Ynt: 2.6 pajero yakıt
ne diyeyim sana şimdi..? yukrı tükürsen bıyık,aşağı olsa sakal derler ya hani.. söylemek istediklerim tecrübelerime bağlı yaşadıklarımdır, lakin diğer araç sahiplerini rahatsız etmekte istemem.kimse malım kötü demez. o nedenle iddiam olmamakla beraber, benim kanımca derim ki ;
pajero 2.6 - 2.8-3.2 veya 3.5 herneyse... hepsi emsallaerine göre arazide 1 numaradır.. tabi ölçüt sadece performansla değil, sağlamlık ve dayanıklıklada orantılı.. bence bir pajero yu mukayese edebileceğiniz tek emsali aynı sınıfındaki bir land curuıser dir.. Ben doğacı yanı fazla ağır basan ve senelerce aracı ile yalnız doğaya çıkmaktan asla çekinmemiş ve korkmamış biri olarak, aracına hükmedenin sürücüsü olması gerektiğine inanırım. arazide kendi kendine gidebilen bir araç bence arazi aracı değil, 4 tekeri sağlam yere basabilen, biraz yükseklik sevenler için,konforlu iyi bir asfalt aracıdır. standart bir Cheerokee ile araziye girmek çok cesaret ve zenginlik ister. en büyük fark da bu zaten.. elbette pajero parçalarda çok pahalıdır, lakin kırılmasıda o derece zordur. lakin Ceerokee nin en kolay arazi şartlarında kolayca kırılabilen standart ve Amerika'da benzin istasyonlarında satılan parçaları, burada maalesef %1000 i bulan karlar ile satmaya çalışan bir kaç simsar elinde.. ama onlarında bir lafı var.. "aslan seven yemini düşünmezmiş" herkesin gönlünde yatan aslan kendisinin olandır. işte doğrusuda bu.. o nedenle o araç kötü, bu araç iyi diyebilmek için kriterlerde önemli.. Sahip olduğum aracı tanıyorum, biliyorum, kullananları ve nerede ne şartlar ile kullandıklarını da hemen hemen dünyanın neresine gidersem gideyim çok iyi görüyorum. bırak dünyayı Türkiye'de... o nedenle bir Cheerokee ile hiç bir zaman asla kıyas bile etmem.. doğa şartlarında ben kalıyorsam, oda kalıyor, işte o zamanki tek fark, motor gücüne göre çıkardığı yüksek ses kirliliği.. ama onun kaldığı her yerde de ben kalmıyorum oda ayrı bir fark..
herşey gönlünüzce olsun dilerim
saygılar
Kemal Sarıgül
Sayın Arkadaşım, abicim veya kardeşim...almanyalı' Alıntı:kemal bey sizden ricam 2,6 karbüratörlü 1985 model 5 kapı pajerom var bu aracı almadan 4,0 highpout motorlu 1992 model kare kasa arasında gidip geldim şükür pajeroda karar kılmışız aşagı yukarı ikisinide fiyatları aynı benim aracımda klima hidrolik direksiyon mevcut size göre iki araç arazide karşılaştırabilirmi ikisi birbirine denk midir pajero ile cheroke arazi performansları hakkında bizi bilgilendirebilirseniz seviniriz başınızı agrıttık teşekkür ederim soydan türk saygılarımla
ne diyeyim sana şimdi..? yukrı tükürsen bıyık,aşağı olsa sakal derler ya hani.. söylemek istediklerim tecrübelerime bağlı yaşadıklarımdır, lakin diğer araç sahiplerini rahatsız etmekte istemem.kimse malım kötü demez. o nedenle iddiam olmamakla beraber, benim kanımca derim ki ;
pajero 2.6 - 2.8-3.2 veya 3.5 herneyse... hepsi emsallaerine göre arazide 1 numaradır.. tabi ölçüt sadece performansla değil, sağlamlık ve dayanıklıklada orantılı.. bence bir pajero yu mukayese edebileceğiniz tek emsali aynı sınıfındaki bir land curuıser dir.. Ben doğacı yanı fazla ağır basan ve senelerce aracı ile yalnız doğaya çıkmaktan asla çekinmemiş ve korkmamış biri olarak, aracına hükmedenin sürücüsü olması gerektiğine inanırım. arazide kendi kendine gidebilen bir araç bence arazi aracı değil, 4 tekeri sağlam yere basabilen, biraz yükseklik sevenler için,konforlu iyi bir asfalt aracıdır. standart bir Cheerokee ile araziye girmek çok cesaret ve zenginlik ister. en büyük fark da bu zaten.. elbette pajero parçalarda çok pahalıdır, lakin kırılmasıda o derece zordur. lakin Ceerokee nin en kolay arazi şartlarında kolayca kırılabilen standart ve Amerika'da benzin istasyonlarında satılan parçaları, burada maalesef %1000 i bulan karlar ile satmaya çalışan bir kaç simsar elinde.. ama onlarında bir lafı var.. "aslan seven yemini düşünmezmiş" herkesin gönlünde yatan aslan kendisinin olandır. işte doğrusuda bu.. o nedenle o araç kötü, bu araç iyi diyebilmek için kriterlerde önemli.. Sahip olduğum aracı tanıyorum, biliyorum, kullananları ve nerede ne şartlar ile kullandıklarını da hemen hemen dünyanın neresine gidersem gideyim çok iyi görüyorum. bırak dünyayı Türkiye'de... o nedenle bir Cheerokee ile hiç bir zaman asla kıyas bile etmem.. doğa şartlarında ben kalıyorsam, oda kalıyor, işte o zamanki tek fark, motor gücüne göre çıkardığı yüksek ses kirliliği.. ama onun kaldığı her yerde de ben kalmıyorum oda ayrı bir fark..
herşey gönlünüzce olsun dilerim
saygılar
Kemal Sarıgül