Motor 1000-1500 km arasında olup servısten sandık motor olarak alınmıstır 2.4 130 hp 320 tork'dur . elektronık motora gecıs yaptıgım ıcın set halınde satılıktır.
-MOTOR
-RN380 sanzıman
-Radyator ve ıntercooler
- Gereklı butun hortum ve ekıplamlar
Motor ve sanzıman bırbırıne baglı bır sekıldedır. alan kısı sadece yerıne takma ıslemını yapacaktır
Rakam konusu telefonda sanırım daha ıyı olur. cunku daha net bırsey benımde aklımda yok benım amacım karsı tarafın ısı gorulsun. motor boş yere benım depomda yatıp paslanacagına mal ettıgım fıyata vermek. camıya'ya yenı bır puma kazandırmak amac
Elektronik olan motor yeni nesil araçlarda kullanılan common rail li motor bülent abi. herşey motor beyni (ecu) tarafından yeni nesil araçlardaki gibi sensörler ile kontrol ediliyor. daha ekonomik daha verimli daha az carbon salınımlı vs.vs.
Diğer motor da turbolu 130 bg. elektronik değil daha basit pompa,enj,turbo gibi.
Derya abı tesekkür edıyorum acıklama ıcın aynen dedıgın gıbı
ben mecburen elektronık motora gectım ecu oldugu ıcın torpidom ve tesısat yenı model defenderlerın bu yuzden beyınlerı calıstırmak ıcın elektronık olması gerekır . 2 motor arasında kı fark sadece bırı elektronık dıgerı ıse normal
Derya abı tesekkür edıyorum acıklama ıcın aynen dedıgın gıbı
ben mecburen elektronık motora gectım ecu oldugu ıcın torpidom ve tesısat yenı model defenderlerın bu yuzden beyınlerı calıstırmak ıcın elektronık olması gerekır . 2 motor arasında kı fark sadece bırı elektronık dıgerı ıse normal