2.7 crd standart veya offroad donanımlı kullanıcılar

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan dr.hunter Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 47
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 12,305

dr.hunter

erteleme....
Mesajlar
359
Tepkime Puanı
11
Yer
konya
Nacizane bu konuda tecrübeleri olan arkadaşlar paylaşımda bulunursa sevinirim...Formda bu aracın modifiyesine rastlayamadım.3.0 crd sinin hazırlanışını takip etmiştim....Ancak ikinci el fiyatı itibariyle 2.7 nin ulaşılabilirliği,işçilik ve malzeme kalitesi olarak (tamamen şahsi fikrim)3.0 dan daha başarılı oluşu nedeniyle beni cezbetmiştir...Offroadda sınır yoktur diyecektir sayın tecrübeli abilerimiz ancak ayağını yorganına göre uzatmanın faydalarını da bilenlerdenim...Expedisyon ve ortanın hafif üstü(hard offrad için)offroadlar için ideal olacağını düşünüyorum...Gereksiz yere uzatmak istemem;sözün kısası ;tecrübeli arakadaşlardan veya buaracı standart haliyle arazide veya şehirde kullanmış arkadaşlarımız,offroad modifiyesiyle ilgili yapılabilecekler veya uygulama yöntemlerini paylaşmalarını rica ediyorum...Selamlar....
 

Etiketler
Ynt: 2.7 crd standart veya offroad donanımlı kullanıcılar

2,7 GC kullanıcısıyım. Bütçem gereği aracı tamamen offroad için hazırlayıp binemiyorum. Ama standart haliyle de gezi ve hafif offroad etkinlikleri yapıyorum. Daha önceki konulardan okuyarak anladığım , off road yapmak için alanlar bunun benzinlisini alıp arada ki fiyat farkına da modifiye ediyorlar. Tüp te takılınca hafta sonundan hafta sonuna binilecek güzel bir off road aracı ortaya çıkıyor.
 

Ynt: 2.7 crd standart veya offroad donanımlı kullanıcılar

fbmy' Alıntı:
2,7 GC kullanıcısıyım. Bütçem gereği aracı tamamen offroad için hazırlayıp binemiyorum. Ama standart haliyle de gezi ve hafif offroad etkinlikleri yapıyorum. Daha önceki konulardan okuyarak anladığım , off road yapmak için alanlar bunun benzinlisini alıp arada ki fiyat farkına da modifiye ediyorlar. Tüp te takılınca hafta sonundan hafta sonuna binilecek güzel bir off road aracı ortaya çıkıyor.
İlginize teşekkürler...Amacım severek takip ettiğim bu aracın geniş araştırmalar ve fikirlerle nasıl iyibir offroad aracı yapılır öğrenmek ve tabii ki kendi aracımı yapıp sizlerle kademe kademe paylaşmak...
 

Ynt: 2.7 crd standart veya offroad donanımlı kullanıcılar

Bu arada henüz 2.7 crd aracına sahip değilim...İki aracım var ikiside arazi aracı değil amacım ya birini G.C ye çevirmek yada 50-60 binliraya kıyıp üçüncü aracı yapmak...Duygusallık ölçüsün de tabii ki....Youtube da örnek videolar var 2.7 nin performansına dair...yükleyebilirsem paylaşacağım...Selamalar....
 

Ynt: 2.7 crd standart veya offroad donanımlı kullanıcılar

Hayırlısı olsun sizin için. GC 2,7 hemen hemen tüm videolarını seyrettim ;) WJ kasa quadra drive 1 çekiş sistemi arka diff. te ki vario lock ile gayet başarılı bir araç. Forumdan edindiğim tecrübeler ile başlangıçta 2'' yükseltme ve MT lastik öneriliyor !
 



Ynt: 2.7 crd standart veya offroad donanımlı kullanıcılar

http://www.youtube.com/watch?v=qRqJ5ggewNY&feature=fvwrel
 

Ynt: 2.7 crd standart veya offroad donanımlı kullanıcılar

Sizin araçta modifiye var mı acaba...Ayrıca 2004 ve üzeri modelleri tavsiye ediliyor....Ne düşünüyorsunuz bu konuda...
 

Ynt: 2.7 crd standart veya offroad donanımlı kullanıcılar

Kamereman tam alamamış ama sanırım neredeyse tavana yakın gömülmüş...
 

Ynt: 2.7 crd standart veya offroad donanımlı kullanıcılar

hard offroad derken dere gölet gibi düşünüyorsan kesinlikle hayır bu araçlar gelmez. çok fazla elekteronik, hemen arıza lambası yanar ve araç aşırı derecede bir güç kaybına uğruyor.dere göl derken 2 karış sudan bahsetmiyorum. ben sileceklere kadar suya girdim çıktım. tabii arıza lambam yandı. bir seferinde çamurluklara kadar suda kaldım.ve aracın şanzuman beyni abs beyni koltuk beyni klima beyni v.s. hepsini yenilemek zorunda kaldım bunlarda tabiiki maliyetli. kısacası derin sulardan uzak durduğun sürece hart ına da zart ına ;D ;D ;D da başarılı bir araç kayalık çamur dikrampa gibi düşünüyorsan standar donanımları ile de gayet başarılı tek yapman gereken 4'' yükseltme ve 31x10.5x15 extrem lastik bir çok aracın gidemediği yerde gidersin tabii vinç v.s. söylemeye gerek yok.

benim kullandığım 2.7 bir iki resim ekliyeyim fikir vermesi açısından

IMG_4294.jpg
SAM_1204-1-1.jpg
untitled5.jpg
SAM_4048.jpg
16.jpg
SAM_3394.jpg
 

Ynt: 2.7 crd standart veya offroad donanımlı kullanıcılar

jeep96' Alıntı:
hard offroad derken dere gölet gibi düşünüyorsan kesinlikle hayır bu araçlar gelmez. çok fazla elekteronik, hemen arıza lambası yanar ve araç aşırı derecede bir güç kaybına uğruyor.dere göl derken 2 karış sudan bahsetmiyorum. ben sileceklere kadar suya girdim çıktım. tabii arıza lambam yandı. bir seferinde çamurluklara kadar suda kaldım.ve aracın şanzuman beyni abs beyni koltuk beyni klima beyni v.s. hepsini yenilemek zorunda kaldım bunlarda tabiiki maliyetli. kısacası derin sulardan uzak durduğun sürece hart ına da zart ına ;D ;D ;D da başarılı bir araç kayalık çamur dikrampa gibi düşünüyorsan standar donanımları ile de gayet başarılı tek yapman gereken 4'' yükseltme ve 31x10.5x15 extrem lastik bir çok aracın gidemediği yerde gidersin tabii vinç v.s. söylemeye gerek yok.

benim kullandığım 2.7 bir iki resim ekliyeyim fikir vermesi açısından

Hasan abi selam ,

Senin araba benzinli değilmiydi ?Değiştirdin mi ben mi yanlış hatırlıyorum ! Ben de full+full teriosu ;) verip 2,7 aldım ama kıyıpta çok zorlu etaplara giremiyorum . :smiley:
 



Ynt: 2.7 crd standart veya offroad donanımlı kullanıcılar

bence 2.7 gereksiz. 5.2 offroad için daha uygun olur.
 

Ynt: 2.7 crd standart veya offroad donanımlı kullanıcılar

Hasan bey ben de zaten tam hard dan bahsetmiyorum...Senin de dediğin gibi 2 karış(40-50 cm)su olur en fazla....Zaten boğazınakadar çamura girip çıktıktan sonra zarar görmemesi imkansız...Nekadar çok teşkilat okadar çok müşkilat ;D ;D ;D ;D ;D.Buarada aracını maaşallah çok hoşmuş...Ben de 2-4" kadar yükseltme MT lastik tampon vinç,,,herhalde yeter gibime geliyor....Sormak istediğim 5.2 de 5.9 da 4.7 elektronik bu kadar vardır her halde öyle değil mi....O gruptan düşünsem 97 XJ high output düşünürdüm...Hem 2 çeker tercihi de cabası....Ama benim amacım bir gezi yaparken asfalta muhtaç kalmamak,yağmur yağarken toprakyollara korkmadan girmek sonra orada sıkılınca otobana çıkıp gerekirse 120 yi görmek....Sizin araç kaç model,km. kaçta ...(sakıncası yoksa)selamlar....
 

Ynt: 2.7 crd standart veya offroad donanımlı kullanıcılar

fbmy' Alıntı:
Hasan abi selam ,

Senin araba benzinli değilmiydi ?Değiştirdin mi ben mi yanlış hatırlıyorum ! Ben de full+full teriosu ;) verip 2,7 aldım ama kıyıpta çok zorlu etaplara giremiyorum . :smiley:

benimki hep 2.7 mesut değiştirmedim aynı araç. demekki sen yanlış hatırlıyorsun.
 

Ynt: 2.7 crd standart veya offroad donanımlı kullanıcılar

dr.hunter' Alıntı:
Hasan bey ben de zaten tam hard dan bahsetmiyorum...Senin de dediğin gibi 2 karış(40-50 cm)su olur en fazla....Zaten boğazınakadar çamura girip çıktıktan sonra zarar görmemesi imkansız...Nekadar çok teşkilat okadar çok müşkilat ;D ;D ;D ;D ;D.Buarada aracını maaşallah çok hoşmuş...Ben de 2-4" kadar yükseltme MT lastik tampon vinç,,,herhalde yeter gibime geliyor....Sormak istediğim 5.2 de 5.9 da 4.7 elektronik bu kadar vardır her halde öyle değil mi....O gruptan düşünsem 97 XJ high output düşünürdüm...Hem 2 çeker tercihi de cabası....Ama benim amacım bir gezi yaparken asfalta muhtaç kalmamak,yağmur yağarken toprakyollara korkmadan girmek sonra orada sıkılınca otobana çıkıp gerekirse 120 yi görmek....Sizin araç kaç model,km. kaçta ...(sakıncası yoksa)selamlar....
150 yi bile görüyorum ben 2002 2.7 dizel 210000 de araç km si 5.2 5.9 hepsi güzel araçlar. ben kullanımı bana daha keyifili geldiği ve dizel torkundan dolayı 2.7wj yi tercih ettim.
sizin istediklerinize 2'' yükseltme mt lastik ve vinç 2.7 wj için yeterli olacaktır.
 

Ynt: 2.7 crd standart veya offroad donanımlı kullanıcılar

Orjinal yükseltmemi kullandınız...Bu araçlardan 2003 limited olanını kullanma fırsatım olmuştu...Hatta sahibi satacaktı,bir niyetlendim,araç orj.165000 de idi..Sessizliği ve malzeme kalitesi çok hoştu...Bence tek eksiği tavan yüksekliği...Disko gibi tavanı yüksek olsaymış benim için süper olurdu...Ama genede içlerinde kafama en çok yatan 2.7....
 



Ynt: 2.7 crd standart veya offroad donanımlı kullanıcılar

dr.hunter' Alıntı:
Orjinal yükseltmemi kullandınız...Bu araçlardan 2003 limited olanını kullanma fırsatım olmuştu...Hatta sahibi satacaktı,bir niyetlendim,araç orj.165000 de idi..Sessizliği ve malzeme kalitesi çok hoştu...Bence tek eksiği tavan yüksekliği...Disko gibi tavanı yüksek olsaymış benim için süper olurdu...Ama genede içlerinde kafama en çok yatan 2.7....

Araç yerden yüksek olmasına rağmen tavan yüksekliği fazla değil. Bunun faydasını orman içinde çalı çırpı arasında giderken anlayacaksınız... ;)
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,745
Mesajlar
1,523,068
Kayıtlı Üye Sayımız
166,560
Kaydolan Son Üyemiz
yalnisdost

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst