jeep' Alıntı:Nereden nereye.. Jeep bu işte yapınca gösteriyor kendini.. Elinize sağlık.. Sis farlarını altta koruyamamışsınız ben tamponun üstünde bile koruyamıyorum ;D Hayırlı olsun. Kazasız günlerde binmek dileğiyle. Olayın farklı bir yüzü ise aracı modifiye ettikçe ona karşı bağınız artıyor. Belli bir süre sonra satılamaz bir hal alıyor. Sonunu bulan olmamış ama ileriye doğru gitmekte güzel..
alihay' Alıntı:Aracınız çok güzel bu bölümden öncede incelemiştim, of road seven herkesin hayalidir heralde aracı of roada hazır hale getirmek, siz hayallerini gerçekeştiriyosunuz, ben hayal kurmya devam ediyorum.
Jeep34' Alıntı:4.0 ZJ olması Önder'in aracını zaten ayrıcalıklı kılıyor.. Tekrar kazasız günlerde kullanması dileği ile..
beatrix' Alıntı:Pek yakında.....!! ( belkide Festivale yetişebilir....)
Önder, senin arabadaki *4x2h 4x4h ve 4x4l seçenekli (command track) şanzıman...
Benim 5.2'de olacak.....
Şimdiye kadar takan yok (en azından Türkiye'de) bakalım, çıktık bir yola..... ;D
bull' Alıntı:diri ve sağlam bir duruşu var güle güle kullanın
jeeper' Alıntı:gercekten aracınızı cok begendim.bugun arkadasımla (konuralp_niva) konusurken sizin aracınızdan bahsettik hatta.2h vitesi de var diye.gercekten aracınız cok guzel.kazasız gunlerde kullanmak dilegiyle.
dronder' Alıntı:öncelikle teşekkürler.
5.2 ve 5.9 zj lerden ayıran en önemli özelliği 4x2 olarakta kullanılması. yakıtta daha cimri (tabi bunda 4.0 motorunda etkisi var)
Alfonse' Alıntı:Yanlış, Pardon
5.2 ve 5.9' larda Quadra-Trac isimli aktarma/arazi şanzmanı kullanılır.... 4.0' lardaki gibi sadece 2 çeker seçeneği yoktur....
İçinde ki, Viskon Couplin isimli balatalar grubuyla, gerektiğinde ön şaftda aktarımı otomatik verir. Ön şaft devamlı bağlıdır ama, yükte değildir, Arka şafta yüklü tork aktarımı devamlıdır... Bilindiği gibi devamlı dört çeker değildir. Gerektiğinde dört çekerdir. Aracın orasında burasında yazan "always" kelimesi; devamlı dört çeker manasına gelmez. Devamlı kullanılabilir manasına gelir...
4.0 olan Zj' lerde ve Xj' lerde Select-Trac isimli aktarma/ arazi şanzmanı vardır. Bu select-trac' larında 4H seçeneği olanı vardır, olmayanı vardır. 4h seçeneği olan select-trac daha makbüldür. Select-trac bu konumuna alındığında Quadra-trac gibi çalışır.....
Command-Trac Jeep artarma şanzmanının atasıdır.... Bildiğim kadarıyla CJ' lerdeki şanzmandır..... Viscoz Couplin felan yoktur....
5.2 ve 5.9' da tek fark motor motor hacmidir. Kapak dahi aynıdır. Hatta, bildiğim kadarıyla blokta aynı. Silindirin içineki, piston üstü hacim artışı, kısa piston veya kısa biyel/piston kolu kullanılarak sağlanmıştır....
Doktor beyin aracı ayrıcalıklıdır. Pahalıdır, ama hakkıdır
Saygılarımla..