2.6 Motor Km de O,25 Kr

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan mustafa coskun Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 34
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 10,167
Ynt: 2.6 Motor Km de O,25 Kr

bende 2.6 1994 pajero vardı uzun şase en son 350 krş yakıyordu şehir içi 320 den aşağı yakıyor diyen yalan söyler uzun yolda 275 krş yakıyor büyük motor az yakıyor teorisi de yanlış o uzun yol için geçerli olabilir belki oda belki eğer öyle olsaydı herkez 12 silindir araçlara biner di değil mi ? 1200cc 1400cc açalara kimse bakmazdı bile ma birde gerçek varki pajeroya bineceksen 3500cc olanına bineceksiz dizelde de 2.8 td olsun derim hepsini kullandım motorlar ufak gelirse yani motor gücü aracı yenmesi lazım 2 tonluk araca 2600cc motor olmuyor gaz pedalı ayağınızda kayboluyor yakıt onun için farkediyor zaten deparlı araç istemem uzun yoldada 70-80 km bana yeter diyorsanız 2.6 işinizi görür yakıtıda şehir içi 300-350 krş olur saygılarımla herkeze kolay gelsin
 

Etiketler
Ynt: 2.6 Motor Km de O,25 Kr

[quote author=hagurel link=topic=58883.msg697215#msg697215 date=1280491104]
bende 2.6 1994 pajero vardı uzun şase en son 350 krş yakıyordu şehir içi 320 den aşağı yakıyor diyen yalan söyler uzun yolda 275 krş yakıyor büyük motor az yakıyor teorisi de yanlış o uzun yol için geçerli olabilir belki oda belki eğer öyle olsaydı herkez 12 silindir araçlara biner di değil mi ? 1200cc 1400cc açalara kimse bakmazdı bile ma birde gerçek varki pajeroya bineceksen 3500cc olanına bineceksiz dizelde de 2.8 td olsun derim hepsini kullandım motorlar ufak gelirse yani motor gücü aracı yenmesi lazım 2 tonluk araca 2600cc motor olmuyor gaz pedalı ayağınızda kayboluyor yakıt onun için farkediyor zaten deparlı araç istemem uzun yoldada 70-80 km bana yeter diyorsanız 2.6 işinizi görür yakıtıda şehir içi 300-350 krş olur saygılarımla herkeze kolay gelsin
[/quote]


Teşekkür ederim
 

Ynt: 2.6 Motor Km de O,25 Kr

rica ederim yardımcı olabildiysem ne mutlu şimdi bende pajeroyu sattım sırf deparlı olmadığından yoksaki çok sağlamdır ama parça sıkıntısı oluyor ne alacağımı bende şaşırdım
 

Ynt: 2.6 Motor Km de O,25 Kr

PIKE' Alıntı:
merhaba arkadaşlar bende 2,6 1993 benzinli 3 kapı var. Şu an için şehir için kullanımda 0,32 tl yakıyor. tabi hubları klitleyim klimada vs açık olunca bu km de şehir içi 0,37 tl ye kadar çıkıyor

Bu tüketim değerleri benzindemi , tüptemi acaba?
 

Ynt: 2.6 Motor Km de O,25 Kr

og_ozturk' Alıntı:
Bu tüketim değerleri benzindemi , tüptemi acaba?

bu değerler LPG için .fakat benim lastik ebatlarım çok büyük.
en ekonomik şekilde şehir içi 0,29 kuruşa kadar ancak düşürebildim.

Bu araçlar yakıt yönünden çok cimri değiller. ama çok kemikli ve sağlam araçlar
 



Ynt: 2.6 Motor Km de O,25 Kr

Araç kısa şase ise eğer bilemem ama uzun şase bir araç ise hemde 88 model platinli elektronik ateşleme de yok fazla çıkar yakıtınız ama ankarada kullanıyorsanız lpg fiyatları orada düşük bilememben sıtandart lastik ile 350 kuruş yakıyordum 610 kuruşu gördüğüm oldu abartmıyorum arazide ama normal kullanım şehir içi 350 kuruş
Bu durumda 6 silindirli bir araç 400-450 kuruş 8 silindirli bir araç 500-550 kuruş yakar diyorum çokta araştırdım çıkan sonuç bu
 

Ynt: 2.6 Motor Km de O,25 Kr

PIKE' Alıntı:
bu değerler LPG için .fakat benim lastik ebatlarım çok büyük.
en ekonomik şekilde şehir içi 0,29 kuruşa kadar ancak düşürebildim.

Bu araçlar yakıt yönünden çok cimri değiller. ama çok kemikli ve sağlam araçlar

??? ??? ???

Zaten kafam çok karışmıştı, şimdi iyici iş içinden çıkılmaz hal aldı. Aslında uzun zamandır disco bakıyorum, V8 hem vergisi yüksek hemde tüpte 45-50 krş yakıyor o kesin. 2.5 tdi baktım temizini bulmak zor birde bakım masrafları çok ağır deniyor, oda 30 krş yakıyor. Şimdi pajerolara bakıyorum ama sizin söylediğiniz tüketim değerleri 2.5 tdi'a çok yakın.

Ayrıca 2.6 93 model pajero için 17k isteyende var 30k isteyende, anlamadım gitti? 20-25 k'ya kadat bütçe ayırdım, bu fiyata çok rahat 95-97 disco tdi bulabilirim gibi geliyor. 93 model bir arabaya 20-25k çok yüksek değilmi arkadaşlar? 93 model 2.6 pajeronun makul değeri nedir?

Birde 2.5 ve 2.6 benzinli arasında ne gibi farklar var?
 

Ynt: 2.6 Motor Km de O,25 Kr

Fiyat uyumsuzluğu hakkında çok haklısınız Discovery konforlu bir araç motorda yeterli eğer pajero alacaksanız 3.0 yada 3.5 V6 olanlarına bakın 2.6 motor o araca çok yetersiz alınca pişman olursunuz yakıt farkeder ama araçta farkeder
 

Ynt: 2.6 Motor Km de O,25 Kr

hagurel' Alıntı:
Fiyat uyumsuzluğu hakkında çok haklısınız Discovery konforlu bir araç motorda yeterli eğer pajero alacaksanız 3.0 yada 3.5 V6 olanlarına bakın 2.6 motor o araca çok yetersiz alınca pişman olursunuz yakıt farkeder ama araçta farkeder

Aslında 2.6 3 kapı yeterli olur gibi geliyor bana, çok ağır off road düşünmüyorum, ama tabiki aracın 15-17k gibi bir fiyata bulunması lazım, yoksa dediğim gibi 20-25 k'ya disco tdi daha mantıklı olur. Düşünsenize arada hem model hemde konfor farkı(emin değilim) olacak. Sizce 15-17k'ya 3 kapı 93-95 2.6 bulunabilirmi?
 




Ynt: 2.6 Motor Km de O,25 Kr

iyi günler. 1 yıldan beri 4*4 arazi aracı arıyorum. bu ay içerisinde pajero 92 model 3,0 v6 otomatik alıcam inşallah. araç lpg li.araştırmalarım ve burdaki arkadaşların yardımıyla en fazla 45-50 krş yaktığını duydum ve gördüm. kullanıcıları bunu söylüyor ise bize birşey demek düşmez yani adamlar bize yalan söyleyecek halleri yok :smiley: bende ilk başlarda 2.6-2,8 lere baktım ama beyefendinin dediği gibi bu araçlarda en aşağı 3.0 motor alacaksın ki hem kafan hem araç rahatlasın. iyi günler.
 



Ynt: 2.6 Motor Km de O,25 Kr

Selamlar,
Sizlerin de yazdıklarından etkilenerek uzun araştırmalar ve araç testleri sonucu geçen hafta hayalimdeki 93 model 3 kapı 2.6 Pajero'yu satın aldım.Araca hiç LPG takılmamış durumda.Hesaplamalarıma göre şehirlerarası 50 krş, şehiriçi 60 krş gibi bir tüketimi var.Şu an bu araca uyumlu LPG sistemlerini araştırıyorum.Özellikle 2.6lt Pajero kullanıcılarının tecrübeleri paralelinde uygun LPG kiti önerebilirler mi?Ve aşağıdaki sorulara yanıt verebilirlerse çok memnun olurum.
Kullanılan LPG kiti hangi marka ve model?İlgili firmanın global kataloğunda bu modeller için uygundur diye bir bilgi var mıydı?
Karbüratör delinerek mi takıldı, yoksa hazır mikser'mi takıldı?Ya da tornacıda uygun ölçülerde mikser mi yaptırıldı?
karbiratör girişleri çift diyaframlı olduğu piyasada buna uygun kit markaları varsa söyler misiniz?
Kışın özellikle motorun ilk çalıştırılması esnasında arabada boğulma veya patlama v.b. şikayler oluyor mu (jikle kapalı iken)?Veya bunun dışında ne gibi sıkıntılar yaşıyorsunuz söyleyebilir misiniz?
Özetle kullandığınız ürünü veya başka birinde gördüğünüz ve önerdiğiniz bu araçlara uygun lpg sistem önerileriniz var mıdır?

Biraz uzun oldu ama cevap verme zahmetine giren arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.
 

Ynt: 2.6 Motor Km de O,25 Kr

Merhabalar,

Ben pajeroyu satalı uzun zaman oldu ama bu problemde size yardımcı olabilirim.

Öncelikle aracın karburatörü deldirmeyiniz. Bunlara uygulanan sistem mikserli olandır.
Aksi takdirde problem yaşarsınız.

Ben tam 5 adet beyin degiştirdim. En iyi performansı VIALLE markalı sistemde aldım. Mikser oldugu için çift beslemeli iyi bir beyin size fayda saglayacaktır.

Kesinlikle vialle derim.
Mikseri uygun şekilde tornada yaptırmak daha iyi sonuç verir Fakat buldugunuz mikser iyi oturuyorsa problem olmayacaktır.

Mikserle karbüratörün arasına koyduıgunuz conta önemlidir.
arasından hava almamalıdır. Aksi takdirde çekiş problemi yaşarsınız.

Patlama problemine gelince normal olarak standart bobinlerden ben performans alamadım ve elektronik ateşlemeye geçtim.

Amerikadan şu geçirmez sistemli 40 bin voltluk akım üretbilen yakıt degerleri programlanabilen bir sistem uyguladım.

Sistem mükemmel çalıştı. Kayseride bu sistemi uygulayan bir akradaşımız var.
Tabi proglamlamla işi bayagı zaman aldı.
Sonradan mükemmel performans aldım.

Eger bu LPG için iyi bsleyen bir beyinle çözerseniz arabanızdan zevk alırsınız aksi takdirde
hem araba iyi beslenemeyecek hemde ateşleme problemi oldugu için patpatlayacaktır.

Ben çok ugraştıgım için probleminizi anlıyorum.
 



Ynt: 2.6 Motor Km de O,25 Kr

Öncelikle sorumu uzun uzun yanıtladığınız için çok teşekkür ederim.
Ben de karbüratörü deldirmeyi düşünmüyorum.Ankara'da pek çok yerde mikser yaptırabilme imkanı mevcut.Bu nedenle bu kısmın sorun teşkil etmeyeceğini düşünüyorum.Öğrendiğim kadarıyla çift diyaframlı beyin sadece OMVL'de var ve karbüratörlü sistemler konusunda BRC'den daha başarılı olduğu iddia edilmekte.Ancak arabayı elektronik ateşlemeye çevirmeyi düşünmüyorum.Bujileri ve buji kablolarını çok sık değiştirmem gerektiğinin farkındayım.Ancak göze alınabilecek bir durum.
Verdiğiniz bilgiler için tekrar çok teşekkür ederim.
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,507
Mesajlar
1,519,018
Kayıtlı Üye Sayımız
172,164
Kaydolan Son Üyemiz
erensipahi

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst