dronder
www.hayatdis.com
Standart özellikleri...
*1994 model 130.000 mil de zj...
*4 litre 6 silindir 190 beygir motor...
*4x2h 4x4h ve 4x4l seçenekli (command track) şanzıman...
*Tartarini sıralı sistem lpg...
2008 Ocak ayında yakın bir aile dostundan aldığım cherokee ye alışmam fazla uzun sürmedi.
Off-road merakım olmasına rağmen araç ile ilgili hiçbir bilgim yoktu. yükseltme kiti, dif-lock, mt lastik inanılmaz yabancı kavramlardı. İlk amacım aracın yürüründe hiçbir problem olmamasıydı.
Ön takım komple yapıldı, fren merkezleri, diskler, balatalar, kampanalar değişti, şanzıman sıfırlandı. Yüksek performans kiti ile modifiye edildi. Motorda sorun yoktu. Sadece egsoz manifoldu çok az kaçırıyordu. Daha sonra yapılmak üzere ertelendi.
Aracı standart halinde denedikten sonra bişeyler yapmak gerektiğini anladım ve sırasıyla aşağıdaki işlemleri yaptım :
*3.5" yükseltme kiti, 2" flanş, direksiyon amortisörü...
*31x10.5x15 marshall mt... (5 adet stepne sıfır)
*Ön - Arka çelik tampon...
*Önde tabor 9k (magnum) 4.5 tonluk vinç...
*Rock slider, ön takım koruyucu, şanzıman koruyucu, dif koruyucular...
*Üst sepet, ilave aydınlatma... (sepette 4 delici, tamponda 2 far destekelyici)
*Cb telsiz 40 kanal fm/am ve off-road tipi araç anteni...
*Gps sistemi... (magellan sportrak pro)
Bu işlemlerden sonra orta düzeyde off-road için yeterli oldu.
Yapılacaklar hala var
*1994 model 130.000 mil de zj...
*4 litre 6 silindir 190 beygir motor...
*4x2h 4x4h ve 4x4l seçenekli (command track) şanzıman...
*Tartarini sıralı sistem lpg...
2008 Ocak ayında yakın bir aile dostundan aldığım cherokee ye alışmam fazla uzun sürmedi.
Off-road merakım olmasına rağmen araç ile ilgili hiçbir bilgim yoktu. yükseltme kiti, dif-lock, mt lastik inanılmaz yabancı kavramlardı. İlk amacım aracın yürüründe hiçbir problem olmamasıydı.
Ön takım komple yapıldı, fren merkezleri, diskler, balatalar, kampanalar değişti, şanzıman sıfırlandı. Yüksek performans kiti ile modifiye edildi. Motorda sorun yoktu. Sadece egsoz manifoldu çok az kaçırıyordu. Daha sonra yapılmak üzere ertelendi.
Aracı standart halinde denedikten sonra bişeyler yapmak gerektiğini anladım ve sırasıyla aşağıdaki işlemleri yaptım :
*3.5" yükseltme kiti, 2" flanş, direksiyon amortisörü...
*31x10.5x15 marshall mt... (5 adet stepne sıfır)
*Ön - Arka çelik tampon...
*Önde tabor 9k (magnum) 4.5 tonluk vinç...
*Rock slider, ön takım koruyucu, şanzıman koruyucu, dif koruyucular...
*Üst sepet, ilave aydınlatma... (sepette 4 delici, tamponda 2 far destekelyici)
*Cb telsiz 40 kanal fm/am ve off-road tipi araç anteni...
*Gps sistemi... (magellan sportrak pro)
Bu işlemlerden sonra orta düzeyde off-road için yeterli oldu.
Yapılacaklar hala var