TULUMCU
PAJERO PİNİN GDİ 2.0
Ynt: 2001 pajero pinin 5k
Sayın Muhastr 2.0 gdi daha iyi olur aslında..arada çok fark yok iken büyük motor daha avantajlı olabilir..ama 1.8 de kasayı layıki ile çeker..siz zaten kafanızdaki projeyi yazmışsınız..amacınız ofroad olmasaydı 5 kapılı alın derdim..3 kapılının yaklaşma, karın ve uzaklaşma açıları mükemmeldir..arkada LSD kilit genelde standarttır..Yalnız 1.8 lerin bazılarında gerçek arazi şanzımanı (manuel 2H, 4H, 4HLoc, 4HLLoc) olmuyor, suvlardaki gibi çekişi kendi otomatik dengeleyen arazi şanzımanı oluyorki bunu tavsiye etmem..Özetle arazi vitesi kolunun olduğu model olduğundan emin olun..Kit takmadan iyi bir lastik seçimi ile yaptıklarına hayret edeceksiniz..Lastik ebatını 215 65 16 dan 215 70 16 ya çıkarmanızı tavsiye ederim..Güvenlik ve güçten ödün vermeden yerden 1 cm daha yükseltmiş olursunuz..selamlar..
Sayın Muhastr 2.0 gdi daha iyi olur aslında..arada çok fark yok iken büyük motor daha avantajlı olabilir..ama 1.8 de kasayı layıki ile çeker..siz zaten kafanızdaki projeyi yazmışsınız..amacınız ofroad olmasaydı 5 kapılı alın derdim..3 kapılının yaklaşma, karın ve uzaklaşma açıları mükemmeldir..arkada LSD kilit genelde standarttır..Yalnız 1.8 lerin bazılarında gerçek arazi şanzımanı (manuel 2H, 4H, 4HLoc, 4HLLoc) olmuyor, suvlardaki gibi çekişi kendi otomatik dengeleyen arazi şanzımanı oluyorki bunu tavsiye etmem..Özetle arazi vitesi kolunun olduğu model olduğundan emin olun..Kit takmadan iyi bir lastik seçimi ile yaptıklarına hayret edeceksiniz..Lastik ebatını 215 65 16 dan 215 70 16 ya çıkarmanızı tavsiye ederim..Güvenlik ve güçten ödün vermeden yerden 1 cm daha yükseltmiş olursunuz..selamlar..