2001 Model Lr Discovery Td5 Düzeltme Ve Yenileme Çalışmaları

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan troyexplorer Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 584
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 136,991
Kapı kapatınca hava sıkışmasını önleyen hava menfezinin durumu;
Normalde dış akımla kapanan iç akımla açılan dil kapatmaları olması lazım kopmuş gitmiş hepsi
Yenisine bi bakalım abuk subuk paraysa şayet, en azından toz ve su girmemesi için çaresi var
Yağmurlu havalarda arka sağ taraftan lastiğin su sesi sanki kapı açıkmış gibi çok net geliyodu, sebebi bu olabilir
 
Son düzenleme:

Etiketler

Menfezi ben tamamen kapadım ALU bant ile, tozdan boğuluyormuşum meğer..


Sent from my iPhone using Tapatalk
 






Hımmm anladım hava akışına engel demek..


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Yan basamakları söktüm , ufak tefek paslarını temizledim, boyaya hazır ...
Araba basamaksız daha güzel durdu sanki, hazırlarım bi kenarda durur , fikrim değişmezse
 

Sonradan farkettim bagajdaki koltukları sabitleme yerinin arkasındaki saç sallantıdan koltuğun ağırlığıyla saçı yırtmış , yakın zamanda o saç ordan tamamen kopacaktı herhalde
Orda arkada öndeki saçın yarısına kadar çıkan başka saç var, arkadaki saça somunlu vidayla sabitledim ,sağ taraftakinde bişey yoktu ama onuda sağlama aldım
Bu benimkine özel bişey değil, koltuk olan her araçta olmuştur büyük ihtimal , zayıf yapmışlar orayı, oraları sökerseniz bu işlemi yapın kopmadan
 
Son düzenleme:

Kapı eşiklerini çıkartıp taban saçınada baktım , çok şükür paslanma falan yok bu bi yerlerden tabana su inmiyor demektir
 





Ya bekarız yada boş vaktimiz çok

SM-G920F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Ne bekarım, nede biryere kıpırdıyamıyorum diyelim
Kapının önünde takılıyoruz ama kapının önünde o kadar , iş te kapının önünde telefon kadar yakın, izinli gün yok ama yarı açık ceza evi Anadoluhisarında free yim
 
Son düzenleme:

Ben de gündüzleri Çubuklu da mesaideyim..... anlaşılan bahçe büyük çünkü buralar dar ufak sokaklarla kaplı

SM-G920F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 


Arabayı ilk aldığım günlerde şanzumandı , şanzumanla motorun birleşti yerdi vıcık vıcık yağlıydı çoğu araçta olduğu gibi, motorun külbutor kapağından sızan yağda aşağıya iniyor , mazot kütüğünden sızan mazotta aşağıya iniyor, kime göstersen motor arka keçe şanzuman ön arka keçe falandı fişmandı aşağıya inecek ,her inen şey için acayip paralar...
külbütör kapağı contasıyla mazot kütüğünü hallet motor arkasından damlayan yağ kesiliyor
Şimdi şanzumanın nerden yağ kaçırdığını çözdüm, vites pozisyon müşürünün içinden geçen milin şanzuman çıkışında keçe varmış onuda parça katoloğunda farkettim , yavaş kaçırmada şanzuman kartelini ordan hava akımıyla , arazi şanzumanını yağlıyor, artarsa müşürü geçip , müşür kolundan egsoza damlamaya başlıyor , 15-20 liralık keçe ne kadar masraflı değilmi yorum sizin...
 



İşini düzgün yapan vardır muahkkak onları ayırıyorum, gerisinin allah nası biliyorsa öyle yapsın
Basamakları sökünce bağlantı ayaklarının birinin arka vidası yoktu ve şaseden 1 cm gibi açık duruyordu , onun sebebi ne olabilir diye arabanın altına girdim yine...
Daha önce basamak sol önden bi darbe almış herhalde gerçi basamak ta hasar yoktu belkide basamak değişti bilemiyorum orasını, bu darbeyle birlikte bağlantı saplamasını kesmiş herhalde ,değiştiren ustanın yaptığı şeyi 1 haftalık çırak bile yapmaz o derece
Basamağın bağlantı saplamaları aynı zamanda kupanın saplamaları, dolayısyla üst tarafında lastik takozlar var , saplamanın çıkması içinde aracın tabanında plastik tapalar var, bu amcam şöför tabanında döşemeyi kaldırmış tapayı çıkarmış , kafasına göre uzunlukta bi saplama uydurmuş oraya bakmış uzun gelmiş saplama ,bi tane büyük somunu pulla kaynaklatıp saplamayı kısaltmış aklınca, yetmemiş üstte geniş bi pul olması lazım lastik takoza basan onu yok etmiş , tabandaki plastik tapayıda yok etmiş , en alttaki puluda koymamış , yuhhh artık yaw, bu iş için aldığın para haram zıkkım olsun bende hakkı varsa
Nasıl saplamaysa çıkartırken kesildi , uzun sabitleme somununun içinde kaldı, tornada içini boşalttırıp yeniden diş açtırdım, diğerlerinden alt ve üstü pulunun ölçülerini alıp pullarınıda yaptırdım yarın takıcam
Sol ön paçalığın üst parçasınıda bence aynı usta yok etti , altta pul olmayınca basamak önden yükseldi, basamak yükselince paçalıkta yükseldi , üst parça vida deliği denk gelmeyince onuda yok edeyim dedi herhalde
 
Son düzenleme: