Teşekkürler cevap için, LSD ile tam kilit farkını biliyordum da bu araçta bu durumda kilit yok diye düşünebiliriz galiba? Arkada yok biliyorum, önler de 2wd iken aksları otomatik ayırsın diye, 4x4 modda ön tekerler arası bi kilitleme yok anladığım kadarıyla. Transfer kutusundan 4H ya da 4L seçilince ortayı kilitliyor mu peki?
4x4, 5 metreyi aşmayan uzunlukta camper yapma hayalim var da, arada gündelik de kullanacağım, şehir içi ve arazide dar yollarla haşır neşir olacağım diye de daha uzun istemiyorum. T5 kısa şasi sevdasından vazgeçip Besta'ya mı yönelsem düşüncesindeyim. T5e de yükseltme ve lastik düşünüyordum, çok keyif verirse ömürlük araç yaparım dersem de ilerde kilitli haldex ve pop up tavan gibi aşırı harcamalar yaparım diye düşünmüştüm.
Besta'da 5-7 cm yükseltme, lastik ve orta+arka tam kilitle off road da baya başarılı olur. T5 e razıydım zaten Besta hayli hayli tatmin eder. Daha büyük araş ya da defender ambülans falan da gündelik kullanımı zorlar, yakıtı üzer gibi. Benim araç hanıma geçecek o yüzden gerektiğinde gündelik araç olarak da kullanacağım.