Bu işler 1990 lı yıllardada böyleydi. O zamanlar sıfır araçlara yaklaşılmazdı ikinci ellerede yatırım amaçlı alınırdı. Hatta insanlar evden önce araba alır aldığı günden itibaren üzerine satılık yazısı yapıştırır öyle dolaşırdı.
Benim gibi....
1992 yılında 4 yaşında (1988) yeni kasa şahin aldım 45 milyona( +-10 bin mark civarı) 2 sene sonra 80 milyon a pazara çıkardım. 79 milyon veriyorlardı 1 milyon için satmadım sonra 1994 Tansu çiller dönemi develüasyon oldu Ne olduğunu anlamadan 85 milyona sattım. Gittim o paraya tahtakalede +- 6 bin mark yaptırdım. Tl olarak 45 e aldım 85 e sattım, mark olarak 10 bin marka aldım 6 bin marka sattım....
Bunu neden anlattım. Yukarıda sizin yazdıklarınız gibi müteahhit bir arkadaşım bir sene evvel 5000 tl düşüğüne vermediği elindeki dairesini bugün aynı fiatın 10 bin tl altına satmaya çalışıyor. Yukarıda sizin anlattıklarınıza geliyoruz galiba.
ülke olarak araba piyasası konusunda 90 lara döndük zaten.
o zamanlar bmr mercedes e sadece belli kişiler binebilirdi, pahalı ve ulaşılamazdı.
sonradan artan gelir seviyesi ve türk işi gösteriş merakı faizlerin düşmesi ile birleşince satışları deli gibi arttı.
ama üretim olmadan gelinebilecek olan seviyeye geldi ve bu iş bitti..
artık zengin bile 1.6 motorlu bmw merso ya biner oldu, 3.0 araçlar artık hayal.. onlar artık sadece zepzenginler için