Calışmalarınızı takip ediyor ve çok beğeniyorum. Daha önce soruldu mu bilmiyorum. Malum ülkedeki bürokrasi düşünülürse ruhsat ve diğer evrak işleri süreci nasıl olacak? Kişi sayısında bir arttırıma gidecek misiniz? Daha önce hatırladığım kadarıyla açık kasa kamyonet idi.
Calışmalarınızı takip ediyor ve çok beğeniyorum. Daha önce soruldu mu bilmiyorum. Malum ülkedeki bürokrasi düşünülürse ruhsat ve diğer evrak işleri süreci nasıl olacak? Kişi sayısında bir arttırıma gidecek misiniz? Daha önce hatırladığım kadarıyla açık kasa kamyonet idi.
Karavan sigortaları TR de olduğu gibi burda da pahalı. Fiyatlar insanın gözünü biraz korkutabiliyor. Cesaretinizden ve çabalarınızdan ötürü sizi tebrik ederim. Dünya genelinde DIY projelerine güzel bir örnek proje çalışması sergilediniz. Eğer TR ye döneceğimi bilsem uçaktan inip soluğu arabanızın yanında sizinle pazarlık ederken almak isterdim.
Karavan sigortaları TR de olduğu gibi burda da pahalı. Fiyatlar insanın gözünü biraz korkutabiliyor. Cesaretinizden ve çabalarınızdan ötürü sizi tebrik ederim. Dünya genelinde DIY projelerine güzel bir örnek proje çalışması sergilediniz. Eğer TR ye döneceğimi bilsem uçaktan inip soluğu arabanızın yanında sizinle pazarlık ederken almak isterdim.
Hocam sana da buluruz bir kia yaparsin arada sirada el degistiriyor araçlar ama en çok ben düştüm aracın üstüne , aslinda pek birşey yapmadım ama zaman alan şeyler , şimdi asıl içini yaparken uğraşacağız gibi ama yürürü kaportası boyası bitti şimdi trim aksamıyla içi kaldı ,
ASUS_Z010D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Mehmet güle güle kullanasın demek düşer bana aracın ağırlık merkezi değişti virajlarda dikkat et birde lastik ebatları büyüdükçe frenleme mesafesi uzuyor bilgin olsun sağlıcakla kal
Mehmet güle güle kullanasın demek düşer bana aracın ağırlık merkezi değişti virajlarda dikkat et birde lastik ebatları büyüdükçe frenleme mesafesi uzuyor bilgin olsun sağlıcakla kal
Abicim dün bir Antalya Korkuteli yaptım frenlemesi güzel , virajlarda urkutucu birsey yok arkayı doldurunca daha iyi olur lakin eskiden yokuş asagi 140 gordugum yerde gazla gazla 120 yi zor gördük gibi simdi tabi gösterge ne gosteriyor gercek hiz ne ona da bakmak lazım bir iki arazili video atayım
ASUS_Z010D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Sağolun Turkiye ki nadir 4x4 campervandan biri olsun diye uğraşıyorum , herkes faydalansın araçlar hakkettikleri kıymeti görsünler herkese tavsiye ederiz
ASUS_Z010D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Mehmet tekerlek çapı büyüdükçe şanzıman devir sayısı düşüyor bunların km saati şanzıman dan tahrikli o hız seni aldatmasın son sürati artar fakat çekiş kaybı olur eski haline nazaran bu aracın konforu bana göre birçok yeni araçta yok sağlamlık dersen şu satırları yazıyorsam ona borçluyum ben başka araçtan bu kadar keyif almıyorum devam güzel oluyor kolay gelsin
Mehmet tekerlek çapı büyüdükçe şanzıman devir sayısı düşüyor bunların km saati şanzıman dan tahrikli o hız seni aldatmasın son sürati artar fakat çekiş kaybı olur eski haline nazaran bu aracın konforu bana göre birçok yeni araçta yok sağlamlık dersen şu satırları yazıyorsam ona borçluyum ben başka araçtan bu kadar keyif almıyorum devam güzel oluyor kolay gelsin
Ölçtüm göstergede bir sıkıntı yok doğru ölçüyor 80 km ye kadar tam ölçüyor sonra bir iki km eksik ölçüyor, 140 gördüğü yerde 120 anca şaft acısıyla alakalı bir durum var , sıkıyor arabayı çavırlardan biraz daha kopya çekmem lazım )
ASUS_Z010D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Ölçtüm göstergede bir sıkıntı yok doğru ölçüyor 80 km ye kadar tam ölçüyor sonra bir iki km eksik ölçüyor, 140 gördüğü yerde 120 anca şaft acısıyla alakalı bir durum var , sıkıyor arabayı çavırlardan biraz daha kopya çekmem lazım )
ASUS_Z010D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi