeep i Sefa gibi kullanacak olursan problem çıkartır
stoktan kastı o, aracın motorunu elleyip arazide de abanırsan daimi problem
 

konu dışı ama hilux'ta ne sorunu yaşadınız merak ettim.
1985 model ln65 var bende de, giresunda yaşıyorum.
wj 4.7 varken ildışından bi kaç gün, kimi zaman da yurtdışından haftalarca parça bekledik.
1985 model hilux'un orjinal gaz telinden tutun da, arka kampana balatalarına kadar ilk gittiğim parçacıda buluyorum, parça sorunu yok. saf mekanik araba, iyi bir usta sizi asla yolmaz. her şey belli ve net çünkü.
 

Tavsiyeler için teşekkür ederim sevgili Kerem bey. Test sürüşü gerçekten önemli, Aygün jeep'e mutlaka uğrayacağım

200 bin üzerindeki araçlara pek bakmadım km konusunda da fikrinizi almak isterim. Hedefimdeki 2 araç bu

Yarın şu araca bakmaya gidiyorum
2002 Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 54.950 TL Galeriden satılık ikinci el - 547412212

Diğer araç anadolu yakasında ona da 2-3 gün içinde gideceğim
2002 Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 57.500 TL Sahibinden satılık ikinci el - 508032603
 






rica ederim.

bağcılardakine bakmayın, @uslys de dizel konusunda fikir verir..
km çok göreceli bir kavram, en büyük sorun bakımları tam zamanında yapıldı mı ve araç nasıl kullanıldı.
bu araçların en büyük sorunu 5. enjektöre ulaşımın zor olması. 250k larda enjektör turbo değişimi isteyebilir, dediğim gibi önceki sahibine bağlı.

karşıdaki aracı bir arayın, bütün bakımlar jeep control de yapıldıysa ve kayıtlı ise direk buna bakın, jeep control gerekli gereksiz ne varsa değiştirir , km de orijinal ise gayet düşük, 2. sahibinden ise gerçekten o da çok iyi. bu araç zaten anadolu yakasında, kontrole jeep garage ile aygün e gidersiniz.
gerekir ise ben konuşurum siz gitmeden ikisi ile de.
 


Herkese hayırlı günler,
2.7 crd aracım yüksek hızlarda seyir halindeyken (100 km'den sonraki hızlarda) kendi kendine anlık gaz veriyor gibi yapıyor, o esnada arıza lambası yanıp tekrar sönüyor, anlık bir durum. Arıza lambası yanarken araç kendi kendine ivmeleniyor gibi yapıp bırakıyor. Bir süre her şey normal, sonra tekrar kafası estikçe aynı durum oluyor tekrar düzeliyor. Sanki ateşlemede anlık hatalar oluyor ve tekrar düzeliyor. Mazot pompasını 1 sene önce revize ettim orijinal bosch parçalarıyla; o yüzden pompayı ihtimallerden çıkardım kendimce. Enjektörlerden şüpheleniyorum. Yakıt püskürtmede sanki anlık saçmalıklar var gibi.
Fikirlerinizi bekliyorum.
 

Turbodan falan yağ geliyor ve bu gazlatiyor olabilir mi? yag da güzel yanar

ASUS_Z00AD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Hortumu söküp turboyu kontrol ettim, anormal bir durum gözükmüyor. Turbo milini elimle kontrol ettim; boşluk, yağ gelme gibi bir durum yok. Şimdilik her şey yolunda, beklemedeyim.
 




Arıza koduna baktım bir şey çıkmıyor. Gerçi bulunduğum şehirdeki cihazların programları çok dandik geldi bana. Belki yetkili serviste bakılsa bir kod çıkabilir, en yakın yetkili servis de 200 km olunca şimdilik bekliyor.
Gaz gelebeği dizel araçlarda yok diye biliyorum, kendim de göremedim ama yanılıyor olabilirim detaylı bakacağım.
 

ben de öyle biliyordum ama benim aracımda var, 3.0 CRD, hatta 213k da master serviste değişimi yapılmış.
 

O zaman 2.7'de de olma ihtimali yüksek. Bu akşam kelebek olayını kontrol edeceğim. Map sensörü ve maf sensörünü de temizleyeceğim, faydası olacaktır. Problem büyük bir şey olsa sürekli yapardı diye düşünüyorum, açıkcası ilk başta enjektör veya pompa diye şüphelendim; enjektör veya pompa olsa sürekli yapardı bu durumu diye tahmin ediyorum. Kaç gündür ses seda yok, her şey normal. Sanki bir şeyler kirlendi de bu durum oldu gibi, şu aşamada temizlikleri yapıp aracı gözlemlemek gerecek.
 

Accelerator Pedal Position Sensor, yani gaz pedalına ne kadar bastığınızı ölçen parçada yer alan potansiyometre belli bir bölgede yanlış okuma yapıyor olabilir.
Bu motoru tanımıyorum ancak mantiken böyle bir parçanın olması gerekli.
Kullandığım ML320'de bu işi boğaz kelebeği üzerindeki potansiyometre yapıyordu ve arızalandığında kendi kendine gaz verip kesiyordu.
 




Enjektör olması mümkün bence de, würth dizel enjektör temizleyici var bir deneyin.